• AMD Ryzen 5 2600X & Ryzen 7 2700X CPU Review

    AMD Ryzen 5 2600X & Ryzen 7 2700X CPU Review

  • AMD Ryzen G Series & MSI B350 Gaming Pro Carbon Review

    AMD Ryzen G Series & MSI B350 Gaming Pro Carbon Review

  • ASRock X299 Taichi XE Review

    ASRock X299 Taichi XE Review

  • ASRock X299 Professional Gaming i9 XE Review

    ASRock X299 Professional Gaming i9 XE Review

  • MSI Β250M Mortar & GTX 1050 Gaming X 2G Review & Giveaway

    MSI Β250M Mortar & GTX 1050 Gaming X 2G Review & Giveaway

  • Η AMD τοποθετείται στο GPP πρόγραμμα της NVIDIA

    Η AMD τοποθετείται στο GPP πρόγραμμα της NVIDIA

  • Η ASUS ανακοίνωσε και επίσημα το AMD AREZ brand

    Η ASUS ανακοίνωσε και επίσημα το AMD AREZ brand

  •  Η AMD NAVI θα είναι μια γρήγορη mainstream GPU

    Η AMD NAVI θα είναι μια γρήγορη mainstream GPU

  •  Οι νέες AORUS X470 μητρικές από την GIGABYTE

    Οι νέες AORUS X470 μητρικές από την GIGABYTE

  •  Η MSI λανσάρει και επίσημα H370, B360 & H310 μητρικές

    Η MSI λανσάρει και επίσημα H370, B360 & H310 μητρικές

  •  ASRock X370 Pro4: Η budget AM4 Μητρική

    ASRock X370 Pro4: Η budget AM4 Μητρική

  •  Η AMD πιθανόν να κυκλοφορήσει και Ryzen 7 2800X

    Η AMD πιθανόν να κυκλοφορήσει και Ryzen 7 2800X

  • Chip της Intel πραγματοποιεί 30 τρισ. υπολογισμούς το δευτερόλεπτο!

    Chip της Intel πραγματοποιεί 30 τρισ. υπολογισμούς το δευτερόλεπτο!

  • Οι Ryzen με VEGA πωλούνται και με χαμηλότερο TDP!

    Οι Ryzen με VEGA πωλούνται και με χαμηλότερο TDP!

  •  Featured Build: Lian Li by Dualbrain

    Featured Build: Lian Li by Dualbrain

  •  Featured Build: Purpura by Simplicity Designs

    Featured Build: Purpura by Simplicity Designs

  •  Featured Build: Unique

    Featured Build: Unique "Edelweiss"

Real time ray-tracing σε Games είναι το "όνειρο" της NVIDIA

Σε συνεργασία με την Microsoft η NVIDIA φέρνει cinematic ray tracing σε DirectX εφαρμογές ενώ έχει ήδη πάρει πολλούς developers με το μέρος της.

Πρακτικά το νέο RTX της NVIDIA ενσωματώνεται στην πλατφόρμα GameWorks και δίνεται η ευκαιρία στους developers να εκμεταλλευτούν τις νέες δυνατότητες. Ο Tony Tomasi της NVIDIA αναφέρει σχετικά με το project: "Είναι κάτι που εμείς στην βιομηχανία των γραφικών ονειρευόμασταν εδώ και δύο δεκαετίες. Πρακτικά θα κάνουμε τα πρώτα μεγάλα βήματα για ray-tracing σε πραγματικό χρόνο σε παιχνίδια".

Επισημαίνεται πως η υποστήριξη από πλευράς hardware ενσωματώνεται ήδη στις Volta based κάρτες γραφικών της εταιρίας χωρίς να αναφέρονται παλιότερες γενιές, ενώ είναι κάτι που θα περάσει και στις επόμενες αρχιτεκτονικές της NVIDIA πρακτικά αφήνοντας έξω την μεγάλη μάζα των χρηστών. Οι δύο εταιρίες παρουσίασαν επίσης τους συνεργάτες που θα συμμετέχουν στο εν λόγω πρόγραμμα όπως την EA Games, την Epic, την Remedy και την 4A Games, όλες τους γνωστές για μεγάλες AAA επιτυχίες τα τελευταία χρόνια.

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social:  twitter.jpggplus.jpgfb.jpginsta.jpgyt.png

dragontech

Members
2018-03-20T09:21:37Z

ασε nvidia, σε προλαβαν αλλοι, 10 χρονια πριν!

https://www.techpowerup.com/64104/radeon-hd4800-series-supports-a-100-ray-traced-pipeline?64104
JulesWorld will be releasing OTOY and LightScape, two distinctive technologies that could shape the future of movie and games production. The company developed a ray-tracer that uses elements of the DirectX 9 API as well as its own high-level code that uses Tessellation and anti-aliasing algorithms.

Urbach further added that ray-tracing in real time became a reality with the Radeon 2900XT – which was used for a series of trailers for last summer's hit-move Transformers. All those Transformers teaser trailers were rendered on a GPU and - more importantly - directed in real-time. The producer of these trailers had complete freedom to play around with a "virtual lens" and direct the trailer in his own way.

In terms of performance, the Radeon 2900XT 1GB rendered Transformers scenes in 20-30 frames per second, in 720p resolution and no Anti-Aliasing. With the Radeon 3870, the test scene jumped to 60 fps, with a drop to 20 fps when the proprietary Anti-Aliasing algorithm was applied. Urbach mentioned that the Radeon 4870 hits the same 60 fps – and stays at that level with Anti-Aliasing (a ray-tracer is not expecting more than 60 fps.) JulesWorld’s technology also works on Nvidia GeForce 8800 cards and above, but the lack of a tessellation unit causes a bit more work on the ray-tracer side.

Σε καμια 10αρια χρονια το ξανασυζηταμε xD

stavros

Members
2018-03-21T14:40:01Z

 

FeelsBadMan

Members
2018-03-21T17:43:53Z

Επίσης ανακοινώθηκε την ίδια ημέρα το ίδιο από την AMD:

 

 

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on