• ASRock Z390 Phantom Gaming 9 Motherboard Review

    ASRock Z390 Phantom Gaming 9 Motherboard Review

  • Deepcool Ark 90 Case & ASRock Z390 Motherboards Review

    Deepcool Ark 90 Case & ASRock Z390 Motherboards Review

  • AMD Ryzen Threadripper 2 & Cooler Master Wraith Ripper & ML360 Review

    AMD Ryzen Threadripper 2 & Cooler Master Wraith Ripper & ML360 Review

  • Intel 9th Gen CPU & GIGABYTE Z390 AORUS Motherboards Review

    Intel 9th Gen CPU & GIGABYTE Z390 AORUS Motherboards Review

  • MSI RTX 2080 GAMING X TRIO Review

    MSI RTX 2080 GAMING X TRIO Review

  •  Η πρώτη AMD Navi GPU φημολογείται για τον Ιούνιο

    Η πρώτη AMD Navi GPU φημολογείται για τον Ιούνιο

  •  Φήμη: Η NVIDIA ετοιμάζει μια νέα midrange GPU

    Φήμη: Η NVIDIA ετοιμάζει μια νέα midrange GPU

  •  Η NVIDIA RTX 2060 κυκλοφορεί, μαζί με FreeSync ready driver

    Η NVIDIA RTX 2060 κυκλοφορεί, μαζί με FreeSync ready driver

  •  128GB RAM σε επιλεγμένες Z390 μητρικές της ASUS

    128GB RAM σε επιλεγμένες Z390 μητρικές της ASUS

  • ASUS ROG Dominus Extreme: Μητρική για high end Intel συστήματα

    ASUS ROG Dominus Extreme: Μητρική για high end Intel συστήματα

  •  Το Intel B365 chipset μπαίνει στη παραγωγή

    Το Intel B365 chipset μπαίνει στη παραγωγή

  •  Σε δημοπρασία ο ακυκλοφόρητος Intel Core i9 9990XE CPU

    Σε δημοπρασία ο ακυκλοφόρητος Intel Core i9 9990XE CPU

  •  Η AMD ρίχνει φως στη τρίτη γενιά Ryzen 'Mattise' Desktop CPU

    Η AMD ρίχνει φως στη τρίτη γενιά Ryzen 'Mattise' Desktop CPU

  •  Νέοι 9ης γενιάς Intel Core χωρίς ενσωματωμένα γραφικά

    Νέοι 9ης γενιάς Intel Core χωρίς ενσωματωμένα γραφικά

  •  Featured Build: ASRock Phantom Gaming

    Featured Build: ASRock Phantom Gaming

  •  Featured Build: OUTRAGEOUS RGB by GGF

    Featured Build: OUTRAGEOUS RGB by GGF

  •  Featured Build: Project Cougar Essence by IFR

    Featured Build: Project Cougar Essence by IFR

Real time ray-tracing σε Games είναι το "όνειρο" της NVIDIA

Σε συνεργασία με την Microsoft η NVIDIA φέρνει cinematic ray tracing σε DirectX εφαρμογές ενώ έχει ήδη πάρει πολλούς developers με το μέρος της.

Πρακτικά το νέο RTX της NVIDIA ενσωματώνεται στην πλατφόρμα GameWorks και δίνεται η ευκαιρία στους developers να εκμεταλλευτούν τις νέες δυνατότητες. Ο Tony Tomasi της NVIDIA αναφέρει σχετικά με το project: "Είναι κάτι που εμείς στην βιομηχανία των γραφικών ονειρευόμασταν εδώ και δύο δεκαετίες. Πρακτικά θα κάνουμε τα πρώτα μεγάλα βήματα για ray-tracing σε πραγματικό χρόνο σε παιχνίδια".

Επισημαίνεται πως η υποστήριξη από πλευράς hardware ενσωματώνεται ήδη στις Volta based κάρτες γραφικών της εταιρίας χωρίς να αναφέρονται παλιότερες γενιές, ενώ είναι κάτι που θα περάσει και στις επόμενες αρχιτεκτονικές της NVIDIA πρακτικά αφήνοντας έξω την μεγάλη μάζα των χρηστών. Οι δύο εταιρίες παρουσίασαν επίσης τους συνεργάτες που θα συμμετέχουν στο εν λόγω πρόγραμμα όπως την EA Games, την Epic, την Remedy και την 4A Games, όλες τους γνωστές για μεγάλες AAA επιτυχίες τα τελευταία χρόνια.

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social:  twitter.jpggplus.jpgfb.jpginsta.jpgyt.png

dragontech

Members
2018-03-20T09:21:37Z

ασε nvidia, σε προλαβαν αλλοι, 10 χρονια πριν!

https://www.techpowerup.com/64104/radeon-hd4800-series-supports-a-100-ray-traced-pipeline?64104
JulesWorld will be releasing OTOY and LightScape, two distinctive technologies that could shape the future of movie and games production. The company developed a ray-tracer that uses elements of the DirectX 9 API as well as its own high-level code that uses Tessellation and anti-aliasing algorithms.

Urbach further added that ray-tracing in real time became a reality with the Radeon 2900XT – which was used for a series of trailers for last summer's hit-move Transformers. All those Transformers teaser trailers were rendered on a GPU and - more importantly - directed in real-time. The producer of these trailers had complete freedom to play around with a "virtual lens" and direct the trailer in his own way.

In terms of performance, the Radeon 2900XT 1GB rendered Transformers scenes in 20-30 frames per second, in 720p resolution and no Anti-Aliasing. With the Radeon 3870, the test scene jumped to 60 fps, with a drop to 20 fps when the proprietary Anti-Aliasing algorithm was applied. Urbach mentioned that the Radeon 4870 hits the same 60 fps – and stays at that level with Anti-Aliasing (a ray-tracer is not expecting more than 60 fps.) JulesWorld’s technology also works on Nvidia GeForce 8800 cards and above, but the lack of a tessellation unit causes a bit more work on the ray-tracer side.

Σε καμια 10αρια χρονια το ξανασυζηταμε xD

stavros

Members
2018-03-21T14:40:01Z

 

FeelsBadMan

Members
2018-03-21T17:43:53Z

Επίσης ανακοινώθηκε την ίδια ημέρα το ίδιο από την AMD:

 

 

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on