Το συλλογικό rendering είναι το μέλλον του Game Streaming
Ερευνητές στο Duke University ανέπτυξαν έναν τρόπο για να μειώσουν το bandwidth που απαιτούν τα σημερινά παιχνίδια κατά τη διάρκεια του streaming. Ερευνητές στο Duke University ανέπτυξαν έναν τρόπο για να μειώσουν το bandwidth που απαιτούν τα σημερινά παιχνίδια κατά τη διάρκεια του streaming.
Το game streaming είναι ένα γρήγορα ανερχόμενο κομμάτι του σύγχρονου gaming, καθώς δίνει τη δυνατότητα σε ένα αδύναμο tablet η υπολογιστή να τρέξει απαιτητικούς τίτλους που βρίσκονται εγκατεστημένοι σε έναν server, σε υψηλή ποιότητα χρησιμοποιώντας την επεξεργαστική ισχύ του και στη συνέχεια αποστέλλοντας το game πίσω στον χρήστη με τη μορφή ενός "απλού video". Η τεχνολογία συναντάται σε γνωστές πλατφόρμες, όπως το PlayStation Now της Sony και το GRID της NVIDIA όμως ένα από τα σημαντικότερα μειονεκτήματα είναι ο μεγάλος όγκος δεδομένων που καλείται να κατεβάσει συνεχώς ο χρήστης στη συσκευή του, δημιουργώντας διάφορα προβλήματα σε όσους θέλουν να χρησιμοποιήσουν ταυτόχρονα το internet στο σπίτι. Η NVIDIA με το GRID για παράδειγμα είχε αναφέρει στα recommended requirements σύνδεση 24Mbps για την καλύτερη εμπειρία.
Η τεχνολογία που ανακάλυψαν οι ερευνητές στο Duke University σε συνεργασία με τη Microsoft ακούει στο όνομα Kahawai (από τη Χαβανέζικη λέξη για το "streaming") και μπορεί να μοιράσει τον φόρτο εργασίας στην GPU της τοπικής συσκευής, μειώνοντας το απαιτούμενο Bandwidth έως και 83%! Η τεχνολογία μπορεί με ευκολία να εφαρμοστεί στις υπηρεσίες που προαναφέραμε καθώς οι επιδόσεις του hardware έχουν αυξηθεί αρκετά. Χρησιμοποιώντας την τεχνική γνωστή και ως "συλλογικό rendering" η συσκευή του χρήστη (client) θα μπορεί να παίρνει ένα μέρος του rendering, ενώ ο server στον οποίο θα βρίσκεται εγκατεστημένο το game θα πραγματοποιεί λιγότερες εργασίες και κατά συνέπεια είναι πιο αποδοτικό σε αρκετά απαιτητικούς τίτλους.
50 hardcore gamers δοκίμασαν το εργαλείο παίζοντας το γνωστό game Doom 3 και δε παρατήρησαν τη παραμικρή διαφορά στους χρόνους απόκρισης του παιχνιδιού σε σχέση με το κλασικό streaming. Τέλος, τα specifications της τεχνολογίας περιγράφονται αναλυτικά στο whitepaper.
Το game streaming είναι ένα γρήγορα ανερχόμενο κομμάτι του σύγχρονου gaming, καθώς δίνει τη δυνατότητα σε ένα αδύναμο tablet η υπολογιστή να τρέξει απαιτητικούς τίτλους που βρίσκονται εγκατεστημένοι σε έναν server, σε υψηλή ποιότητα χρησιμοποιώντας την επεξεργαστική ισχύ του και στη συνέχεια αποστέλλοντας το game πίσω στον χρήστη με τη μορφή ενός "απλού video". Η τεχνολογία συναντάται σε γνωστές πλατφόρμες, όπως το PlayStation Now της Sony και το GRID της NVIDIA όμως ένα από τα σημαντικότερα μειονεκτήματα είναι ο μεγάλος όγκος δεδομένων που καλείται να κατεβάσει συνεχώς ο χρήστης στη συσκευή του, δημιουργώντας διάφορα προβλήματα σε όσους θέλουν να χρησιμοποιήσουν ταυτόχρονα το internet στο σπίτι. Η NVIDIA με το GRID για παράδειγμα είχε αναφέρει στα recommended requirements σύνδεση 24Mbps για την καλύτερη εμπειρία.
Η τεχνολογία που ανακάλυψαν οι ερευνητές στο Duke University σε συνεργασία με τη Microsoft ακούει στο όνομα Kahawai (από τη Χαβανέζικη λέξη για το "streaming") και μπορεί να μοιράσει τον φόρτο εργασίας στην GPU της τοπικής συσκευής, μειώνοντας το απαιτούμενο Bandwidth έως και 83%! Η τεχνολογία μπορεί με ευκολία να εφαρμοστεί στις υπηρεσίες που προαναφέραμε καθώς οι επιδόσεις του hardware έχουν αυξηθεί αρκετά. Χρησιμοποιώντας την τεχνική γνωστή και ως "συλλογικό rendering" η συσκευή του χρήστη (client) θα μπορεί να παίρνει ένα μέρος του rendering, ενώ ο server στον οποίο θα βρίσκεται εγκατεστημένο το game θα πραγματοποιεί λιγότερες εργασίες και κατά συνέπεια είναι πιο αποδοτικό σε αρκετά απαιτητικούς τίτλους.
50 hardcore gamers δοκίμασαν το εργαλείο παίζοντας το γνωστό game Doom 3 και δε παρατήρησαν τη παραμικρή διαφορά στους χρόνους απόκρισης του παιχνιδιού σε σχέση με το κλασικό streaming. Τέλος, τα specifications της τεχνολογίας περιγράφονται αναλυτικά στο whitepaper.