Η AMD θα 'απαντήσει' στο DirectX raytracing
Ο αρχιμηχανικός του Radeon Technologies Group, David Wang προέβη σε δηλώσεις σχετικά με το DirectX raytracing.
Η Microsoft κατά το πρώτο τρίμηνο ανάρτησε πρώτη το specification της για το DirectX raytracing, μια μέθοδος για πιο λεπτομερείς αντανακλάσεις στα παιχνίδια που υποστηρίζουν DirectX 12 κάτι που ακολούθησε με την πρώτη consumer GPU που υποστηρίζει αυτή τη μέθοδο από την NVIDIA. Η διαδικασία όπως αποφάνθηκε από τα πρώτα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα απαιτητική σε πόρους, και αυτός δείχνει να είναι ο ανασταλτικός παράγοντας για πολλούς, όμως δε παύει να είναι ένα νέο feature που αναμένεται να μπει σε αρκετά παιχνίδια όπως το φετινό Battlefield V μέχρι το Metro: Exodus που θα κυκλοφορήσει το 2019.
Η AMD διατηρεί για την ώρα τα χαρτιά της κλειστά όσον αφορά αυτό το θέμα, όμως ο David Wang, ο αρχιμηχανικός που πήρε τη σκυτάλη από τον Raja Koduri στο Radeon Technologies Group, μιλώντας στο Ιαπωνικό website 4gamer.net αναφέρθηκε για αυτό το 'φλέγον ζήτημα' επιβεβαιώνοντας πως "η AMD θα απαντήσει στο DXR, αλλά μόνο εάν το χαρακτηριστικό υποστηρίζεται από όλο το product lineup της εταιρίας". Επίσης η εταιρία θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη του Radeon ProRender, μια μηχανή που χρησιμοποιείται από επαγγελματίες για φωτορεαλιστικές εικόνες αξιοποιώντας 'ανοικτά' standards.
amd, gpu, DirectX 12 , radeon technologies group, DirectX Ray Tracing , David Wang
stavros
"η AMD θα απαντήσει στο DXR, αλλά μόνο εάν το χαρακτηριστικό υποστηρίζεται από όλο το product lineup της εταιρίας"
Εγώ γιατί έχω την εντύπωση πως απλά δεν μπορούν να απαντήσουν ?
conroe
ολο στο "εαν" ειναι.