Επιβεβαιώνεται η υποστήριξη DX12, Vulkan, PhysX στη CRYENGINE

Τα νέα του Αυγούστου που είχαμε διαδώσει επιβεβαιώνονται και επίσημα από τη Crytek! Τα νέα του Αυγούστου που είχαμε διαδώσει επιβεβαιώνονται και επίσημα από τη Crytek!

Τα πρότυπα απεικόνισης DirectX 12 και Vulkan θα προστεθούν σύντομα στη μηχανή γραφικών CRYENGINE, κάτι που επιβεβαίωσε η δημιουργός της Crytek. Συγκεκριμένα η CRYENGINE 5.3 θα είναι η πρώτη έκδοση της μηχανής γραφικών που έχουμε γευτεί σε πολλά AAA παιχνίδια της αγοράς όπως το Crysis, θα διατεθεί στους developers και σε όλους τους ενδιαφερόμενους στα μέσα Νοεμβρίου φέρνοντας μαζί αρκετά χαρακτηριστικά.

Αρχικά, η υποστήριξη των νέων προτύπων απεικόνισης δίνει άλλη πνοή στη ροή ανάπτυξης αλλά και κίνητρο στους developers για να δημιουργήσουν νέα παιχνίδια βασισμένα σε αυτή. Η συγκεκριμένη έκδοση θα φέρει μεταξύ άλλων και support για το Vulkan API αλλά και δυνατότητες PhysX με βελτιώσεις και για το SVOGI (Sparse Voxel Octree Global Illumination).

Η έκδοση 5.4 που θα έρθει κάποια στιγμή μέσα στο 2017 θα προσθέσει τη πολυπόθητη υποστήριξη για το DirectX 12 API μαζί με MultiGPU δυνατότητες, όμως για την ώρα δε γνωρίζουμε εάν αναφέρεται στο MultiAdapter που λειτουργεί με κάθε συμβατή κάρτα ασχέτως κατασκευαστή. Παράλληλα τεχνικές για 3D ήχο στη τρισδιάστατη σκηνή θα εμφανιστούν στις επόμενες εκδόσεις, ενώ μέσω του Vulkan, ίσως δούμε τη μηχανή να εμφανίζεται και στη πλατφόρμα του mobile gaming και σε συσκευές Android/iOS.


Επιβεβαιώνεται η υποστήριξη DX12, Vulkan, PhysX στη CRYENGINE