Τα νέα χαρακτηριστικά του DirectX 12

Το DirectX 12 βρίσκεται ακόμη σχετικά μακριά από το να το δούμε στις οθόνες των υπολογιστών μας, αλλά τι νέο θα φέρει πραγματικά στις σημερινές, υποστηριζόμενες κάρτες γραφικών; Το DirectX 12 βρίσκεται ακόμη σχετικά μακριά από το να το δούμε στις οθόνες των υπολογιστών μας, αλλά τι νέο θα φέρει πραγματικά στις σημερινές, υποστηριζόμενες κάρτες γραφικών;

Όπως ανακοίνωσε η Microsoft, το νέο API θα είναι συμβατό με το hardware που υπάρχει και σήμερα όπως όλες τις DirectX 11 GPUs της nVidia και όλες τις GCN κάρτες της AMD, αλλά τι πραγματικά μπορεί να προσδώσει αυτό το νέο API; Η Microsoft μέχρι στιγμής κρατά σιγή ισχύος ως προς τα "δυνατά" χαρακτηριστικά του νέου API, και γνωρίζουμε μόνο λίγα και προφανή.

Συγκεκριμένα και για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, ο Tony Tamasi της nVidia αποκάλυψε πως ναι μεν το νέο API θα υποστηρίζει τις τωρινές DX11 GPUs, αλλά ορισμένα από τα νέα χαρακτηριστικά θα υποστηρίζονται από GPUs της επόμενης γενιάς και μόνο - όπως Maxwell 2ης γενιάς αλλά και πιθανότατα, τις "Pirate Islands" που ετοιμάζει η AMD για το 2015. Συνεχίζοντας τα δύο χαρακτηριστικά που θα χρειάζονται νέο hardware είναι τα νέα blend modes αλλά και το άγνωστο μέχρι στιγμής conservative rasterization. Σύμφωνα πάντα με τον Tony Tamasi, αυτά τα χαρακτηριστικά μπορεί να είναι απλά η κορυφή του παγόβουνου και αναμένονται πολλά και διάφορα του επόμενους μήνες, Stay Tuned!


Τα νέα χαρακτηριστικά του DirectX 12