Microsoft DirectX 12 Ultimate: RTX & RDNA2 Υποστηρίζονται
Στο νεότερο livestream της Microsoft δόθηκαν περισσότερες πληροφορίες για τα νέα χαρακτηριστικά του DirectX 12 Ultimate.
Το πρότυπο βλέπει τη πρώτη σημαντική αναβάθμιση κυρίως στο κομμάτι του Ray Tracing που ανανεώνεται με το DXR να φτάνει αισίως στην έκδοση 1.1 υποστηρίζοντας ταυτόχρονα περισσότερα χαρακτηριστικά αλλά και πάλι με μικρή υποστήριξη σε κάρτες γραφικών σε αντίθεση με τη πρόσφατη ανακοίνωση του Vulkan.
Με νέο λογότυπο το DirectX 12 Ultimate ξεκινά με την αρχική υποστήριξη να δίνεται από την NVIDIA και τις υπάρχουσες RTX κάρτες γραφικών της, αλλά και της AMD με τις ακυκλοφόρητες ακόμα RDNA 2 που αναμένονται προς το τέλος του έτους, όταν θα δούμε και τις πρώτες συμβατές κονσόλες. Το συγκεκριμένο update θα δοθεί με την επόμενη έκδοση των Windows το 20H1, που θα έρθει όπως ίσως καταλάβατε το πρώτο μισό του 2020.
Το DirectX Raytracing 1.1 δεν διευρύνει το hardware που θα τρέχει και ενσωματώνει μερικά νέα στοιχεία που θα δώσουν πιο ρεαλιστικό αποτέλεσμα έναντι της αρχικής υλοποίησης ωστόσο στο DirectX 12 Ultimate συναντάμε και άλλα σημαντικά χαρακτηριστικά όπως τα Variable Rate Shading (VRS) tier 2, τους νέους Mesh Shaders και το Sampler Feedback όπου το πρώτο το έχουμε καλύψει αρκετές φορές λέγοντας πως θα χωρίζει τη σκηνή σε μικρές ή μεγάλες ομάδες pixel που θα επεξεργάζονται την ίδια στιγμή βελτιώνοντας έτσι τις επιδόσεις σε σημεία της οθόνης που δε παρατηρεί συχνά ο χρήστης με μικρή πτώση της ποιότητας.
radeon, nvidia, rtx, DirectX 12 Ultimate