• Testing: Game Loading Times σε HDD, SATA SSD, NVMe SSD

    Testing: Game Loading Times σε HDD, SATA SSD, NVMe SSD

  • Sapphire Radeon RX 5600 XT Pulse 6GB GPU Review

    Sapphire Radeon RX 5600 XT Pulse 6GB GPU Review

  • Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 8GB GPU Review

    Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 8GB GPU Review

  • AORUS CV27Q & FI27Q-P 165Hz Gaming Monitors Review

    AORUS CV27Q & FI27Q-P 165Hz Gaming Monitors Review

  • GIGABYTE RTX 20 Series SUPER GAMING OC GPUs Review

    GIGABYTE RTX 20 Series SUPER GAMING OC GPUs Review

  •  Η Νέα mini RTX 2060 της ASUS κοντράρει την AMD Radeon RX 5600 XT

    Η Νέα mini RTX 2060 της ASUS κοντράρει την AMD Radeon RX 5600 XT

  •  Προβλήματα θερμοκρασίας σε κάποιες ASUS STRIX RX 5700 XT GPUs

    Προβλήματα θερμοκρασίας σε κάποιες ASUS STRIX RX 5700 XT GPUs

  •  77 τυχεροί θα κερδίσουν μια NVIDIA RTX 2080 Ti 'Cyberpunk 2077 Edition'

    77 τυχεροί θα κερδίσουν μια NVIDIA RTX 2080 Ti 'Cyberpunk 2077 Edition'

  •  Αρκετές μητρικές Ζ490 εμφανίζονται για τους Intel Comet Lake

    Αρκετές μητρικές Ζ490 εμφανίζονται για τους Intel Comet Lake

  •  ASUS ROG Zenith II Extreme Alpha με νέα VRM για Threadripper

    ASUS ROG Zenith II Extreme Alpha με νέα VRM για Threadripper

  •  Overclocker εγκατέστησε 1TB RAM σε μια X299 μητρική

    Overclocker εγκατέστησε 1TB RAM σε μια X299 μητρική

  •  Μοντέλα χωρίς γραφικά και στους 10th Gen Intel Core CPUs

    Μοντέλα χωρίς γραφικά και στους 10th Gen Intel Core CPUs

  •  Πολλά νέα specs των Intel Comet-Lake στην επιφάνεια

    Πολλά νέα specs των Intel Comet-Lake στην επιφάνεια

  • Στα 5.3GHz ο επερχόμενος Intel Core i7-10700K

    Στα 5.3GHz ο επερχόμενος Intel Core i7-10700K

  •  Featured Build: SR21BF by Oracle Mods

    Featured Build: SR21BF by Oracle Mods

  •  Featured Build: Pure Pastel by Mod 83

    Featured Build: Pure Pastel by Mod 83

  •  Featured Build: Silverstone TJ07 by Mod-One

    Featured Build: Silverstone TJ07 by Mod-One

Ray Tracing σε όλες τις GPUs με το Vulkan API

Το Vulkan θέλει να ενώσει πρακτικά όλες τις GPUs κάτω από ένα πρότυπο και στο επερχόμενο GDC ενδέχεται να το καταφέρει.

Το Khronos Group, ο οργανισμός που βρίσκεται πίσω από την ανάπτυξη του γνώριμου Vulkan API ετοιμάζει μια πιο γενικευμένη προσέγγιση στο ray tracing - και τον τρόπο που οι GPUs δημιουργούν αποδοτικά αντανακλάσεις σε 3D περιεχόμενο. Για την ώρα όπως φαίνεται η πιο αποδοτική μέθοδος είναι αυτή της NVIDIA που φέρει δικό της hardware για αυτή την εργασία όμως οι τίτλοι που το υποστηρίζουν δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες.

Στο φετινό Game Developers Conference 2020 NVIDIA και AMD θα βρίσκονται στο συνέδριο του Khronos Group, εκεί όπου το τελευταίο θα μιλήσει για μια διαφορετικού τύπου προσέγγιση στο ray tracing, που θα υποστηρίζεται ίσως και από τις δύο τωρινές πλατφόρμες στο συγκεκριμένο API, όπως συμβαίνει και με το DirectX Ray Tracing της Microsoft που υφίσταται για περισσότερο καιρό στην αγορά. Αξίζει να σημειώσουμε πως το Vulkan API έχει ήδη μερικά ray tracing extensions που ανήκουν και λειτουργούν σε hardware της NVIDIA, όμως η διευρυμένη μέθοδος που υπόσχεται η Khronos θα τρέχει σε όλες τις σύγχρονες GPUs.

Οι πρόσφατες κινήσεις που έχει κάνει το Khronos Group με το Vulkan δείχνουν να το φέρνουν πιο κοντά στο οικοσύστημα της Microsoft και την DirectX 12 παραλλαγή - και αυτό ίσως γιατί οι επερχόμενες κονσόλες της αγοράς θα αξιοποιούν πολλές από αυτές τις τεχνικές για το rendering - κάτι που σημαίνει πως ίσως οι developers θα τα βρουν... λιγότερο σκούρα όσον αφορά το porting των παιχνιδιών τους σε άλλες πλατφόρμες, όπως αυτή του PC. Το ray tracing μπορεί να μην καταλαμβάνει μεγάλο μέρος του rendering pipeline σε ένα σύγχρονο παιχνίδι, όμως εάν το υπόβαθρο παραμείνει σε μεγάλο βαθμό κοινό, τότε σίγουρα μελλοντικά θα μπορούμε να απολαύσουμε καλύτερα, σχεδιαστικά games απ' ότι στο παρελθόν.

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.jpgtwitter.jpginsta.jpgyt.png

OC on first boot

  • Follow us on