Το DirectX 12 έρχεται το 2015
Η ανακοίνωση του νέου API από την Microsoft πολλές τεχνολογίες από το Mantle της API ενώ αναμένεται το 2015. Η ανακοίνωση του νέου API από την Microsoft πολλές τεχνολογίες από το Mantle της API ενώ αναμένεται το 2015.
Η κύρια ομοιότητα με το API της AMD είναι το μειωμένο overhead τόσο στην CPU όσο και στην GPU, προσφέροντας καλύτερες επιδόσεις από τα προγενέστερα, μειώνοντας τα προβλήματα μεταξύ του driver και της μηχανής γραφικών. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία πιο ρεαλιστικών παιχνιδιών χωρίς τον "φόβο" να χαρακτηριστεί το παιχνίδι ως "βαρύ.
Παράλληλα όπως φαίνεται στις παρακάτω φωτογραφίες, το νέο DirectX 12 API θα προσφέρει καλύτερο scaling μεταξύ των threads κάτι που λείπει από τους περισσότερους σημερινούς τίτλους. Η υποστήριξη μέχρι στιγμής γίνεται από πολλούς μεγάλους κατασκευαστές όπως την nVidia η οποία ανακοίνωσε πως θα διαθέσει το παρόν API για όλες τις Fermi, Kepler και φυσικά Maxwell GPUs, ενώ η AMD σε όλες τις κάρτες GCN αρχιτεκτονικής (HD 7000, HD 8000 OEM, Rx 200). Από την πλευρά της, η Intel, ανακοίνωσε πως το DirectX 12 θα έρθει στους επεξεργαστές Core 4ης γενιάς και συγκεκριμένα μόνο στις Iris και Iris PRO κάρτες γραφικών.
Παράλληλα, το νέο API, βοηθά στο ευκολότερο porting των παιχνιδιών από τα PCs και τις κονσόλες, στα smartphones χωρίς διαφορές στο gameplay παρά μόνο στον χειρισμό, δημιουργώντας έτσι ενιαία games γλυτώνοντας πολύτιμο χρόνο από τους developers.
Επίσημα, το DirectX 12 θα διατεθεί το 2015, με την Microsoft να προσφέρει έναν preview driver κάπου μέσα στο παρόν έτος.
Η κύρια ομοιότητα με το API της AMD είναι το μειωμένο overhead τόσο στην CPU όσο και στην GPU, προσφέροντας καλύτερες επιδόσεις από τα προγενέστερα, μειώνοντας τα προβλήματα μεταξύ του driver και της μηχανής γραφικών. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία πιο ρεαλιστικών παιχνιδιών χωρίς τον "φόβο" να χαρακτηριστεί το παιχνίδι ως "βαρύ.
Παράλληλα όπως φαίνεται στις παρακάτω φωτογραφίες, το νέο DirectX 12 API θα προσφέρει καλύτερο scaling μεταξύ των threads κάτι που λείπει από τους περισσότερους σημερινούς τίτλους. Η υποστήριξη μέχρι στιγμής γίνεται από πολλούς μεγάλους κατασκευαστές όπως την nVidia η οποία ανακοίνωσε πως θα διαθέσει το παρόν API για όλες τις Fermi, Kepler και φυσικά Maxwell GPUs, ενώ η AMD σε όλες τις κάρτες GCN αρχιτεκτονικής (HD 7000, HD 8000 OEM, Rx 200). Από την πλευρά της, η Intel, ανακοίνωσε πως το DirectX 12 θα έρθει στους επεξεργαστές Core 4ης γενιάς και συγκεκριμένα μόνο στις Iris και Iris PRO κάρτες γραφικών.
Παράλληλα, το νέο API, βοηθά στο ευκολότερο porting των παιχνιδιών από τα PCs και τις κονσόλες, στα smartphones χωρίς διαφορές στο gameplay παρά μόνο στον χειρισμό, δημιουργώντας έτσι ενιαία games γλυτώνοντας πολύτιμο χρόνο από τους developers.
Επίσημα, το DirectX 12 θα διατεθεί το 2015, με την Microsoft να προσφέρει έναν preview driver κάπου μέσα στο παρόν έτος.