Νέο overlay API ετοιμάζει το Khronos Group
Η ομάδα του Khronos λέγοντας πως ο χώρος των νέων APIs δείχνει κάπως κατακερματισμένος ετοιμάζει μια νέα λύση. Ένα API που θα λειτουργεί πάνω από τα υπάρχοντα Vulkan, Metal και DirectX 12.
Αν και το πρώτο αποτελεί γόνο του ίδιου του Khronos Group, η εταιρία αναφέρει πως δεν είναι εύκολη η επέκτασή του σε όλες τις πλατφόρμες όπως για παράδειγμα το iOS της Apple, όπου το Metal API κυριαρχεί - και η Apple δεν ακούει κάποια άλλη φωνή, πέρα από τη δική της. Η ιδέα κρύβεται σε ένα "portable API" το οποίο θα παίρνει τα καλά σημεία των τριών μεγάλων - next gen APIs - τρέχοντας "πάνω τους" υποστηρίζοντας μόνο τα κοινά feature sets. Η δεύτερη εικόνα παρακάτω αντικατοπτρίζει με μεγάλη ακρίβεια το τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στον χώρο των προτύπων απεικόνισης.
Το DirectX 12 λειτουργεί μόνο σε Windows 10, ενώ το Metal μόνο σε Apple συσκευές. Παράλληλα ανακοίνωσε τις βλέψεις της σχετικά με τη σχεδίαση ενός νέου Web Graphics API για υποστήριξη web based παιχνιδιών και εφαρμογών, εκεί δηλαδή όπου το Vulkan και τα άλλα γνωστά APIs είναι περισσότερο επικίνδυνα παρά βολικά για την ασφάλεια του συστήματος από εξωτερικές επιθέσεις.