GDC 15: Η Khronos αποκαλύπτει το Vulkan API

Το νέο API της Khronos Group φέρει πολλά από τα στοιχεία του Mantle για να ανταγωνιστεί το DirectX 12 της Microsoft. Το νέο API της Khronos Group φέρει πολλά από τα στοιχεία του Mantle για να ανταγωνιστεί το DirectX 12 της Microsoft.

Το Vulkan, παλιότερα γνωστό ως glNext ή Next Generation OpenGL, είναι το νέο API της Khronos Group, που ανακοινώνεται λίγες ώρες μετά την αλλαγή πλεύσης του Mantle της AMD. Ο τρόπος που λειτουργεί είναι το ίδιο απλός με το DX12 και το Mantle, δηλαδή στοχεύει στην αύξηση των draw calls για περισσότερα αντικείμενα στη σκηνή. Παράλληλα, μιας και λειτουργεί πιο απλά από άλλα APIs μειώνει και την χρήση του επεξεργαστή, ενώ μπορεί να εκμεταλλευτεί πιο πολλούς πυρήνες.

Επίσης, κάτι που ενδιαφέρει τους developers είναι ότι το εν λόγω API τους επιτρέπει να απενεργοποιήσουν το error checking σε αντίθεση με τα OpenGL και OpenGL ES που "προσέχουν" τον κώδικα για να μη κρασάρει. Επιπλέον, η Khronos θέλει να κάνει το Vulkan, ένα open, cross-platform low-level graphics API καθώς τα γραφικά βλέπουμε να περνάνε σε όλο και περισσότερες συσκευές της καθημερινότητας. Για περισσότερα δείτε την επίσημη σελίδα του API ή ρίξτε μια ματιά στο Vulkan overview PDF.


GDC 15: Η Khronos αποκαλύπτει το Vulkan API
GDC 15: Η Khronos αποκαλύπτει το Vulkan API
GDC 15: Η Khronos αποκαλύπτει το Vulkan API