• GIGABYTE AORUS Gaming Peripherals Review

    GIGABYTE AORUS Gaming Peripherals Review

  • AORUS GeForce RTX 2060 XTREME 6G Review

    AORUS GeForce RTX 2060 XTREME 6G Review

  • AORUS GeForce RTX 2080 Ti XTREME 11G Review

    AORUS GeForce RTX 2080 Ti XTREME 11G Review

  • ASRock Z390 Phantom Gaming 9 Motherboard Review

    ASRock Z390 Phantom Gaming 9 Motherboard Review

  • Deepcool Ark 90 Case & ASRock Z390 Motherboards Review

    Deepcool Ark 90 Case & ASRock Z390 Motherboards Review

  •  Η AMD 'ψάχνει' την εναλλακτική του NVIDIA DLSS

    Η AMD 'ψάχνει' την εναλλακτική του NVIDIA DLSS

  •  Οι επιδόσεις της GTX 1660 Ti φτάνουν την GTX 1070

    Οι επιδόσεις της GTX 1660 Ti φτάνουν την GTX 1070

  •  Αυτό είναι το πρώτο PCB της NVIDIA GTX 1660 Ti GPU

    Αυτό είναι το πρώτο PCB της NVIDIA GTX 1660 Ti GPU

  • Στα 1000€ θα πωλείται η μητρική Z390 AORUS XTREME Waterforce

    Στα 1000€ θα πωλείται η μητρική Z390 AORUS XTREME Waterforce

  •  Steel Legend, Η νέα σειρά μητρικών της ASRock

    Steel Legend, Η νέα σειρά μητρικών της ASRock

  •  Η ASUS κυκλοφορεί και επίσημα δύο κορυφαίες ROG μητρικές

    Η ASUS κυκλοφορεί και επίσημα δύο κορυφαίες ROG μητρικές

  •  Οι επιδόσεις του σπάνιου επεξεργαστή Intel Core i9 9990XE

    Οι επιδόσεις του σπάνιου επεξεργαστή Intel Core i9 9990XE

  • Νέα για τους Ryzen 3000 στο Game Developers Conference 2019

    Νέα για τους Ryzen 3000 στο Game Developers Conference 2019

  •  'Εκπτώσεις' στον εξαπύρηνο Core i5 9400F κάνει η Intel

    'Εκπτώσεις' στον εξαπύρηνο Core i5 9400F κάνει η Intel

  • Featured Build: PIP-BOY 2000

    Featured Build: PIP-BOY 2000

  •  Featured Build: Assassin's Creed Origins by AxiomModding

    Featured Build: Assassin's Creed Origins by AxiomModding

  • Featured Build: D-Frame 2.0 Gold Projekt

    Featured Build: D-Frame 2.0 Gold Projekt

Η AMD θα 'απαντήσει' στο DirectX raytracing

Ο αρχιμηχανικός του Radeon Technologies Group, David Wang προέβη σε δηλώσεις σχετικά με το DirectX raytracing.

Η Microsoft κατά το πρώτο τρίμηνο ανάρτησε πρώτη το specification της για το DirectX raytracing, μια μέθοδος για πιο λεπτομερείς αντανακλάσεις στα παιχνίδια που υποστηρίζουν DirectX 12 κάτι που ακολούθησε με την πρώτη consumer GPU που υποστηρίζει αυτή τη μέθοδο από την NVIDIA. Η διαδικασία όπως αποφάνθηκε από τα πρώτα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα απαιτητική σε πόρους, και αυτός δείχνει να είναι ο ανασταλτικός παράγοντας για πολλούς, όμως δε παύει να είναι ένα νέο feature που αναμένεται να μπει σε αρκετά παιχνίδια όπως το φετινό Battlefield V μέχρι το Metro: Exodus που θα κυκλοφορήσει το 2019.

Η AMD διατηρεί για την ώρα τα χαρτιά της κλειστά όσον αφορά αυτό το θέμα, όμως ο David Wang, ο αρχιμηχανικός που πήρε τη σκυτάλη από τον Raja Koduri στο Radeon Technologies Group, μιλώντας στο Ιαπωνικό website 4gamer.net αναφέρθηκε για αυτό το 'φλέγον ζήτημα' επιβεβαιώνοντας πως "η AMD θα απαντήσει στο DXR, αλλά μόνο εάν το χαρακτηριστικό υποστηρίζεται από όλο το product lineup της εταιρίας". Επίσης η εταιρία θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη του Radeon ProRender, μια μηχανή που χρησιμοποιείται από επαγγελματίες για φωτορεαλιστικές εικόνες αξιοποιώντας 'ανοικτά' standards.

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.jpgtwitter.jpginsta.jpgyt.png

stavros

Members
2018-11-15T09:32:13Z

"η AMD θα απαντήσει στο DXR, αλλά μόνο εάν το χαρακτηριστικό υποστηρίζεται από όλο το product lineup της εταιρίας"

 

Εγώ γιατί έχω την εντύπωση πως απλά δεν μπορούν να απαντήσουν ?

conroe

Members
2018-11-15T12:26:47Z

ολο στο "εαν" ειναι. :hehe:

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on