• GIGABYTE GTX 1660 & GTX 1660 Ti GAMING OC GPUs Review

    GIGABYTE GTX 1660 & GTX 1660 Ti GAMING OC GPUs Review

  • MSI GTX 1660 Ti GAMING X 6G, ARMOR & VENTUS XS GPUs Review

    MSI GTX 1660 Ti GAMING X 6G, ARMOR & VENTUS XS GPUs Review

  • GIGABYTE RTX 2060 GAMING OC PRO & AORUS AD27QD Monitor Review

    GIGABYTE RTX 2060 GAMING OC PRO & AORUS AD27QD Monitor Review

  • Far Cry New Dawn Performance Overview

    Far Cry New Dawn Performance Overview

  • Cooler Master MH752 Headset & MM830 Mouse Review

    Cooler Master MH752 Headset & MM830 Mouse Review

  •  Η NVIDIA GTX 1650 GPU ετοιμάζεται για ντεμπούτο στις 23 Απριλίου

    Η NVIDIA GTX 1650 GPU ετοιμάζεται για ντεμπούτο στις 23 Απριλίου

  •  Η AMD θα γιορτάσει τα 50ά γενέθλιά της με νέα προϊόντα

    Η AMD θα γιορτάσει τα 50ά γενέθλιά της με νέα προϊόντα

  • Ένα custom chip της NVIDIA ίσως μας δείχνει το μέλλον των GPUs

    Ένα custom chip της NVIDIA ίσως μας δείχνει το μέλλον των GPUs

  •  Οι περισσότερες 300 Series μητρικές χωρίς support για AMD Ryzen 3 gen

    Οι περισσότερες 300 Series μητρικές χωρίς support για AMD Ryzen 3 gen

  • GIGABYTE bundle με high end Z390 μητρική και 'διαλεγμένο' i9 9900K

    GIGABYTE bundle με high end Z390 μητρική και 'διαλεγμένο' i9 9900K

  •  Η Google παρουσίασε το Tensor Processing board της

    Η Google παρουσίασε το Tensor Processing board της

  •  Με νέα Xeon chips αντιτάσσεται η Intel στις προτάσεις της AMD

    Με νέα Xeon chips αντιτάσσεται η Intel στις προτάσεις της AMD

  •  Η Intel κυκλοφορεί τελικά τον 14 Core Core i9-9990XE

    Η Intel κυκλοφορεί τελικά τον 14 Core Core i9-9990XE

  • AMD Gonzalo: Το APU των κονσολών με Navi Graphics

    AMD Gonzalo: Το APU των κονσολών με Navi Graphics

  •  Featured Build: Black Ops 4 by SNEF

    Featured Build: Black Ops 4 by SNEF

  •  Featured Build: Post Malone Beerbongs & Bentleys

    Featured Build: Post Malone Beerbongs & Bentleys

  •  Featured Build: Apex Legends PC

    Featured Build: Apex Legends PC

Η AMD θα 'απαντήσει' στο DirectX raytracing

Ο αρχιμηχανικός του Radeon Technologies Group, David Wang προέβη σε δηλώσεις σχετικά με το DirectX raytracing.

Η Microsoft κατά το πρώτο τρίμηνο ανάρτησε πρώτη το specification της για το DirectX raytracing, μια μέθοδος για πιο λεπτομερείς αντανακλάσεις στα παιχνίδια που υποστηρίζουν DirectX 12 κάτι που ακολούθησε με την πρώτη consumer GPU που υποστηρίζει αυτή τη μέθοδο από την NVIDIA. Η διαδικασία όπως αποφάνθηκε από τα πρώτα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα απαιτητική σε πόρους, και αυτός δείχνει να είναι ο ανασταλτικός παράγοντας για πολλούς, όμως δε παύει να είναι ένα νέο feature που αναμένεται να μπει σε αρκετά παιχνίδια όπως το φετινό Battlefield V μέχρι το Metro: Exodus που θα κυκλοφορήσει το 2019.

Η AMD διατηρεί για την ώρα τα χαρτιά της κλειστά όσον αφορά αυτό το θέμα, όμως ο David Wang, ο αρχιμηχανικός που πήρε τη σκυτάλη από τον Raja Koduri στο Radeon Technologies Group, μιλώντας στο Ιαπωνικό website 4gamer.net αναφέρθηκε για αυτό το 'φλέγον ζήτημα' επιβεβαιώνοντας πως "η AMD θα απαντήσει στο DXR, αλλά μόνο εάν το χαρακτηριστικό υποστηρίζεται από όλο το product lineup της εταιρίας". Επίσης η εταιρία θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη του Radeon ProRender, μια μηχανή που χρησιμοποιείται από επαγγελματίες για φωτορεαλιστικές εικόνες αξιοποιώντας 'ανοικτά' standards.

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.jpgtwitter.jpginsta.jpgyt.png

stavros

Members
2018-11-15T09:32:13Z

"η AMD θα απαντήσει στο DXR, αλλά μόνο εάν το χαρακτηριστικό υποστηρίζεται από όλο το product lineup της εταιρίας"

 

Εγώ γιατί έχω την εντύπωση πως απλά δεν μπορούν να απαντήσουν ?

conroe

Members
2018-11-15T12:26:47Z

ολο στο "εαν" ειναι. :hehe:

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on