• Cooler Master MK850 Analog Gaming keyboard Review

    Cooler Master MK850 Analog Gaming keyboard Review

  • AMD Radeon VII & NVIDIA TITAN RTX GPUs Review

    AMD Radeon VII & NVIDIA TITAN RTX GPUs Review

  • GIGABYTE GTX 1660 & GTX 1660 Ti GAMING OC GPUs Review

    GIGABYTE GTX 1660 & GTX 1660 Ti GAMING OC GPUs Review

  • MSI GTX 1660 Ti GAMING X 6G, ARMOR & VENTUS XS GPUs Review

    MSI GTX 1660 Ti GAMING X 6G, ARMOR & VENTUS XS GPUs Review

  • GIGABYTE RTX 2060 GAMING OC PRO & AORUS AD27QD Monitor Review

    GIGABYTE RTX 2060 GAMING OC PRO & AORUS AD27QD Monitor Review

  • Κάτι 'SUPER' έρχεται από την NVIDIA

    Κάτι 'SUPER' έρχεται από την NVIDIA

  •  Πειράξτε τα timings των Radeon GPU σας με αυτό το εργαλείο

    Πειράξτε τα timings των Radeon GPU σας με αυτό το εργαλείο

  •  Sapphire: 'Φτιάχνουμε δύο NAVI GPUs'

    Sapphire: 'Φτιάχνουμε δύο NAVI GPUs'

  •  Η MSI μας δείχνει μερικές από τις X570 μητρικές της

    Η MSI μας δείχνει μερικές από τις X570 μητρικές της

  •  Το X570 Chipset θα έρχεται πιο 'ζεστό' και με αρκετά features

    Το X570 Chipset θα έρχεται πιο 'ζεστό' και με αρκετά features

  •  Η GIGABYTE ενεργοποιεί το PCIe Gen 4 στις υπάρχουσες μητρικές

    Η GIGABYTE ενεργοποιεί το PCIe Gen 4 στις υπάρχουσες μητρικές

  • Δυνατό το Overclocking σε AMD EPYC CPUs

    Δυνατό το Overclocking σε AMD EPYC CPUs

  •  CPU Security Patches: Intel η μεγαλύτερη 'χαμένη'

    CPU Security Patches: Intel η μεγαλύτερη 'χαμένη'

  • Νέο θέμα ασφαλείας σε CPUs της Intel

    Νέο θέμα ασφαλείας σε CPUs της Intel

  •  Featured Build: Game of Thrones House Stark by V1 Tech

    Featured Build: Game of Thrones House Stark by V1 Tech

  • Featured Build: Little Monster by OP Supercomputer

    Featured Build: Little Monster by OP Supercomputer

  •  Featured Build: Zeaginal by Declassified Systems

    Featured Build: Zeaginal by Declassified Systems

Variable shaders θα φέρει στο προσκήνιο και η AMD

Νέα πατέντα αποκαλύπτει μια τεχνική που χρησιμοποιείται από την NVIDIA και παράλληλα από αρκετές smartphone GPUs.

Το tile based rendering είναι αναμφίβολα ένα από τα μεγαλύτερα 'μυστικά' της NVIDIA στις τελευταίες γενιές καρτών γραφικών και ξεκίνησε από την Maxwell. Η τεχνική αυτή βοηθά μεταξύ άλλων στην αποδοτικότητα της GPU που σημαίνει ότι μπορεί να πραγματοποιήσει μια σειρά από διεργασίες διατηρώντας την συνολικά κατανάλωση σε αρκετά χαμηλά επίπεδα. Αυτό συνεχίστηκε και με τη γενιά των Pascal ενώ υπάρχει φυσικά και στην Turing, όμως η τεχνική προέρχεται από τον mobile κόσμο και τις χαμηλής κατανάλωσης GPUs που βρίσκουμε στα κινητά μας.

Η AMD φαίνεται πως βρίσκεται και αυτή στην αναζήτηση μιας αντίστοιχης τεχνικής για τις Radeon GPUs της όμως αρχικά για την αγορά των κονσολών, εκεί που όπως δείχνουν οι πωλήσεις υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και ταυτόχρονα υψηλότερες πωλήσεις. Αυτή η τεχνική φαίνεται πως θα ενσωματωθεί στις επόμενες αρχιτεκτονικές της όπως την φημολογούμενη Navi και έτσι ίσως περάσει στις GPUs για την πλατφόρμα του PC, όταν αυτές κυκλοφορήσουν. Με το variable rate shading η GPU θα πραγματοποιεί υψηλότερης ποιότητας rendering στα σημεία (tiles) που υπάρχει περισσότερη κίνηση ή 'ενδιαφέρον' μειώνοντας έτσι τον χρόνο που απαιτείται για την επεξεργασία του κάθε καρέ, βελτιώνοντας έτσι τις επιδόσεις επιτρέποντας έτσι την εκτέλεση παιχνιδιών σε αναλύσεις όπως 4Κ.

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.jpgtwitter.jpginsta.jpgyt.png

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on