Unigine Valley 1.0 & Heaven 4.0: Δυο νέες GPU benchmark εφαρμογές!
Η εταιρεία UNIGINE Corp., πρόκειται να παρουσιάσει μέσα στην εβδομάδα που διανύουμε δυο νέες GPU benchmark εφαρμογές με τις ονομασίες Unigine Valley και Heaven 4.0. Τα νέα προϊόντα της εταιρείας θα είναι συμβατά τόσο με Windows λειτουργικά συστήματα όσο και με Linux αλλά και με Mac OS X σε εκδόσεις 32bit και 64bit. Στο λειτουργικό της Microsoft, οι χρήστες θα επωφεληθούν από τα τελευταία DirectX 11.x APIs ενώ στα λειτουργικά ανοιχτού κώδικα από την τεχνολογία OpenGL 4.x. Η εταιρεία UNIGINE Corp., πρόκειται να παρουσιάσει μέσα στην εβδομάδα που διανύουμε δυο νέες GPU benchmark εφαρμογές με τις ονομασίες Unigine Valley και Heaven 4.0. Τα νέα προϊόντα της εταιρείας θα είναι συμβατά τόσο με Windows λειτουργικά συστήματα όσο και με Linux αλλά και με Mac OS X σε εκδόσεις 32bit και 64bit. Στο λειτουργικό της Microsoft, οι χρήστες θα επωφεληθούν από τα τελευταία DirectX 11.x APIs ενώ στα λειτουργικά ανοιχτού κώδικα από την τεχνολογία OpenGL 4.x.
Ξεκινώντας με το μετροπρόγραμμα Unigine Valley 1.0, παρατηρούμε πως έχει υιοθετηθεί ένα νέο περιβάλλον δοκιμής στο οποίο απεικονίζεται μια κοιλάδα στην περίοδο της άνοιξης, αποτυπώνοντας στο έπακρο τις ακριβείς λεπτομέρειες. Από την άλλη μεριά το Unigine Heaven 4.0, έχει βασιστεί στην προηγούμενη έκδοση (Heaven 3.0), φέροντας όμως σημαντικές αναβαθμίσεις όπως η προσθήκη SSDO (scene-space dimensional occlusion), βελτιωμένη αντανάκλαση του φακού, ένδειξη της συχνότητας λειτουργίας της GPU και της θερμοκρασίας καθώς και η καλύτερη ανίχνευση πολλαπλών GPUs, διορθώνοντας ταυτόχρονα τις όποιες παραφωνίες του παρελθόντος (bug-fixes).
Ξεκινώντας με το μετροπρόγραμμα Unigine Valley 1.0, παρατηρούμε πως έχει υιοθετηθεί ένα νέο περιβάλλον δοκιμής στο οποίο απεικονίζεται μια κοιλάδα στην περίοδο της άνοιξης, αποτυπώνοντας στο έπακρο τις ακριβείς λεπτομέρειες. Από την άλλη μεριά το Unigine Heaven 4.0, έχει βασιστεί στην προηγούμενη έκδοση (Heaven 3.0), φέροντας όμως σημαντικές αναβαθμίσεις όπως η προσθήκη SSDO (scene-space dimensional occlusion), βελτιωμένη αντανάκλαση του φακού, ένδειξη της συχνότητας λειτουργίας της GPU και της θερμοκρασίας καθώς και η καλύτερη ανίχνευση πολλαπλών GPUs, διορθώνοντας ταυτόχρονα τις όποιες παραφωνίες του παρελθόντος (bug-fixes).