Missing Shaders σε ATi AMD HD 4830 κάρτες γραφικών?

Σήμερα είναι η πρώτη ημέρα κυκλοφορίας των νέων καρτών γραφικών της ATi, Radeon HD 4830 ! Οι κάρτες αυτές ήρθαν να συμπληρώσουν την οικογένεια της σειράς HD 48XX - HD 4850 & HD 4870 - και διαθέτουν τον ίδιο ακριβώς πυρήνα aka RV770, αλλά αντί για 800 Shader Units έχουν 640 Shader Units .Το techpowerup.com έχει στα χέρια του 2 απο αυτές τις νέες κάρτες. Και οι δύο διαθέτουν το AMD Reference Board. Η μία είναι sample απο την ίδια την AMD και η άλλη είναι υλοποίηση της Powercolor !
Σήμερα είναι η πρώτη ημέρα κυκλοφορίας των νέων καρτών γραφικών της ATi, Radeon HD 4830 ! Οι κάρτες αυτές ήρθαν να συμπληρώσουν την οικογένεια της σειράς HD 48XX - HD 4850 & HD 4870 - και διαθέτουν τον ίδιο ακριβώς πυρήνα aka RV770, αλλά αντί για 800 Shader Units έχουν 640 Shader Units .Το techpowerup.com έχει στα χέρια του 2 απο αυτές τις νέες κάρτες. Και οι δύο διαθέτουν το AMD Reference Board. Η μία είναι sample απο την ίδια την AMD και η άλλη είναι υλοποίηση της Powercolor !



O W1zzard, ιδρυτής του techpowerup και δημιουργός του GPU-Z, σε δοκιμές που έκανε είδε πώς ενώ η Powercolor διαθέτει κανονικά 640 Shaders, το δέιγμα της AMD διαθέτει μόλις 560 , 80 δηλαδή λιγότερα απ'ότι θα έπρεπε. Με πρόχειρους υπολογισμούς του είδε πώς αυτό καταλήγει σε μια μέιωση απόδοσης της τάξης του -10% !

Για να καταλάβετε την διαφορά που μπορεί να προκύψει, ακολουθεί μια εικόνα που συγκρίνει απο αριστερά πρός τα δεξιά τις : AMD 4830( 560 Shaders ) Vs Powercolor 4830 ( 640 Shaders ) Vs HD 4850( 800 Shaders ) .



Σε περίπτωση που έχετε ή σκοπέυετε να αγοράσετε και εσείς μια 4830, κατεβάστε απο εδώ την τελευταία έκδοση του GPU-Z και δείτε πόσα Shaders έχει η κάρτα σας.
Σε περίπτωση που έχει 560 αντί για 640 μάλλον θα πρέπει να την επιστρέψετε πίσω απο εκεί που την αγοράσατε ! ! !

Τέλος, πολύ σύντομα αναμένουμε πάλι μέσα απο το techpowerup ή απο την AMD την ίδια, κάποια επίσημη ανακοίνωση για το συγκεκριμένο συμβάν.
Είναι άραγε επηρεασμένα μόνο κάποια δείγματα ή και η κανονική παραγωγή της ATi?