Οι σκέψεις της Qualcomm για το DirectX 12
Εμφανίζονται σιγά σιγά οι υποστηρικτές του νέου API της Microsoft με την Qualcomm να δείχνει να συμμερίζεται τον ενθουσιασμό της nVidia. Εμφανίζονται σιγά σιγά οι υποστηρικτές του νέου API της Microsoft με την Qualcomm να δείχνει να συμμερίζεται τον ενθουσιασμό της nVidia.
Δεν έχουν περάσει αρκετές ημέρες από την ανακοίνωση του νέου DirectX 12 API που πρόκειται να λανσάρει η Microsoft κάπου στο 2015 και ανάμεσα στους πρώτους υποστηρικτές φαίνεται να είναι και η Qualcomm, η οποία μάλιστα σημειώνει πως το mobile gaming θα λάβει μια σημαντική ώθηση! Επισημαίνει πως σε βάθος χρόνων, έχει συνεργαστεί με τον μεγάλο κολοσσό που ακούει στο όνομα Microsoft ενώ έχει συμβάλλει αρκετά στην βελτιστοποίηση των πρώην Windows mobile, νυν Windows Phone.
Επίσης, δηλώνει πως το νέο API θα βοηθήσει στην καλύτερη αξιοποίηση του παρόντος hardware, όπως οι Snapdragon (πολυπύρηνοι) επεξεργαστές, για την επίτευξη καλύτερων επιδόσεων και κατ' επέκταση μιας ομαλότερης gamng εμπειρίας. Βέβαια η αύξηση της ταχύτητας φέρνει και άλλο ένα προσόν, την ποιότητα της εικόνας ήτοι, level of detail (LOD). Μέχρι σήμερα, τα παιχνίδια είχαν την τάση να γίνονται όλο και πιο αληθοφανή στις οθόνες των υπολογιστών με τους κατόχους smartphones να λαμβάνουν μια αρκετά πετσοκομμένη έκδοση στις συσκευές τους, που αρκετές φορές δεν είχε καμία συνοχή με αυτό που έβλεπαν στα PCs.
Όπως δηλώνει όμως τώρα η Qualcomm, τα παιχνίδια που γράφονται για υπολογιστές και κονσόλες, θα μπορούν ευκολότερα να μεταφερθούν (διαδικασία γνωστή και ως porting) στις mobile συσκευές (Tablets, Smartphones) χωρίς να μειωθεί πολύ η ποιότητα των γραφικών ενώ παράλληλα δεν θα χάνονται οι σημαντικές πτυχές του gameplay, προσελκύοντας και αρκετούς developers. Επίσης, μην ξεχνάτε πως η διαδικασία του porting ενός DirectX 12 τίτλου δεν είναι χρονοβόρα όπως συνηθίζεται, με το πρώτο "χειροπιαστό" παράδειγμα να είναι το Forza 5 το οποίο έτρεχε σε σταθερό υπολογιστή με μια GTX Titan Black, φυσικά με την βοήθεια του DirectX 12 API.
Δεν έχουν περάσει αρκετές ημέρες από την ανακοίνωση του νέου DirectX 12 API που πρόκειται να λανσάρει η Microsoft κάπου στο 2015 και ανάμεσα στους πρώτους υποστηρικτές φαίνεται να είναι και η Qualcomm, η οποία μάλιστα σημειώνει πως το mobile gaming θα λάβει μια σημαντική ώθηση! Επισημαίνει πως σε βάθος χρόνων, έχει συνεργαστεί με τον μεγάλο κολοσσό που ακούει στο όνομα Microsoft ενώ έχει συμβάλλει αρκετά στην βελτιστοποίηση των πρώην Windows mobile, νυν Windows Phone.
Επίσης, δηλώνει πως το νέο API θα βοηθήσει στην καλύτερη αξιοποίηση του παρόντος hardware, όπως οι Snapdragon (πολυπύρηνοι) επεξεργαστές, για την επίτευξη καλύτερων επιδόσεων και κατ' επέκταση μιας ομαλότερης gamng εμπειρίας. Βέβαια η αύξηση της ταχύτητας φέρνει και άλλο ένα προσόν, την ποιότητα της εικόνας ήτοι, level of detail (LOD). Μέχρι σήμερα, τα παιχνίδια είχαν την τάση να γίνονται όλο και πιο αληθοφανή στις οθόνες των υπολογιστών με τους κατόχους smartphones να λαμβάνουν μια αρκετά πετσοκομμένη έκδοση στις συσκευές τους, που αρκετές φορές δεν είχε καμία συνοχή με αυτό που έβλεπαν στα PCs.
Όπως δηλώνει όμως τώρα η Qualcomm, τα παιχνίδια που γράφονται για υπολογιστές και κονσόλες, θα μπορούν ευκολότερα να μεταφερθούν (διαδικασία γνωστή και ως porting) στις mobile συσκευές (Tablets, Smartphones) χωρίς να μειωθεί πολύ η ποιότητα των γραφικών ενώ παράλληλα δεν θα χάνονται οι σημαντικές πτυχές του gameplay, προσελκύοντας και αρκετούς developers. Επίσης, μην ξεχνάτε πως η διαδικασία του porting ενός DirectX 12 τίτλου δεν είναι χρονοβόρα όπως συνηθίζεται, με το πρώτο "χειροπιαστό" παράδειγμα να είναι το Forza 5 το οποίο έτρεχε σε σταθερό υπολογιστή με μια GTX Titan Black, φυσικά με την βοήθεια του DirectX 12 API.