• Intel 9th Gen CPU & GIGABYTE Z390 AORUS Motherboards Review

    Intel 9th Gen CPU & GIGABYTE Z390 AORUS Motherboards Review

  • MSI RTX 2080 GAMING X TRIO Review

    MSI RTX 2080 GAMING X TRIO Review

  • GIGABYTE GeForce RTX 2080 GAMING OC 8G Review

    GIGABYTE GeForce RTX 2080 GAMING OC 8G Review

  • MSI B450 Tomahawk & B360M Mortar Review

    MSI B450 Tomahawk & B360M Mortar Review

  • Corsair K68 RGB & HS50 HS70 Gaming Peripherals Review

    Corsair K68 RGB & HS50 HS70 Gaming Peripherals Review

  •  Νέα GTX 1060 με GDDR5X μνήμη σύντομα στην αγορά

    Νέα GTX 1060 με GDDR5X μνήμη σύντομα στην αγορά

  •  Συγκριτικές δοκιμές του DLSS αποκαλύπτει η NVIDIA

    Συγκριτικές δοκιμές του DLSS αποκαλύπτει η NVIDIA

  •  Αρκετές ψεύτικες NVIDIA GPUs εθεάθησαν στο eBay

    Αρκετές ψεύτικες NVIDIA GPUs εθεάθησαν στο eBay

  •  GIGABYTE Z390 AORUS XTREME: High end με άφθονο RGB

    GIGABYTE Z390 AORUS XTREME: High end με άφθονο RGB

  •  NIC των 2.5Gbit θα φέρει σύντομα η Realtek

    NIC των 2.5Gbit θα φέρει σύντομα η Realtek

  •  MSI Z390 MEG GODLIKE: High end μητρική σύντομα στην αγορά

    MSI Z390 MEG GODLIKE: High end μητρική σύντομα στην αγορά

  •  Η Zen 2 αρχιτεκτονική υπόσχεται βελτίωση 13% στο IPC

    Η Zen 2 αρχιτεκτονική υπόσχεται βελτίωση 13% στο IPC

  •  Η AMD πιέζει προς τα κάτω τις τιμές των Ryzen

    Η AMD πιέζει προς τα κάτω τις τιμές των Ryzen

  • Intel & PT: Τα παραπλανητικά benchmarks και οι πρώτες απαντήσεις

    Intel & PT: Τα παραπλανητικά benchmarks και οι πρώτες απαντήσεις

  •  Featured Build: Alienware Purple

    Featured Build: Alienware Purple

  •  Featured Build: Benchy McBenchface

    Featured Build: Benchy McBenchface

  •  Featured Build: Model 02

    Featured Build: Model 02

Real time ray-tracing σε Games είναι το "όνειρο" της NVIDIA

Σε συνεργασία με την Microsoft η NVIDIA φέρνει cinematic ray tracing σε DirectX εφαρμογές ενώ έχει ήδη πάρει πολλούς developers με το μέρος της.

Πρακτικά το νέο RTX της NVIDIA ενσωματώνεται στην πλατφόρμα GameWorks και δίνεται η ευκαιρία στους developers να εκμεταλλευτούν τις νέες δυνατότητες. Ο Tony Tomasi της NVIDIA αναφέρει σχετικά με το project: "Είναι κάτι που εμείς στην βιομηχανία των γραφικών ονειρευόμασταν εδώ και δύο δεκαετίες. Πρακτικά θα κάνουμε τα πρώτα μεγάλα βήματα για ray-tracing σε πραγματικό χρόνο σε παιχνίδια".

Επισημαίνεται πως η υποστήριξη από πλευράς hardware ενσωματώνεται ήδη στις Volta based κάρτες γραφικών της εταιρίας χωρίς να αναφέρονται παλιότερες γενιές, ενώ είναι κάτι που θα περάσει και στις επόμενες αρχιτεκτονικές της NVIDIA πρακτικά αφήνοντας έξω την μεγάλη μάζα των χρηστών. Οι δύο εταιρίες παρουσίασαν επίσης τους συνεργάτες που θα συμμετέχουν στο εν λόγω πρόγραμμα όπως την EA Games, την Epic, την Remedy και την 4A Games, όλες τους γνωστές για μεγάλες AAA επιτυχίες τα τελευταία χρόνια.

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social:  twitter.jpggplus.jpgfb.jpginsta.jpgyt.png

dragontech

Members
2018-03-20T09:21:37Z

ασε nvidia, σε προλαβαν αλλοι, 10 χρονια πριν!

https://www.techpowerup.com/64104/radeon-hd4800-series-supports-a-100-ray-traced-pipeline?64104
JulesWorld will be releasing OTOY and LightScape, two distinctive technologies that could shape the future of movie and games production. The company developed a ray-tracer that uses elements of the DirectX 9 API as well as its own high-level code that uses Tessellation and anti-aliasing algorithms.

Urbach further added that ray-tracing in real time became a reality with the Radeon 2900XT – which was used for a series of trailers for last summer's hit-move Transformers. All those Transformers teaser trailers were rendered on a GPU and - more importantly - directed in real-time. The producer of these trailers had complete freedom to play around with a "virtual lens" and direct the trailer in his own way.

In terms of performance, the Radeon 2900XT 1GB rendered Transformers scenes in 20-30 frames per second, in 720p resolution and no Anti-Aliasing. With the Radeon 3870, the test scene jumped to 60 fps, with a drop to 20 fps when the proprietary Anti-Aliasing algorithm was applied. Urbach mentioned that the Radeon 4870 hits the same 60 fps – and stays at that level with Anti-Aliasing (a ray-tracer is not expecting more than 60 fps.) JulesWorld’s technology also works on Nvidia GeForce 8800 cards and above, but the lack of a tessellation unit causes a bit more work on the ray-tracer side.

Σε καμια 10αρια χρονια το ξανασυζηταμε xD

stavros

Members
2018-03-21T14:40:01Z

 

FeelsBadMan

Members
2018-03-21T17:43:53Z

Επίσης ανακοινώθηκε την ίδια ημέρα το ίδιο από την AMD:

 

 

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on