CES 2016: Corsair SDK για τα RGB πληκτρολόγιά της
Η Corsair ετοιμάζεται να διαθέσει το RGB SDK για ανάπτυξη ειδικών εφέ με χρησιμότητα και όχι μόνο για την ομορφιά του πληκτρολογίου. Η Corsair ετοιμάζεται να διαθέσει το RGB SDK για ανάπτυξη ειδικών εφέ με χρησιμότητα και όχι μόνο για την ομορφιά του πληκτρολογίου.
Συγκεκριμένα, στη CES η Corsair πραγματοποίησε μια επίδειξη με μηχανικά πληκτρολόγιά της να τρέχουν έναν ειδικά σχεδιασμένο κώδικα που επέτρεπαν την αλλαγή του χρώματος ανάλογα με ποια ομάδα έπαιζε ο παίκτης. Έτσι εάν έπαιζε με τη μπλε ομάδα το πληκτρολόγιο φωτιζόταν μπλε, ενώ εάν έπαιζε με τη κόκκινη, κόκκινο. Παράλληλα για να μη χαθεί το εφέ των διαφορετικών χρωμάτων, όταν πατάμε κάποιο από τα WASD πλήκτρα, αυτά φωτίζονται λευκά για λίγα δευτερόλεπτα.
Αυτή η επίδειξη είναι μόνο ένα από τα πράγματα που δίνονται στους developers και μπορούν να ενσωματωθούν στα παιχνίδια ούτως ώστε να φορτώνονται αυτόματα τα σχετικά preset μόλις συνδεθεί ένα συμβατό πληκτρολόγιο. Πληροφορίες αναφέρουν πως θα ενσωματωθεί με την Unreal Engine 4 και την CryEngine της Crytek. Περισσότερα νέα θα μάθουμε κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, όπου το plugin θα τελειοποιηθεί.
Συγκεκριμένα, στη CES η Corsair πραγματοποίησε μια επίδειξη με μηχανικά πληκτρολόγιά της να τρέχουν έναν ειδικά σχεδιασμένο κώδικα που επέτρεπαν την αλλαγή του χρώματος ανάλογα με ποια ομάδα έπαιζε ο παίκτης. Έτσι εάν έπαιζε με τη μπλε ομάδα το πληκτρολόγιο φωτιζόταν μπλε, ενώ εάν έπαιζε με τη κόκκινη, κόκκινο. Παράλληλα για να μη χαθεί το εφέ των διαφορετικών χρωμάτων, όταν πατάμε κάποιο από τα WASD πλήκτρα, αυτά φωτίζονται λευκά για λίγα δευτερόλεπτα.
Αυτή η επίδειξη είναι μόνο ένα από τα πράγματα που δίνονται στους developers και μπορούν να ενσωματωθούν στα παιχνίδια ούτως ώστε να φορτώνονται αυτόματα τα σχετικά preset μόλις συνδεθεί ένα συμβατό πληκτρολόγιο. Πληροφορίες αναφέρουν πως θα ενσωματωθεί με την Unreal Engine 4 και την CryEngine της Crytek. Περισσότερα νέα θα μάθουμε κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, όπου το plugin θα τελειοποιηθεί.