250 εκ. αυτοκίνητα θα είναι "συνδεδεμένα" μέχρι το 2020
Εξειδικευμένο hardware θα αναλαμβάνει να συνδέσει το αυτοκίνητό μας με το δίκτυο σε περίπου 5 χρόνια! Εξειδικευμένο hardware θα αναλαμβάνει να συνδέσει το αυτοκίνητό μας με το δίκτυο σε περίπου 5 χρόνια!
Μέχρι το 2020, τα αυτοκίνητά μας θα έχουν γίνει εξυπνότερα και με πλήθος χαρακτηριστικών τα οποία θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν όσο βρισκόμαστε στο δρόμο. Όπως και στην αρχή της επέλασης των smartphones, οι κατασκευαστές έδειχναν το μέλλον με concept συσκευές με οθόνες αφής, δυνατότητα αναπαραγωγής ταινιών και γενικά υψηλών επιδόσεων κάτι που συναντάμε σήμερα σχεδόν συνέχεια στην καθημερινότητά μας. Φυσικά η επέλαση της τεχνολογίας αντίστοιχη με τα smartphones στα αυτοκίνητα ενδέχεται να κρύβει κινδύνους όπως τονίζει το ArsTechnica.
Τα συστήματα γνωστά και ως "ενημερωδιασκέδασης" θα αποτελέσουν κύριο χαρακτηριστικό των αυτοκινήτων του μέλλοντος και σε αυτόν τον τομέα έχουν εισέλθει ήδη κορυφαίες εταιρείες του χώρου όπως η NVIDIA και η Apple με την πρώτη να έχει αναπροσδιορίσει το Tegra SoC της, ειδικά για την αυτοκινητοβιομηχανία. Επίσης από την ίδια εταιρεία, έχουμε δει custom κοντέρ αλλά και την ύπαρξη διάφορων εφαρμογών που θα τρέχουν στο "ψηφιακό hud του σύγχρονου οδηγού" και το οποίο δεν αποσπά τόσο την προσοχή του, όσο οι σημερινές τεχνολογίες.
Μέχρι το 2020, τα αυτοκίνητά μας θα έχουν γίνει εξυπνότερα και με πλήθος χαρακτηριστικών τα οποία θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν όσο βρισκόμαστε στο δρόμο. Όπως και στην αρχή της επέλασης των smartphones, οι κατασκευαστές έδειχναν το μέλλον με concept συσκευές με οθόνες αφής, δυνατότητα αναπαραγωγής ταινιών και γενικά υψηλών επιδόσεων κάτι που συναντάμε σήμερα σχεδόν συνέχεια στην καθημερινότητά μας. Φυσικά η επέλαση της τεχνολογίας αντίστοιχη με τα smartphones στα αυτοκίνητα ενδέχεται να κρύβει κινδύνους όπως τονίζει το ArsTechnica.
Τα συστήματα γνωστά και ως "ενημερωδιασκέδασης" θα αποτελέσουν κύριο χαρακτηριστικό των αυτοκινήτων του μέλλοντος και σε αυτόν τον τομέα έχουν εισέλθει ήδη κορυφαίες εταιρείες του χώρου όπως η NVIDIA και η Apple με την πρώτη να έχει αναπροσδιορίσει το Tegra SoC της, ειδικά για την αυτοκινητοβιομηχανία. Επίσης από την ίδια εταιρεία, έχουμε δει custom κοντέρ αλλά και την ύπαρξη διάφορων εφαρμογών που θα τρέχουν στο "ψηφιακό hud του σύγχρονου οδηγού" και το οποίο δεν αποσπά τόσο την προσοχή του, όσο οι σημερινές τεχνολογίες.