NVIDIA GeForce 320.18 WHQL: Επίσημο fix για το πρόβλημα των επιδόσεων άνω των 999 MHz

Η ιστορία ξεκινά πριν από έξι μήνες περίπου, όταν ο K404 ξεκίνησε ένα thread στα HWBOT forums. Συγκεκριμένα ο Kenny υποστήριξε ότι οποιαδήποτε συχνότητα πυρήνα πάνω από τα 999MHz δεν προσέφερε καλύτερες επιδόσεις, παρά το γεγονός ότι το GPU-Ζ έκανε λόγο για μεγαλύτερες συχνότητες. Το πρόβλημα αυτό στηρίχθηκε και από περισσότερους φίλους της OC σκηνής και όχι μόνο. Χαρακτηρίστηκε μάλιστα σε κάποιο βαθμό ενοχλητικό, καθώς οι overclockers θα έπρεπε να ανατρέξουν σε παλαιότερους drivers που δεν είχαν τα συγκεκριμένα bugs. O Christian Ney επικοινώνησε με την Nvidia όπου ζητούσε την επίλυση του προβλήματος αυτού, όπως και συνέβη στους νέους drivers που κυκλοφόρησαν. Ο λόγος για τους GeForce 320.18 WHQL Drivers που εκτός από το συγκεκριμένο fix, βελτιώνουν τις επιδόσεις σε πολλά παιχνίδια, όπως στο Tomb Raider (20%), DiRT Showdown (20%), Metro: Last Light (10%), Assassin's Creed III (8%), Far Cry 3 (6%), Bioshock: Infinite (5%). Τέλος αντιμετωπίζονται και συγκεκριμένα προβλήματα με τα Metro: Last Light, Dead Island: Riptide, D&D: Neverwinter και Star Trek: The Videogame. Η ιστορία ξεκινά πριν από έξι μήνες περίπου, όταν ο K404 ξεκίνησε ένα thread στα HWBOT forums. Συγκεκριμένα ο Kenny υποστήριξε ότι οποιαδήποτε συχνότητα πυρήνα πάνω από τα 999MHz δεν προσέφερε καλύτερες επιδόσεις, παρά το γεγονός ότι το GPU-Ζ έκανε λόγο για μεγαλύτερες συχνότητες. Το πρόβλημα αυτό στηρίχθηκε και από περισσότερους φίλους της OC σκηνής και όχι μόνο. Χαρακτηρίστηκε μάλιστα σε κάποιο βαθμό ενοχλητικό, καθώς οι overclockers θα έπρεπε να ανατρέξουν σε παλαιότερους drivers που δεν είχαν τα συγκεκριμένα bugs. O Christian Ney επικοινώνησε με την Nvidia όπου ζητούσε την επίλυση του προβλήματος αυτού, όπως και συνέβη στους νέους drivers που κυκλοφόρησαν. Ο λόγος για τους GeForce 320.18 WHQL Drivers που εκτός από το συγκεκριμένο fix, βελτιώνουν τις επιδόσεις σε πολλά παιχνίδια, όπως στο Tomb Raider (20%), DiRT Showdown (20%), Metro: Last Light (10%), Assassin's Creed III (8%), Far Cry 3 (6%), Bioshock: Infinite (5%). Τέλος αντιμετωπίζονται και συγκεκριμένα προβλήματα με τα Metro: Last Light, Dead Island: Riptide, D&D: Neverwinter και Star Trek: The Videogame.


NVIDIA GeForce 320.18 WHQL: Επίσημο fix για το πρόβλημα των επιδόσεων άνω των 999 MHz

NVIDIA GeForce 320.18 WHQL: Επίσημο fix για το πρόβλημα των επιδόσεων άνω των 999 MHz

NVIDIA GeForce 320.18 WHQL: Επίσημο fix για το πρόβλημα των επιδόσεων άνω των 999 MHz