• GIGABYTE RTX 2060 GAMING OC PRO & AORUS AD27QD Monitor Review

    GIGABYTE RTX 2060 GAMING OC PRO & AORUS AD27QD Monitor Review

  • Far Cry New Dawn Performance Overview

    Far Cry New Dawn Performance Overview

  • Cooler Master MH752 Headset & MM830 Mouse Review

    Cooler Master MH752 Headset & MM830 Mouse Review

  • GIGABYTE SSD, AORUS RGB RAM & PSU Review

    GIGABYTE SSD, AORUS RGB RAM & PSU Review

  • GIGABYTE AORUS Gaming Peripherals Review

    GIGABYTE AORUS Gaming Peripherals Review

  •  NVIDIA: Ο κόσμος δείχνει να αγοράζει τις Turing GPUs

    NVIDIA: Ο κόσμος δείχνει να αγοράζει τις Turing GPUs

  •  Το Ray Tracing της NVIDIA στις GTX GPUs τον Απρίλιο

    Το Ray Tracing της NVIDIA στις GTX GPUs τον Απρίλιο

  •  Teaser της επόμενης γενιάς NVIDIA GPUs αναμένουμε σήμερα

    Teaser της επόμενης γενιάς NVIDIA GPUs αναμένουμε σήμερα

  •  Η Google παρουσίασε το Tensor Processing board της

    Η Google παρουσίασε το Tensor Processing board της

  • Η GIGABYTE μας δείχνει τη μητρική C621 AORUS Xtreme

    Η GIGABYTE μας δείχνει τη μητρική C621 AORUS Xtreme

  • Στα 1000€ θα πωλείται η μητρική Z390 AORUS XTREME Waterforce

    Στα 1000€ θα πωλείται η μητρική Z390 AORUS XTREME Waterforce

  •  AMD: Το πυρίτιο έχει ακόμα μέλλον στον χώρο των CPUs

    AMD: Το πυρίτιο έχει ακόμα μέλλον στον χώρο των CPUs

  •  Μια νέα stacked σχεδίαση chip αποκάλυψε η AMD

    Μια νέα stacked σχεδίαση chip αποκάλυψε η AMD

  •  Νέο security exploit βρέθηκε σε Intel CPUs, οι AMD δεν επηρεάζονται

    Νέο security exploit βρέθηκε σε Intel CPUs, οι AMD δεν επηρεάζονται

  •  Featured Build: Lian Li O11 White Build

    Featured Build: Lian Li O11 White Build

  •  Featured Build: Thermaltake Core P3 Snowwy

    Featured Build: Thermaltake Core P3 Snowwy

  •  Featured Build: Corsair 570X RGB Winery

    Featured Build: Corsair 570X RGB Winery

Περιορισμοί στο NVIDIA DLSS λόγω των 'αργών' Tensor cores

Με τη σημερινή κυκλοφορία του Metro Exodus, αρκετά media έσπευσαν να δοκιμάσουν τα χαρακτηριστικά των NVIDIA GPUs στο game το οποίο υποστηρίζει τόσο DLSS όσο και real time ray tracing.

Το TechPowerUp στο performance review του παιχνιδιού εντόπισε ορισμένους περιορισμούς στην ενεργοποίηση του DLSS, που επιβεβαιώνουν πως οι Tensor cores στις νέες GPUs ενδέχεται να αποτελέσουν bottleneck στην ουρά επεξεργασίας. Πιο ειδικά, ανάλογα με την RTX GPU που βρίσκεται εγκατεστημένη στο σύστημα υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί που προκύπτουν από τις επιδόσεις των πυρήνων και παράλληλα από τις επιδόσεις των Tensor cores που θα πρέπει να δουλέψουν αρμονικά για να προσφέρουν υψηλότερες επιδόσεις με την ενεργοποίηση του DLSS.

Για να κατανοήσουμε ορισμένα θεμελιώδη στοιχεία της διαδικασίας, ανατρέχουμε στο επίσημο whitepaper της NVIDIA κατά το οποίο η εταιρία λέει πως σε σχέση με το TAA, το DLSS πραγματοποιεί τη 'μισή δουλειά' βελτιώνοντας τις επιδόσεις και διατηρώντας τη λεπτομέρεια στο οπτικό αποτέλεσμα. Η μέθοδος φυσικά χρησιμοποιεί τον αποκλειστικό Tensor core που σε αντιπαραβολή με τον βασικό πυρήνα, υστερεί σε αριθμό επεξεργαστών. Έτσι εάν η GPU μπορεί να παράξει πολλά frames ανά δευτερόλεπτο σε μια συγκεκριμένη ανάλυση, τότε ενδέχεται να υπάρξουν προβλήματα με την ενεργοποίηση στοιχείων όπως του DLSS το οποίο δε θα προλαβαίνει τη 'γρήγορη' GPU, ενώ το γεγονός ότι πρακτικά 'δεν ανήκει' στη βασική pipeline των γεγονότων που συμβαίνουν κατά το shading μπορεί να εντείνουν το πρόβλημα.

Για την καταπολέμηση αυτού του φαινομένου φαίνεται πως οι developers δημιουργούν κάποιες ειδικές κατηγορίες καρτών γραφικών και αναλύσεων και μερικές φαίνονται ιδιαίτερα περιοριστικές δεδομένων των επιδόσεων των RTX καρτών της NVIDIA. Για παράδειγμα στο Metro Exodus αλλά και στο Battlefield V δε μπορούμε να ενεργοποιήσουμε το DLSS στην ανάλυση των 2560x1440 pixels σε καμία GPU εάν δεν ενεργοποιήσουμε πρώτα το real time ray tracing, το οποίο θα μετριάσει κατά κάποιο τρόπο τις επιδόσεις.

metroexodus.jpg.fe691ea02802f7bc07231ab7f244f94d.jpg

LydmOgvdiEz75moz.jpg.0434f1d3d9c7d0f11eb4c47cd6dc5f37.jpg

hPcxXmgnt8vilNfP.jpg.4f1ccb5463dfb8f93388bb00717e9fce.jpg

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.jpgtwitter.jpginsta.jpgyt.png

stavros

Members
2019-02-14T13:03:19Z

Το πιο ανησυχητικό είναι ότι χάνει ποιοτικά σε λεπτομέρειες και στο βάθος.

π.χ. το κάγκελο, η κορυφή του κτιρίου, η πινακίδα του αυτ/του ή τα σχοινιά της τέντας στο παρακάτω video.

 

Βέβαια είναι κάτι το οποίο κάποιες φορές δεν είναι ορατό ή και ενοχλητικό, αλλά το κάγκελο στο παρακάτω παράδειγμα μου έβγαλε το μάτι.

 

 

stavros

Members
2019-02-18T14:09:23Z

Και επίσημα

 

On 2/14/2019 at 1:44 PM, MetallicGR said:

Έτσι εάν η GPU μπορεί να παράξει πολλά frames ανά δευτερόλεπτο σε μια συγκεκριμένη ανάλυση, τότε ενδέχεται να υπάρξουν προβλήματα με την ενεργοποίηση στοιχείων όπως του DLSS το οποίο δε θα προλαβαίνει τη 'γρήγορη' GPU, ενώ το γεγονός ότι πρακτικά 'δεν ανήκει' στη βασική pipeline των γεγονότων που συμβαίνουν κατά το shading μπορεί να εντείνουν το πρόβλημα.

 

DLSS is designed to boost frame rates at high GPU workloads (i.e. when your framerate is low and your GPU is working to its full capacity without bottlenecks or other limitations). If your game is already running at high frame rates, your GPU’s frame rendering time may be shorter than the DLSS execution time. In this case, DLSS is not available because it would not improve your framerate. However, if your game is heavily utilizing the GPU (e.g. FPS is below ~60), DLSS provides an optimal performance boost. You can crank up your settings to maximize your gains. (Note: 60 FPS is an approximation -- the exact number varies by game and what graphics settings are enabled).

 

When your GPU’s frame rendering time is shorter than what it takes to execute the DLSS model, we don’t enable DLSS. 

 

The supercomputer trains the DLSS model to recognize aliased inputs and generate high quality anti-aliased images that match the “perfect frame” as closely as possible. We then repeat the process, but this time we train the model to generate additional pixels rather than applying AA. 

 

We have seen the screenshots and are listening to the community’s feedback about DLSS at lower resolutions, and are focusing on it as a top priority. We are adding more training data and some new techniques to improve quality, and will continue to train the deep neural network so that it improves over time.

 

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/nvidia-dlss-your-questions-answered/

MetallicGR

Administrator
2019-02-18T14:26:42Z

Κρίμα που τους 'πρόλαβε' η κοινότητα.

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on