Το Vulkan API στο API Overhead test του 3DMark

Η Futuremark ανανέωσε το API overhead test της στη σουίτα benchmarks 3DMark και πλέον χρησιμοποιεί αντί για το Mantle της AMD, το Vulkan API του Khronos Group.

Πιο ειδικά, το API overhead test του 3DMark μετρούσε τα draw calls που πραγματοποιεί το σύστημα για το rendering μιας αρκετά απαιτητικής σκηνής. Το Mantle API που χρησιμοποιούσε η σουίτα ήταν δημιουργία της AMD και ήταν ανοιχτού κώδικα λειτουργώντας παράλληλα και σαν wake up call για την Microsoft για την ανάπτυξη του DirectX 12. Στόχο του Mantle, ήταν να προσπαθήσει να μιλήσει με το hardware πιο άμεσα και να εκμεταλλευτεί τον κάθε κύκλο ρολογιού πιο αποδοτικά. Αυτό όμως απαιτεί και την ανάλογη υποστήριξη από τη μηχανή γραφικών.

 

Η AMD όμως αποφάσισε να δωρίσει το Mantle στο Khronos Group το οποίο συνέχισε την ανάπτυξή του και έφερε στη ζωή το Vulkan API, οπότε θεωρούμε πως και η απόφαση της Futuremark κάθε άλλο παρά τυχαία είναι! Το update των μερικών Gigabyte έχει γίνει διαθέσιμο από το επίσημο site.

 

 

 

 

 

 

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social:  twitter.jpggplus.jpgfb.jpginsta.jpgyt.png

3DMark, vulkan, API overhead , mantle

Διαβάστε περισσότερα στο Φόρουμ...