Qualcomm: Το console-quality gaming είναι κοντά
Τουλάχιστον από τεχνικής πλευράς δήλωσε στο Trusted Reviews o Vice President of Marketing της Qualcomm, Tim McDonough. Τουλάχιστον από τεχνικής πλευράς δήλωσε στο Trusted Reviews o Vice President of Marketing της Qualcomm, Tim McDonough.
Συγκεκριμένα, ο Marketing VP είπε πως η "ιπποδύναμη" υφίσταται στις συσκευές, όμως η θέληση των developers είναι αρκετά μικρή, και τα κίνητρα ακόμη μικρότερα. Επίσης, επισήμανε: "Τα παιχνίδια για φορητές συσκευές είναι συνήθως δωρεάν ή κοστίζουν ένα-δύο δολάρια για την απόκτησή τους. Τα console games από την άλλη, λόγω του κλειστού οικοσυστήματος, και της μικρής ανταγωνιστικότητας πωλούνται προς $60."
Αν και η διαφορά που χωρίζει τις δύο κατηγορίες είναι ακόμα μεγάλη, υπάρχουν παραδείγματα όπως το Skylanders της Activision που δείχνουν ότι τελικά τα smartphones μπορούν να έρθουν πολύ πιο κοντά με τις κονσόλες κυρίως από οπτικής πλευράς και να χρησιμοποιηθούν ως all around gaming συστήματα.
Συγκεκριμένα, ο Marketing VP είπε πως η "ιπποδύναμη" υφίσταται στις συσκευές, όμως η θέληση των developers είναι αρκετά μικρή, και τα κίνητρα ακόμη μικρότερα. Επίσης, επισήμανε: "Τα παιχνίδια για φορητές συσκευές είναι συνήθως δωρεάν ή κοστίζουν ένα-δύο δολάρια για την απόκτησή τους. Τα console games από την άλλη, λόγω του κλειστού οικοσυστήματος, και της μικρής ανταγωνιστικότητας πωλούνται προς $60."
Αν και η διαφορά που χωρίζει τις δύο κατηγορίες είναι ακόμα μεγάλη, υπάρχουν παραδείγματα όπως το Skylanders της Activision που δείχνουν ότι τελικά τα smartphones μπορούν να έρθουν πολύ πιο κοντά με τις κονσόλες κυρίως από οπτικής πλευράς και να χρησιμοποιηθούν ως all around gaming συστήματα.