Τα Features που συνοδεύουν τις νέες NVIDIA Pascal GPUs
Τα "extra" χαρακτηριστικά που αποκαλύφθηκαν στο κοινό με την έλευση των Pascal καρτών γραφικών της NVIDIA έρχονται για να εμπλουτίσουν την gaming εμπειρία των χρηστών. Τα "extra" χαρακτηριστικά που αποκαλύφθηκαν στο κοινό με την έλευση των Pascal καρτών γραφικών της NVIDIA έρχονται για να εμπλουτίσουν την gaming εμπειρία των χρηστών.
Στο σχετικό event που πραγματοποίησε η NVIDIA είχαμε την ευκαιρία να δούμε μερικά από τα χαρακτηριστικά των νέων καρτών καθώς και την ημερομηνία κυκλοφορίας τους στην αγορά. Στις 2 περίπου ώρες το event η NVIDIA είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει και μερικά νέα χαρακτηριστικά τα οποία όμως δεν ανέφερε εάν θα λειτουργούν και στις παλιότερες γενιές GPUs. Πρώτο έρχεται το ANSEL, ένα χαρακτηριστικό αρκετά χρήσιμο για όσους θέλουν να πάρουν ένα στιγμιότυπο από το παιχνίδι τους, όμως πηγαίνει και ένα βήμα παραπέρα προσθέτοντας μια επιπλέον in-game camera την οποία ο gamer μπορεί να παραμετροποιήσει με δεκάδες τρόπους σε πραγματικό χρόνο. Το ANSEL θα υποστηρίζεται από συγκεκριμένους αρχικά τίτλους, όμως η NVIDIA εμφανίζεται αισιόδοξη ότι θα το δούμε και σε πολλά ακόμη μετά και την κυκλοφορία των Pascal στην αγορά.
Ένα εξίσου μεγάλο feature που η NVIDIA δίνει ιδιαίτερη έμφαση είναι και το VR Works Audio σκοπός του οποίου είναι να προσφέρει πιο φυσικό ήχο σε ένα VR περιβάλλον πραγματοποιώντας simulation του χώρου της κάθε 3D σκηνής. Σύμφωνα με την NVIDIA είναι η πρώτη προσπάθεια για physics acoustics simulation και θα μάθουμε περισσότερες πληροφορίες αρκετά σύντομα, πιθανότατα μέχρι την επίσημη κυκλοφορία των καρτών στην αγορά.
Στο σχετικό event που πραγματοποίησε η NVIDIA είχαμε την ευκαιρία να δούμε μερικά από τα χαρακτηριστικά των νέων καρτών καθώς και την ημερομηνία κυκλοφορίας τους στην αγορά. Στις 2 περίπου ώρες το event η NVIDIA είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει και μερικά νέα χαρακτηριστικά τα οποία όμως δεν ανέφερε εάν θα λειτουργούν και στις παλιότερες γενιές GPUs. Πρώτο έρχεται το ANSEL, ένα χαρακτηριστικό αρκετά χρήσιμο για όσους θέλουν να πάρουν ένα στιγμιότυπο από το παιχνίδι τους, όμως πηγαίνει και ένα βήμα παραπέρα προσθέτοντας μια επιπλέον in-game camera την οποία ο gamer μπορεί να παραμετροποιήσει με δεκάδες τρόπους σε πραγματικό χρόνο. Το ANSEL θα υποστηρίζεται από συγκεκριμένους αρχικά τίτλους, όμως η NVIDIA εμφανίζεται αισιόδοξη ότι θα το δούμε και σε πολλά ακόμη μετά και την κυκλοφορία των Pascal στην αγορά.
Ένα εξίσου μεγάλο feature που η NVIDIA δίνει ιδιαίτερη έμφαση είναι και το VR Works Audio σκοπός του οποίου είναι να προσφέρει πιο φυσικό ήχο σε ένα VR περιβάλλον πραγματοποιώντας simulation του χώρου της κάθε 3D σκηνής. Σύμφωνα με την NVIDIA είναι η πρώτη προσπάθεια για physics acoustics simulation και θα μάθουμε περισσότερες πληροφορίες αρκετά σύντομα, πιθανότατα μέχρι την επίσημη κυκλοφορία των καρτών στην αγορά.