Χωρίς Boost Clocks η GTX 1080 σε περιεχόμενο Virtual Reality
Bug στον πιο πρόσφατο driver της NVIDIA αποτρέπει τους χρήστες από την πλήρη αξιοποίηση του hardware τους, ειδικά στη περίπτωση GPU bound VR περιεχομένου. Bug στον πιο πρόσφατο driver της NVIDIA αποτρέπει τους χρήστες από την πλήρη αξιοποίηση του hardware τους, ειδικά στη περίπτωση GPU bound VR περιεχομένου.
Το Tom's Hardware 'ξεσκέπασε' ένα νέο πρόβλημα σχετικά με τις νέες Pascal κάρτες γραφικών της και κυρίως με την GTX 1080. Συγκεκριμένα, μετά την αποκάλυψη του προβλήματος που σχετίζεται με τη σύνδεση του HTC Vive headset στις κάρτες, αποφάνθηκε πως η 1080 σε συγκεκριμένες VR εφαρμογές και μόνο δεν ενεργοποιεί το boost clock της, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα η GPU να μη μπορεί να ξεπεράσει ούτε τα 1700MHz σε πλήρες 3D φόρτο.
Αν και μέχρι στιγμής το πρόβλημα είναι περιορισμένο σε VR τίτλους έγινε γνωστό και στην NVIDIA η οποία αναγνώρισε το πρόβλημα και εργάζεται επάνω στη λύση του το συντομότερο. Όπως δήλωσε στο Tom's, ο Senior PR Manager της NVIDIA, Brian Del Rizzo θα υπάρξει νέος driver μέσα στην εβδομάδα που θα λύσει το εν λόγω πρόβλημα.
Το Tom's Hardware 'ξεσκέπασε' ένα νέο πρόβλημα σχετικά με τις νέες Pascal κάρτες γραφικών της και κυρίως με την GTX 1080. Συγκεκριμένα, μετά την αποκάλυψη του προβλήματος που σχετίζεται με τη σύνδεση του HTC Vive headset στις κάρτες, αποφάνθηκε πως η 1080 σε συγκεκριμένες VR εφαρμογές και μόνο δεν ενεργοποιεί το boost clock της, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα η GPU να μη μπορεί να ξεπεράσει ούτε τα 1700MHz σε πλήρες 3D φόρτο.
Αν και μέχρι στιγμής το πρόβλημα είναι περιορισμένο σε VR τίτλους έγινε γνωστό και στην NVIDIA η οποία αναγνώρισε το πρόβλημα και εργάζεται επάνω στη λύση του το συντομότερο. Όπως δήλωσε στο Tom's, ο Senior PR Manager της NVIDIA, Brian Del Rizzo θα υπάρξει νέος driver μέσα στην εβδομάδα που θα λύσει το εν λόγω πρόβλημα.