• Corsair H115i PRO RGB, LL140 Fans & TX750M PSU Review

    Corsair H115i PRO RGB, LL140 Fans & TX750M PSU Review

  • Cooler Master MasterCase MC500M Review

    Cooler Master MasterCase MC500M Review

  • Raijintek ORCUS 240 Liquid CPU Cooler Review

    Raijintek ORCUS 240 Liquid CPU Cooler Review

  • GIGABYTE RX 580 Gaming Box eGPU Review

    GIGABYTE RX 580 Gaming Box eGPU Review

  • GIGABYTE B360 & H370 AORUS Gaming 3 WIFI Review

    GIGABYTE B360 & H370 AORUS Gaming 3 WIFI Review

  •  Προσοχή στην αγορά μιας GT 1030 από την NVIDIA

    Προσοχή στην αγορά μιας GT 1030 από την NVIDIA

  • Το AI Θα παίξει σημαντικό ρόλο στις next gen NVIDIA GPUs

    Το AI Θα παίξει σημαντικό ρόλο στις next gen NVIDIA GPUs

  •  Περιμένουμε μεγαλύτερη πτώση των τιμών στις GPUs

    Περιμένουμε μεγαλύτερη πτώση των τιμών στις GPUs

  •  ASUS H370 Mining Master: Νέα μητρική για 20 GPUs!

    ASUS H370 Mining Master: Νέα μητρική για 20 GPUs!

  •  Τα τελικά specs του Intel Z390 Chipset

    Τα τελικά specs του Intel Z390 Chipset

  •  Από τις πρώτες ITX X470 μητρικές της παρουσίασε η ASRock

    Από τις πρώτες ITX X470 μητρικές της παρουσίασε η ASRock

  •  Στις 13 Αυγούστου ο Threadripper 2ης γενιάς!

    Στις 13 Αυγούστου ο Threadripper 2ης γενιάς!

  •  Η Intel δε θα σταματήσει το Extreme brand στα CPU της

    Η Intel δε θα σταματήσει το Extreme brand στα CPU της

  • Χαμηλής κατανάλωσης Ryzen 7 2700E & 5 2600E από την AMD

    Χαμηλής κατανάλωσης Ryzen 7 2700E & 5 2600E από την AMD

  •  Featured Build: ASUS Boost my PC 11

    Featured Build: ASUS Boost my PC 11

  • Featured Build: Phase One by MetallicAcid

    Featured Build: Phase One by MetallicAcid

  • Featured Build: The Seasonic Build

    Featured Build: The Seasonic Build

Real time ray-tracing σε Games είναι το "όνειρο" της NVIDIA

Σε συνεργασία με την Microsoft η NVIDIA φέρνει cinematic ray tracing σε DirectX εφαρμογές ενώ έχει ήδη πάρει πολλούς developers με το μέρος της.

Πρακτικά το νέο RTX της NVIDIA ενσωματώνεται στην πλατφόρμα GameWorks και δίνεται η ευκαιρία στους developers να εκμεταλλευτούν τις νέες δυνατότητες. Ο Tony Tomasi της NVIDIA αναφέρει σχετικά με το project: "Είναι κάτι που εμείς στην βιομηχανία των γραφικών ονειρευόμασταν εδώ και δύο δεκαετίες. Πρακτικά θα κάνουμε τα πρώτα μεγάλα βήματα για ray-tracing σε πραγματικό χρόνο σε παιχνίδια".

Επισημαίνεται πως η υποστήριξη από πλευράς hardware ενσωματώνεται ήδη στις Volta based κάρτες γραφικών της εταιρίας χωρίς να αναφέρονται παλιότερες γενιές, ενώ είναι κάτι που θα περάσει και στις επόμενες αρχιτεκτονικές της NVIDIA πρακτικά αφήνοντας έξω την μεγάλη μάζα των χρηστών. Οι δύο εταιρίες παρουσίασαν επίσης τους συνεργάτες που θα συμμετέχουν στο εν λόγω πρόγραμμα όπως την EA Games, την Epic, την Remedy και την 4A Games, όλες τους γνωστές για μεγάλες AAA επιτυχίες τα τελευταία χρόνια.

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social:  twitter.jpggplus.jpgfb.jpginsta.jpgyt.png

dragontech

Members
2018-03-20T09:21:37Z

ασε nvidia, σε προλαβαν αλλοι, 10 χρονια πριν!

https://www.techpowerup.com/64104/radeon-hd4800-series-supports-a-100-ray-traced-pipeline?64104
JulesWorld will be releasing OTOY and LightScape, two distinctive technologies that could shape the future of movie and games production. The company developed a ray-tracer that uses elements of the DirectX 9 API as well as its own high-level code that uses Tessellation and anti-aliasing algorithms.

Urbach further added that ray-tracing in real time became a reality with the Radeon 2900XT – which was used for a series of trailers for last summer's hit-move Transformers. All those Transformers teaser trailers were rendered on a GPU and - more importantly - directed in real-time. The producer of these trailers had complete freedom to play around with a "virtual lens" and direct the trailer in his own way.

In terms of performance, the Radeon 2900XT 1GB rendered Transformers scenes in 20-30 frames per second, in 720p resolution and no Anti-Aliasing. With the Radeon 3870, the test scene jumped to 60 fps, with a drop to 20 fps when the proprietary Anti-Aliasing algorithm was applied. Urbach mentioned that the Radeon 4870 hits the same 60 fps – and stays at that level with Anti-Aliasing (a ray-tracer is not expecting more than 60 fps.) JulesWorld’s technology also works on Nvidia GeForce 8800 cards and above, but the lack of a tessellation unit causes a bit more work on the ray-tracer side.

Σε καμια 10αρια χρονια το ξανασυζηταμε xD

stavros

Members
2018-03-21T14:40:01Z

 

FeelsBadMan

Members
2018-03-21T17:43:53Z

Επίσης ανακοινώθηκε την ίδια ημέρα το ίδιο από την AMD:

 

 

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on