H AMD θα παρουσιάσει την GPU Havok Physics Acceleration στο GDC
Τα GPU-accelarated physics από ότι φαίνεται είναι ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό για το οποίο η AMD "καυχιέται" αρκετά. Ένα από τα πιο επικερδή αποκτήματα της NVIDIA τον καιρό που πέρασε, ήταν η Ageia Technologies και το PhysX middleware API της. Η NVIDIA αμέσως έτρεξε να ενσωματώσει το API στην αρχιτεκτονική CUDA GPGPU - η οποία μιας και το έφερε ο λόγος, δημιουργήθηκε, ανήκει και διακινείται κατ' αποκλειστικότητα από την NVIDIA - χρησιμοποιώντας την τώρα σαν ένα από τα πιο "δυνατά PR-tools" αφού τραβάει την προσοχή πάρα πολλών game developers. Από την άλλη πλευρά του νομίσματος έχουμε την AMD, αρχική αντίδραση της οποίας ήταν να δημιουργηθεί στρατηγική τεχνολογική συμμαχία με την μεγαλύτερη ανταγωνίστρια του PhysX, την Havok, παρόλο την εξαγορά της τελευταίας από την κολοσσό Intel.
Τα GPU-accelarated physics από ότι φαίνεται είναι ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό για το οποίο η AMD "καυχιέται" αρκετά. Ένα από τα πιο επικερδή αποκτήματα της NVIDIA τον καιρό που πέρασε, ήταν η Ageia Technologies και το PhysX middleware API της. Η NVIDIA αμέσως έτρεξε να ενσωματώσει το API στην αρχιτεκτονική CUDA GPGPU - η οποία μιας και το έφερε ο λόγος, δημιουργήθηκε, ανήκει και διακινείται κατ' αποκλειστικότητα από την NVIDIA - χρησιμοποιώντας την τώρα σαν ένα από τα πιο "δυνατά PR-tools" αφού τραβάει την προσοχή πάρα πολλών game developers. Από την άλλη πλευρά του νομίσματος έχουμε την AMD, αρχική αντίδραση της οποίας ήταν να δημιουργηθεί στρατηγική τεχνολογική συμμαχία με την μεγαλύτερη ανταγωνίστρια του PhysX, την Havok, παρόλο την εξαγορά της τελευταίας από την κολοσσό Intel.
Στο επερχόμενο Game Developers Conference (GDC), η AMD ίσως πραγματοποιήσει τα σχέδια της για δημιουργία GPU-accelerated έκδοσης του Havok, ανεξαρτήτως του ότι μέχρι τώρα το Havok ήταν CPU-accelerated. Το συγκεκριμένο API έχει πάρει μέρος σε αρκετούς διάσημους τίτλους όπως το Max Payne 2, το Half Life 2 και μερικά ακόμα games που βασίζονταν στην Valve. Η AMD γενικότερα φάνηκε ιδιαίτερα ένθερμη αναφορικά με το θέμα αυτό, με τον Terry Makedon να αποκαλύπτει ότι πρωτεύον στόχος της AMD είναι από 'δω και στο εξής η "ATI GPU Physics strategy". Τόνισε επίσης ότι η εταιρεία θα κάνει μια επίδειξη στην οποία θα πρωταγωνιστεί το Ηavok να λειτουργεί μαζί με ATi hardware ! To physics API περιμένουμε να εκμεταλλεύεται τα OpenCL & AMD Stream.
Στο επερχόμενο Game Developers Conference (GDC), η AMD ίσως πραγματοποιήσει τα σχέδια της για δημιουργία GPU-accelerated έκδοσης του Havok, ανεξαρτήτως του ότι μέχρι τώρα το Havok ήταν CPU-accelerated. Το συγκεκριμένο API έχει πάρει μέρος σε αρκετούς διάσημους τίτλους όπως το Max Payne 2, το Half Life 2 και μερικά ακόμα games που βασίζονταν στην Valve. Η AMD γενικότερα φάνηκε ιδιαίτερα ένθερμη αναφορικά με το θέμα αυτό, με τον Terry Makedon να αποκαλύπτει ότι πρωτεύον στόχος της AMD είναι από 'δω και στο εξής η "ATI GPU Physics strategy". Τόνισε επίσης ότι η εταιρεία θα κάνει μια επίδειξη στην οποία θα πρωταγωνιστεί το Ηavok να λειτουργεί μαζί με ATi hardware ! To physics API περιμένουμε να εκμεταλλεύεται τα OpenCL & AMD Stream.