Χρήση του 3DMark για τα tech demos του DirectX 12
Η Futuremark παράλληλα με την ανακοίνωση του DirectX 12 από την Microsoft, ανακοίνωσε ταυτόχρονα ένα νέο 3DMark που θα βασίζεται στο νέο αυτό πρότυπο. Η Futuremark παράλληλα με την ανακοίνωση του DirectX 12 από την Microsoft, ανακοίνωσε ταυτόχρονα ένα νέο 3DMark που θα βασίζεται στο νέο αυτό πρότυπο.
Η Microsoft αποκάλυψε κατά την διάρκεια του GDC 2014 τα πρώτα στοιχεία του επερχόμενου DirectX 12, με τους ιθύνοντες της εταιρείας να επιλέγουν την εφαρμογή 3DMark 11 για να παρουσιάσουν τα πλεονεκτήματα του νέου API. Μάλιστα ο Director of Engineering της Futuremark Jani Joki δήλωσε μέσα από σχετικό δελτίο Τύπου: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι μέσω του 3DMark benchmark θα επιδείξουμε και θα δοκιμάσουμε τις δυνατότητες του DirectX 12. Είμαι βέβαιος ότι θέλετε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο API της Microsoft, αλλά προφανώς είναι πολύ νωρίς. Υπόσχομαι να σας δώσω περισσότερες πληροφορίες το συντομότερο δυνατό».
Αξίζει να σημειωθεί, ότι εκπρόσωπος της Turn 10 Studios κατά την διάρκεια της παρουσίασης του Forza 5 tech demo σημείωσε μεταξύ άλλων πως «με το Direct3D 12 βλέπουμε δύο σημαντικές βελτιώσεις και συγκεκριμένα βελτίωση κατά 50% στη χρήση της CPU και καλύτερη κατανομή μεταξύ των threads». Στη συνέχεια του άρθρου ακολουθεί και το σχετικό chart.
Η Microsoft αποκάλυψε κατά την διάρκεια του GDC 2014 τα πρώτα στοιχεία του επερχόμενου DirectX 12, με τους ιθύνοντες της εταιρείας να επιλέγουν την εφαρμογή 3DMark 11 για να παρουσιάσουν τα πλεονεκτήματα του νέου API. Μάλιστα ο Director of Engineering της Futuremark Jani Joki δήλωσε μέσα από σχετικό δελτίο Τύπου: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι μέσω του 3DMark benchmark θα επιδείξουμε και θα δοκιμάσουμε τις δυνατότητες του DirectX 12. Είμαι βέβαιος ότι θέλετε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο API της Microsoft, αλλά προφανώς είναι πολύ νωρίς. Υπόσχομαι να σας δώσω περισσότερες πληροφορίες το συντομότερο δυνατό».
Αξίζει να σημειωθεί, ότι εκπρόσωπος της Turn 10 Studios κατά την διάρκεια της παρουσίασης του Forza 5 tech demo σημείωσε μεταξύ άλλων πως «με το Direct3D 12 βλέπουμε δύο σημαντικές βελτιώσεις και συγκεκριμένα βελτίωση κατά 50% στη χρήση της CPU και καλύτερη κατανομή μεταξύ των threads». Στη συνέχεια του άρθρου ακολουθεί και το σχετικό chart.