Η εργαλειοθήκη CodeXL 2.0 είναι πλέον μέρος του AMD GPUOpen
Ο πηγαίος κώδικας του CodeXL 2.0 προστίθεται στη συλλογή του GPUOpen και έρχεται με στόχο να κάνει πιο εύκολη την ανάπτυξη παιχνιδιών. Ο πηγαίος κώδικας του CodeXL 2.0 προστίθεται στη συλλογή του GPUOpen και έρχεται με στόχο να κάνει πιο εύκολη την ανάπτυξη παιχνιδιών.
Μέσα στο CodeXL 2.0 περιλαμβάνονται εργαλεία για GPU και CPU Debugging καθώς και DirectX 12 Frame Analysis για την ανάλυση εφαρμογών ή παιχνιδιών που τρέχουν στο νέο API της Microsoft. Σκοπός της AMD είναι η εύρεση τυχόν bottleneck που υπάρχουν στη πλατφόρμα με στόχο τη βελτίωσή τους από τον developer με μεγαλύτερη ευκολία. Παράλληλα το CodeXL δεν συνεχίζει με την ονομασία AMD CodeXL όμως θα συνεχίσει την ανάπτυξη στο αρχικό repository για όποιον επιθυμεί να λαμβάνει την τελευταία έκδοση από εκεί.
Επιπρόσθετα, στη συλλογή υπάρχει και Debug Mode το οποίο μπορεί να λειτουργήσει και ως επέκταση στο Visual Studio 2015 αλλά μόνο για κώδικα 32-bit C/C++. Η διαθεσιμότητα γίνεται από το παρακάτω link. Περισσότερα μπορείτε να μάθετε στην επίσημη σελίδα του project.
Μέσα στο CodeXL 2.0 περιλαμβάνονται εργαλεία για GPU και CPU Debugging καθώς και DirectX 12 Frame Analysis για την ανάλυση εφαρμογών ή παιχνιδιών που τρέχουν στο νέο API της Microsoft. Σκοπός της AMD είναι η εύρεση τυχόν bottleneck που υπάρχουν στη πλατφόρμα με στόχο τη βελτίωσή τους από τον developer με μεγαλύτερη ευκολία. Παράλληλα το CodeXL δεν συνεχίζει με την ονομασία AMD CodeXL όμως θα συνεχίσει την ανάπτυξη στο αρχικό repository για όποιον επιθυμεί να λαμβάνει την τελευταία έκδοση από εκεί.
Επιπρόσθετα, στη συλλογή υπάρχει και Debug Mode το οποίο μπορεί να λειτουργήσει και ως επέκταση στο Visual Studio 2015 αλλά μόνο για κώδικα 32-bit C/C++. Η διαθεσιμότητα γίνεται από το παρακάτω link. Περισσότερα μπορείτε να μάθετε στην επίσημη σελίδα του project.