GT300 ο νέος πυρήνας της NVIDIA !
Ένα πραγματικό τέρασ φαίνεται να γεννιέται στην NVIDIA. O επόμενος μεγάλος πυρήνας της NVIDIA μοιάζει με ένα τεράστιο βήμα πρωτοπορίας, ένα δημιούργημα το οποίο μπαίνει στην πρώτη θέση μπροστά από όλα τα τεχνολογικά επιτεύγματα στην κατηγορία των πύρήνων για κάρτες γραφικών. Ο νέος πυρήνας θα έχει την ονομασία GT300 και θα είναι το επόμενο τεχνολογικό δημιούργημα της NVIDIA μετά τον G200 τον οποίο τον βρήκαμε στις GTX 295. Eίναι ήδη γνωστό ότι ο νέος πυρήνας της NVIDIA θα χρησιμοποιεί νέο MIMD μηχανισμό (multiple instructions multiple data) ο οποίος θα αξιοποιείται στην μέθοδο parallel computing.
Ένα πραγματικό τέρασ φαίνεται να γεννιέται στην NVIDIA. O επόμενος μεγάλος πυρήνας της NVIDIA μοιάζει με ένα τεράστιο βήμα πρωτοπορίας, ένα δημιούργημα το οποίο μπαίνει στην πρώτη θέση μπροστά από όλα τα τεχνολογικά επιτεύγματα στην κατηγορία των πύρήνων για κάρτες γραφικών. Ο νέος πυρήνας θα έχει την ονομασία GT300 και θα είναι το επόμενο τεχνολογικό δημιούργημα της NVIDIA μετά τον G200 τον οποίο τον βρήκαμε στις GTX 295. Eίναι ήδη γνωστό ότι ο νέος πυρήνας της NVIDIA θα χρησιμοποιεί νέο MIMD μηχανισμό (multiple instructions multiple data) ο οποίος θα αξιοποιείται στην μέθοδο parallel computing.
O νέος πυρήνας δεν θα είναι εφοδιασμένος με 384 αλλά με 512 shader processors. Κοιτώντας τους αριθμούς των μέχρι πρότεινως shader processors παρατηρούμε ότι τα shader processors του νέου GT 300 θα είναι κατά 112,5% περισσότερα από αυτά του GT200 o οποίος διέθετε 240.
Ο αριθμός των shader processors όπως βλέπεται έχει αυξηθεί κατά πολύ, κάτι που μας προιδεάζει και άκρως υψηλές επιδόσεις.
Συνεχίζοντας να σας αναφέρουμε ότι η NVIDIA αύξησε το νούμερο των Shader Processors ανά cluster, από 24 που την τρέχουσα αρχιτεκτονική που χρησιμοποιείται, σε 32. Έτσι το σύνολο των clusters πλέον ανέρχεται σε 512 ! (16 x 32 = 512) και επίσης 8 texture memory units (TMUs) ανά cluster, δηλαδή σύνολο 128. Να σημειώσουμε σε αυτό το σημείο ότι την μεγάλη διαφορά την κάνουν τα shader processors δίνοντας στον νέο πυρήνα μεγάλο προβάδισμα έναντι άλλων. Επιπρόσθετα θα είναι συβατή με DirectX 11 και θα είναι λιθογραφικής μεθόδου 40nm. Τα στοιχεία είναι ήδη αρκετά αν και είναι ακόμα πολύ νωρίς. Ο νέος πυρήνας αναμένεται το Q4 του 2009
O νέος πυρήνας δεν θα είναι εφοδιασμένος με 384 αλλά με 512 shader processors. Κοιτώντας τους αριθμούς των μέχρι πρότεινως shader processors παρατηρούμε ότι τα shader processors του νέου GT 300 θα είναι κατά 112,5% περισσότερα από αυτά του GT200 o οποίος διέθετε 240.
Ο αριθμός των shader processors όπως βλέπεται έχει αυξηθεί κατά πολύ, κάτι που μας προιδεάζει και άκρως υψηλές επιδόσεις.
Συνεχίζοντας να σας αναφέρουμε ότι η NVIDIA αύξησε το νούμερο των Shader Processors ανά cluster, από 24 που την τρέχουσα αρχιτεκτονική που χρησιμοποιείται, σε 32. Έτσι το σύνολο των clusters πλέον ανέρχεται σε 512 ! (16 x 32 = 512) και επίσης 8 texture memory units (TMUs) ανά cluster, δηλαδή σύνολο 128. Να σημειώσουμε σε αυτό το σημείο ότι την μεγάλη διαφορά την κάνουν τα shader processors δίνοντας στον νέο πυρήνα μεγάλο προβάδισμα έναντι άλλων. Επιπρόσθετα θα είναι συβατή με DirectX 11 και θα είναι λιθογραφικής μεθόδου 40nm. Τα στοιχεία είναι ήδη αρκετά αν και είναι ακόμα πολύ νωρίς. Ο νέος πυρήνας αναμένεται το Q4 του 2009