AMD Vision: Εκπαίδευση αγοραστών ή σκέτο marketing;
Με την έναρξη της νέας περιόδου, η AMD προχωράει σε μια αναθεώρηση της πολιτικής ενημέρωσης των υποψήφιων αγοραστών των προϊόντων της. Η μέχρι τώρα στρατηγική έφερε πάρα πολλά χρώματα, ονόματα και τεχνολογίες, αλλά δεν προσέφερε το πιο ουσιαστικό, τις πραγματικές δυνατότητες των προβαλλόμενων προϊόντων. Φαίνεται να μοιάζει με τα αστεράκια απόδοσης των επεξεργαστών της Intel, αλλά η AMD προχωράει ένα βήμα παραπέρα … Ας δούμε τι έχει να προσφέρει! Με την έναρξη της νέας περιόδου, η AMD προχωράει σε μια αναθεώρηση της πολιτικής ενημέρωσης των υποψήφιων αγοραστών των προϊόντων της. Η μέχρι τώρα στρατηγική έφερε πάρα πολλά χρώματα, ονόματα και τεχνολογίες, αλλά δεν προσέφερε το πιο ουσιαστικό, τις πραγματικές δυνατότητες των προβαλλόμενων προϊόντων. Φαίνεται να μοιάζει με τα αστεράκια απόδοσης των επεξεργαστών της Intel, αλλά η AMD προχωράει ένα βήμα παραπέρα … Ας δούμε τι έχει να προσφέρει!
Με την κωδική ονομασία Vision, η εταιρεία έχει ένα όραμα, να μορφώσει τους “τεχνολογικά αγράμματους καταναλωτές”, γιατί πλέον έτσι τους αποκαλεί, ώστε να μπορούν να διαλέγουν προϊόντα που εξυπηρετούν τις δικές τους ανάγκες. Σύμφωνα με μια έρευνα της εταιρείας, το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών δεν “ασχολείται” με τα χαρακτηριστικά ενός υπολογιστή, αλλά με την εμφάνιση του και το τι μπορεί να κάνει. Με αυτό το σκεπτικό, οι άνθρωποι της AMD, θα σταματήσουν να δημιουργούν όλα αυτά τα αλλόκοτα αυτοκόλλητα που βρίσκουμε στους φορητούς υπολογιστές μας και θα τα αντικαταστήσουν, χωρίζοντας την αγορά σε τρεις κατηγορίες: Vision, Vision Premium και Vision Ultimate.
“Υπολογίσαμε ότι είχαμε περίπου 221 διαφορετικά προϊόντα, αλλά ο καταναλωτής απλά δεν ενδιαφέρεται για το τι βρίσκεται μέσα στο κουτί,” παραδέχτηκε ο Leslie Sobon, αντιπρόεδρος της AMD στα θέματα του marketing παγκοσμίως. “Πρέπει να σταματήσουμε να μιλάμε για επεξεργαστές και να αρχίσουμε να μιλάμε περί χρηστικότητας.”
Οι τρεις κατηγορίες αντιπροσωπεύουν επακριβώς τη λογική που θέλει να ακολουθήσει η εταιρεία. Η entry-level Vision θα προσδιορίζει φορητούς υπολογιστές που μπορούν να προσφέρουν τις βασικές, απαραίτητες δυνατότητες, όπως αναπαραγωγή μουσικής και βίντεο και surfing στο internet. Από την άλλη πλευρά, η Vision Premium προσθέτει την δυνατότητα για το ATi Stream, την μετατροπή ταινιών, και επαρκές gaming με DirectX 10.1 γραφικά. Τέλος, η Vision Ultimate προσφέρει επιπλέον δύναμη για την μετατροπή των αγαπημένων σας βίντεο, καθώς και πιο δυναμικό και ρεαλιστικό game playing.
Όλα αυτά, για να μπορούν οι καταναλωτές να διακρίνουν τα οφέλη τους και να πραγματοποιούν τις σωστές αγορές. Παρόλα αυτά, η πλήρη τεχνική αναφορά και οι απαραίτητες πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες, για όσους το επιθυμούν. Σκεπτόμενοι αυτά αναρωτιόμαστε, ποιος είναι ο τελικός σκοπός της AMD; Σε αυτό το ερώτημα περιμένουμε απαντήσεις! Λοιπόν, τι λέτε;
Με την κωδική ονομασία Vision, η εταιρεία έχει ένα όραμα, να μορφώσει τους “τεχνολογικά αγράμματους καταναλωτές”, γιατί πλέον έτσι τους αποκαλεί, ώστε να μπορούν να διαλέγουν προϊόντα που εξυπηρετούν τις δικές τους ανάγκες. Σύμφωνα με μια έρευνα της εταιρείας, το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών δεν “ασχολείται” με τα χαρακτηριστικά ενός υπολογιστή, αλλά με την εμφάνιση του και το τι μπορεί να κάνει. Με αυτό το σκεπτικό, οι άνθρωποι της AMD, θα σταματήσουν να δημιουργούν όλα αυτά τα αλλόκοτα αυτοκόλλητα που βρίσκουμε στους φορητούς υπολογιστές μας και θα τα αντικαταστήσουν, χωρίζοντας την αγορά σε τρεις κατηγορίες: Vision, Vision Premium και Vision Ultimate.
“Υπολογίσαμε ότι είχαμε περίπου 221 διαφορετικά προϊόντα, αλλά ο καταναλωτής απλά δεν ενδιαφέρεται για το τι βρίσκεται μέσα στο κουτί,” παραδέχτηκε ο Leslie Sobon, αντιπρόεδρος της AMD στα θέματα του marketing παγκοσμίως. “Πρέπει να σταματήσουμε να μιλάμε για επεξεργαστές και να αρχίσουμε να μιλάμε περί χρηστικότητας.”
Οι τρεις κατηγορίες αντιπροσωπεύουν επακριβώς τη λογική που θέλει να ακολουθήσει η εταιρεία. Η entry-level Vision θα προσδιορίζει φορητούς υπολογιστές που μπορούν να προσφέρουν τις βασικές, απαραίτητες δυνατότητες, όπως αναπαραγωγή μουσικής και βίντεο και surfing στο internet. Από την άλλη πλευρά, η Vision Premium προσθέτει την δυνατότητα για το ATi Stream, την μετατροπή ταινιών, και επαρκές gaming με DirectX 10.1 γραφικά. Τέλος, η Vision Ultimate προσφέρει επιπλέον δύναμη για την μετατροπή των αγαπημένων σας βίντεο, καθώς και πιο δυναμικό και ρεαλιστικό game playing.
Όλα αυτά, για να μπορούν οι καταναλωτές να διακρίνουν τα οφέλη τους και να πραγματοποιούν τις σωστές αγορές. Παρόλα αυτά, η πλήρη τεχνική αναφορά και οι απαραίτητες πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες, για όσους το επιθυμούν. Σκεπτόμενοι αυτά αναρωτιόμαστε, ποιος είναι ο τελικός σκοπός της AMD; Σε αυτό το ερώτημα περιμένουμε απαντήσεις! Λοιπόν, τι λέτε;