H nVIDIA ανακοίνωσε τους νέους της drivers που υποστηρίζουν OpenGL 3.1
Η nVIDIA φαίνεται πως δείχνει να έχει πάρει με "καλό μάτι" τις εξελίξεις γύρω από το OpenGL, βγάζοντας συνεχώς νέους drivers για τις κάρτες γραφικών της, υποστηρίζοντας τις νέες εκδόσεις του γνωστού API. Έτσι, με τη νέα έκδοση των οδηγών της για τα Windows, Linux, FreeBSD & Solaris η εταιρεία δίνει πλήρη OpenGL 3.0/3.1 και GLSL 1.40 λειτουργικότητα. Η nVIDIA φαίνεται πως δείχνει να έχει πάρει με "καλό μάτι" τις εξελίξεις γύρω από το OpenGL, βγάζοντας συνεχώς νέους drivers για τις κάρτες γραφικών της, υποστηρίζοντας τις νέες εκδόσεις του γνωστού API. Έτσι, με τη νέα έκδοση των οδηγών της για τα Windows, Linux, FreeBSD & Solaris η εταιρεία δίνει πλήρη OpenGL 3.0/3.1 και GLSL 1.40 λειτουργικότητα.
Οι GPU που υποστηρίζονται από τους 182.52 (180.37.05 για το Linux) είναι για τις σειρές GeForce 8, 9, 100 & 200, ενώ σαφώς υποστηρίζονται και τα επαγγελματικά μοντέλα της σειράς Quadro, που είναι οι FX 370, 570, 1700, 3700, 4600, 4700x2, 4800, 5600, 5800, Quadro VX200, Quadro CX, ION, καθώς και οι "φορητές" Quadro FX 360M, 370M, 570M, 770M, 1600M, 1700M, 2700M, 3600M, 3700M και οι κάρτες της σειράς GeForce 8000Μ ή και ανώτερες.
Τα ωφέλη από την αναβάθμιση στους νέους drivers λογικά αναμένεται να επηρρεάσουν σημαντικά τη δουλειά των επαγγελματιών στο χώρο των τρισδιάστατων γραφικών, μιας και εκεί το OpenGL χαίρει αρκετής απήχησης.
Τους οδηγούς μπορείτε να τους βρείτε εδώ.
Οι GPU που υποστηρίζονται από τους 182.52 (180.37.05 για το Linux) είναι για τις σειρές GeForce 8, 9, 100 & 200, ενώ σαφώς υποστηρίζονται και τα επαγγελματικά μοντέλα της σειράς Quadro, που είναι οι FX 370, 570, 1700, 3700, 4600, 4700x2, 4800, 5600, 5800, Quadro VX200, Quadro CX, ION, καθώς και οι "φορητές" Quadro FX 360M, 370M, 570M, 770M, 1600M, 1700M, 2700M, 3600M, 3700M και οι κάρτες της σειράς GeForce 8000Μ ή και ανώτερες.
Τα ωφέλη από την αναβάθμιση στους νέους drivers λογικά αναμένεται να επηρρεάσουν σημαντικά τη δουλειά των επαγγελματιών στο χώρο των τρισδιάστατων γραφικών, μιας και εκεί το OpenGL χαίρει αρκετής απήχησης.
Τους οδηγούς μπορείτε να τους βρείτε εδώ.