DX12 CPU Performance, Πόσο καλά τα πάει σε σχέση με το DX11;
Αισιοδοξία για όλους τους gamers αποπνέουν τα αποτελέσματα του DX12 που διέρρευσαν. Αισιοδοξία για όλους τους gamers αποπνέουν τα αποτελέσματα του DX12 που διέρρευσαν.
Το Direct3D ή DirectX 12 θα είναι το πρώτο API της Microsoft που θα "πλησιάζει πιο κοντά" στο hardware και θα βελτιώσει τις τελικές επιδόσεις σε διάφορες εργασίες του υπολογιστή. Σε σχέση με το DX11 που γευόμαστε ήδη σε πολλά games, το DX12 θα λειτουργεί παρόμοια με το Mantle της AMD, με το τελευταίο μάλιστα να έχει ήδη δοθεί στις Khronos και Microsoft ούτως ώστε να βοηθήσουν στην ανάπτυξη του DX12 και του OpenGL.
Με βάση το παρακάτω screenshot, βλέπουμε πως το DX11 χρησιμοποιεί τον πρώτο πυρήνα του επεξεργαστή, με το DX12 να μοιράζει τον φόρτο εργασίας και στους υπόλοιπους, εφόσον υπάρχουν. Για τον gamer, αυτό σημαίνει πως τα frames θέλουν λιγότερο χρόνο για να γίνουν render (4ms, από 9ms) οπότε το profiling λειτουργεί πιο "σωστά", αυξάνοντας τις επιδόσεις και παράλληλα μειώνοντας το "βάρος" στο hardware.
Το Direct3D ή DirectX 12 θα είναι το πρώτο API της Microsoft που θα "πλησιάζει πιο κοντά" στο hardware και θα βελτιώσει τις τελικές επιδόσεις σε διάφορες εργασίες του υπολογιστή. Σε σχέση με το DX11 που γευόμαστε ήδη σε πολλά games, το DX12 θα λειτουργεί παρόμοια με το Mantle της AMD, με το τελευταίο μάλιστα να έχει ήδη δοθεί στις Khronos και Microsoft ούτως ώστε να βοηθήσουν στην ανάπτυξη του DX12 και του OpenGL.
Με βάση το παρακάτω screenshot, βλέπουμε πως το DX11 χρησιμοποιεί τον πρώτο πυρήνα του επεξεργαστή, με το DX12 να μοιράζει τον φόρτο εργασίας και στους υπόλοιπους, εφόσον υπάρχουν. Για τον gamer, αυτό σημαίνει πως τα frames θέλουν λιγότερο χρόνο για να γίνουν render (4ms, από 9ms) οπότε το profiling λειτουργεί πιο "σωστά", αυξάνοντας τις επιδόσεις και παράλληλα μειώνοντας το "βάρος" στο hardware.