Υπό ανάπτυξη το VR Benchmark της Futuremark
Νέο benchmark το οποίο μπορεί να μετρήσει τις επιδόσεις του υπολογιστή σε εφαρμογές VR ετοιμάζει η γνωστή Φιλανδική εταιρεία. Νέο benchmark το οποίο μπορεί να μετρήσει τις επιδόσεις του υπολογιστή σε εφαρμογές VR ετοιμάζει η γνωστή Φιλανδική εταιρεία.
Το VRMark όπως θα λέγεται θα μετράει τις επιδόσεις του υπολογιστή σε περιβάλλον VR, δηλαδή Εικονικής Πραγματικότητας, και το πόσο ικανό είναι για να προσφέρει υψηλό frame rate σε απαιτητικές σκηνές, σε μια πληθώρα ρυθμίσεων και επιπέδων ποιότητας. Επίσης, ένας αρκετά κρίσιμος παράγοντας για την ομαλότερη χρήση του benchmark και φυσικά των ανάλογων εφαρμογών, θα είναι και το latency του υπολογιστή, δηλαδή το χρονικό περιθώριο που χρειάζεται να περάσει μέχρι το σύστημα να εκτελέσει την εντολή μας. Επιπρόσθετα σύμφωνα με την Futuremark, θα μπορεί να μετράει και την ευαισθησία αλλά και την ακρίβεια των αισθητήρων που βρίσκονται στο headset.
Όπως ανέφερε η εταιρεία ανάπτυξης, οι κατασκευαστές συστημάτων VR θα λάβουν πρώτοι την έκδοση για δοκιμές, μέσω του ειδικού Benchmark Development Προγράμματος όπου θα έχουν και αποκλειστική πρόσβαση στον πηγαίο κώδικα για την κατασκευή ενός σωστά δομημένου VR benchmark.
Το VRMark όπως θα λέγεται θα μετράει τις επιδόσεις του υπολογιστή σε περιβάλλον VR, δηλαδή Εικονικής Πραγματικότητας, και το πόσο ικανό είναι για να προσφέρει υψηλό frame rate σε απαιτητικές σκηνές, σε μια πληθώρα ρυθμίσεων και επιπέδων ποιότητας. Επίσης, ένας αρκετά κρίσιμος παράγοντας για την ομαλότερη χρήση του benchmark και φυσικά των ανάλογων εφαρμογών, θα είναι και το latency του υπολογιστή, δηλαδή το χρονικό περιθώριο που χρειάζεται να περάσει μέχρι το σύστημα να εκτελέσει την εντολή μας. Επιπρόσθετα σύμφωνα με την Futuremark, θα μπορεί να μετράει και την ευαισθησία αλλά και την ακρίβεια των αισθητήρων που βρίσκονται στο headset.
Όπως ανέφερε η εταιρεία ανάπτυξης, οι κατασκευαστές συστημάτων VR θα λάβουν πρώτοι την έκδοση για δοκιμές, μέσω του ειδικού Benchmark Development Προγράμματος όπου θα έχουν και αποκλειστική πρόσβαση στον πηγαίο κώδικα για την κατασκευή ενός σωστά δομημένου VR benchmark.