Πιο εύκολο multi-GPU support έρχεται στο Microsoft DirectX 12

Στο Github θα διατεθεί σύντομα ο κώδικας που θα έχει τη μορφή template για την προσθήκη multi-GPU support σε συμβατούς DX 12 τίτλους. Στο Github θα διατεθεί σύντομα ο κώδικας που θα έχει τη μορφή template για την προσθήκη multi-GPU support σε συμβατούς DX 12 τίτλους.

Η Microsoft επιβλέποντας την ανάπτυξη του DirectX 12 API και έχοντας αρκετούς game developers με το μέρος της, ετοιμάζει να διαθέσει στο Github, κώδικα που θα βοηθήσει στην προσθήκη multi-GPU υποστήριξης σε DirectX 12 τίτλους. Ο Chas Boyd της Microsoft σε ομιλία που είχε στο briefing των AMD Polaris στο Μακάο ανέλυσε μερικές ιδέες που έχει η εταιρία του Redmond ως προς την εισαγωγή βασικού multi-GPU support σε DirectX 12 τίτλους.

Όταν αναφερόμαστε στο multi-GPU support, αναφερόμαστε κυρίως στο Explicit Multi Adapter κάτι που υφίσταται προς το παρόν μόνο στο παιχνίδι Ashes of the Singularity. Το EMA αξιοποιεί περισσότερο τη πρώτη κάρτα γραφικών στη διαδικασία του rendering κάτι που έχει αποδειχθεί με δεκάδες μετρήσεις στο παρελθόν από έγκυρα media όπως το Anandtech. Η δεύτερη GPU θα μπορεί να αναλάβει μικρότερης σημασίας εργασίες που πραγματοποιούνται στο pipeline, όπως υπολογισμούς για τον φωτισμό σε μια σκηνή, τα physics στα αντικείμενα καθώς και εργασίες που σχετίζονται με τον surround ήχο σε ένα 3D περιβάλλον.


Πιο εύκολο multi-GPU support έρχεται στο Microsoft DirectX 12
Πιο εύκολο multi-GPU support έρχεται στο Microsoft DirectX 12