Το AMD Mantle μπορεί να γίνει μέρος του νέου OpenGL

Το Khronos Group το οποίο είναι υπεύθυνο για standards όπως το OpenGL ίσως ενσωματώσει το γνωστό API της AMD Mantle στην νέα έκδοση... Το Khronos Group το οποίο είναι υπεύθυνο για standards όπως το OpenGL ίσως ενσωματώσει το γνωστό API της AMD Mantle στην νέα έκδοση...

Η νέα έκδοση του OpenGL με ονομασία OpenGL NEXT θα φτιαχτεί από το μηδέν, με την AMD Να είναι πρόθυμη να διαθέσει την τεχνογνωσία της στην ανάπτυξή του. Αυτό θα σημαίνει πως η κάρτα γραφικών θα επικοινωνεί με το παιχνίδι ταχύτερα και θα ελαφραίνει τον επεξεργαστή, προσφέροντας υψηλότερα framerates και καλύτερα γραφικά. Ο Richard Huddy της AMD μάλιστα επεσήμανε πως η Khronos Group είναι ελεύθερη να αντιγράψει όσο κώδικα θέλει από το Mantle API (το οποίο ήδη έχει στα χέρια της) χωρίς χρέωση! Με αυτά κατά νου, το Mantle δεν θα αργήσει να μπει και στα Workstation συστήματα λειτουργώντας παράλληλα ή και "εσωτερικά" με το OpenGL NEXT.



Το AMD Mantle μπορεί να γίνει μέρος του νέου OpenGL