Async Compute με το νέο patch του Rise of the Tomb Raider
Το Rise of the Tomb Raider εμπλουτίζεται με περισσότερα DirectX 12 χαρακτηριστικά όπως το πολυαναμενόμενο Async Compute που λέγεται ότι αυξάνει αρκετά τις επιδόσεις σε πληθώρα hardware. Το Rise of the Tomb Raider εμπλουτίζεται με περισσότερα DirectX 12 χαρακτηριστικά όπως το πολυαναμενόμενο Async Compute που λέγεται ότι αυξάνει αρκετά τις επιδόσεις σε πληθώρα hardware.
Πριν λίγες ώρες, η ομάδα ανάπτυξης Nixxes ανακοίνωσε ένα μείζονος σημασίας patch για το παιχνίδι Rise of the Tomb Raider. Ο τίτλος είχε εδώ και μερικό καιρό υποστήριξη για το DirectX 12 API της Microsoft όμως με το νέο patch βελτιώνονται και οι επιδόσεις με την προσθήκη τεχνολογιών όπως το Async Compute αλλά και δυνατότητα χρήσης πολλαπλών καρτών γραφικών σε διατάξεις SLI και CrossFire. Το Asynchronous Compute που προστίθεται επιτρέπει την εκτέλεση εργασιών σχετικών με το rendering και όχι μόνο ασύγχρονα από την κύρια pipeline βελτιώνοντας έτσι τους χρόνους rendering και κατ' επέκταση των FPS που παράγονται. Η τεχνολογία λειτουργεί τόσο σε AMD όσο και σε NVIDIA GPUs (GCN 1.1+ και Pascal+) και φυσικά μόνο κάτω από λειτουργικό σύστημα Windows 10.
Το Patch φέρνει και διορθώσεις στο stereoscopic 3D rendering καθώς και σε μερικά εφέ όπως το VXAO της NVIDIA που προκαλούσε κρασαρίσματα στην GTX 1080. Στην κοινότητα του steam περιλαμβάνεται ολόκληρη η λίστα με τις διορθώσεις για όποιον θέλει αν ασχοληθεί.
Πριν λίγες ώρες, η ομάδα ανάπτυξης Nixxes ανακοίνωσε ένα μείζονος σημασίας patch για το παιχνίδι Rise of the Tomb Raider. Ο τίτλος είχε εδώ και μερικό καιρό υποστήριξη για το DirectX 12 API της Microsoft όμως με το νέο patch βελτιώνονται και οι επιδόσεις με την προσθήκη τεχνολογιών όπως το Async Compute αλλά και δυνατότητα χρήσης πολλαπλών καρτών γραφικών σε διατάξεις SLI και CrossFire. Το Asynchronous Compute που προστίθεται επιτρέπει την εκτέλεση εργασιών σχετικών με το rendering και όχι μόνο ασύγχρονα από την κύρια pipeline βελτιώνοντας έτσι τους χρόνους rendering και κατ' επέκταση των FPS που παράγονται. Η τεχνολογία λειτουργεί τόσο σε AMD όσο και σε NVIDIA GPUs (GCN 1.1+ και Pascal+) και φυσικά μόνο κάτω από λειτουργικό σύστημα Windows 10.
Το Patch φέρνει και διορθώσεις στο stereoscopic 3D rendering καθώς και σε μερικά εφέ όπως το VXAO της NVIDIA που προκαλούσε κρασαρίσματα στην GTX 1080. Στην κοινότητα του steam περιλαμβάνεται ολόκληρη η λίστα με τις διορθώσεις για όποιον θέλει αν ασχοληθεί.