Gigabyte GeForce 9800GT 1GB με παθητική ψύξη !

Τον τελευταίο καιρό παρατηρούμε ότι οι εταιρείες που κατασκευάζουν κάρτες γραφικών, δείχνουν για άλλη μία φορά αγάπη στην γνωστή G92 GPU. Ίσως εξαιτίας της οικονομικής κρίσης το αγοραστικό κοινό επέλεξε να στραφεί σε φθηνότερες λύσεις, που χαρακτηρίζονται από τρομερά καλό ratio κόστους απόδοσης. Mία από τις πλέον γνωστές κατασκευάστριες εταιρείες καρτών γραφικών, η Gigabyte, ανακοίνωσε ακόμα μία κάρτα βασισμένη στην G92 GPU, την GV-N98TSL-1GI. Τον τελευταίο καιρό παρατηρούμε ότι οι εταιρείες που κατασκευάζουν κάρτες γραφικών, δείχνουν για άλλη μία φορά αγάπη στην γνωστή G92 GPU. Ίσως εξαιτίας της οικονομικής κρίσης το αγοραστικό κοινό επέλεξε να στραφεί σε φθηνότερες λύσεις, που χαρακτηρίζονται από τρομερά καλό ratio κόστους απόδοσης. Mία από τις πλέον γνωστές κατασκευάστριες εταιρείες καρτών γραφικών, η Gigabyte, ανακοίνωσε ακόμα μία κάρτα βασισμένη στην G92 GPU, την GV-N98TSL-1GI.

Η "νέα" GeForce 9800GT έρχεται με 112 Stream Processors, 1GB GDDR3 μνήμης με 256-bit interface και υποστήριξη DirectX 10 & SLI. Η κάρτα ψύχεται από ένα θηριώδες dual-slot σύστημα παθητικής ψύξης, το οποίο χρησιμοποιεί 3 heatpipes για την γρήγορη και αποδοτική μεταφορά της θερμότητας. Καταλαβαίνετε φυσικά ότι εφόσον μιλάμε για πλήρες σύστημα παθητικής ψύξης, όχι μόνο επιτυγχάνονται σχετικά ικανοποιητικές θερμοκρασίες (σαφώς χειρότερες από αυτές που επιτυγχάνονται με τα κλασικά coolers) αλλά και εξαλείφεται πλήρως ο παραγόμενος θόρυβος.


Gigabyte 9800GT passive cooling



Όπως και οι υπόλοιπες UDV κάρτες της Gigabyte, έτσι και η συγκεκριμένη 9800GT έχει 2 oz copper PCB - δηλαδή PCB το οποίο είναι επανδρωμένο με 2 ουγγιές χαλκό για καλύτερη μεταφορά της θερμότητας, μνήμες Samsung ή Hynix, γιαπωνέζικους solid πυκνωτές, πηνεία από φερρίτη και MOSFET με χαμηλό RDS. Φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι απαραίτητες θύρες εξόδου D-Sub, DVI & HDMI. Παρόλο που τα ρολόγια της κάρτας δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, ακούγεται ότι θα είναι ίδια με τα reference, δηλαδή 600MHz / 1500MHz / 1800MHz για πυρήνα / shaders / memory αντίστοιχα.