• GIGABYTE RTX 2060 GAMING OC PRO & AORUS AD27QD Monitor Review

    GIGABYTE RTX 2060 GAMING OC PRO & AORUS AD27QD Monitor Review

  • Far Cry New Dawn Performance Overview

    Far Cry New Dawn Performance Overview

  • Cooler Master MH752 Headset & MM830 Mouse Review

    Cooler Master MH752 Headset & MM830 Mouse Review

  • GIGABYTE SSD, AORUS RGB RAM & PSU Review

    GIGABYTE SSD, AORUS RGB RAM & PSU Review

  • GIGABYTE AORUS Gaming Peripherals Review

    GIGABYTE AORUS Gaming Peripherals Review

  •  NVIDIA: Ο κόσμος δείχνει να αγοράζει τις Turing GPUs

    NVIDIA: Ο κόσμος δείχνει να αγοράζει τις Turing GPUs

  •  Το Ray Tracing της NVIDIA στις GTX GPUs τον Απρίλιο

    Το Ray Tracing της NVIDIA στις GTX GPUs τον Απρίλιο

  •  Teaser της επόμενης γενιάς NVIDIA GPUs αναμένουμε σήμερα

    Teaser της επόμενης γενιάς NVIDIA GPUs αναμένουμε σήμερα

  •  Η Google παρουσίασε το Tensor Processing board της

    Η Google παρουσίασε το Tensor Processing board της

  • Η GIGABYTE μας δείχνει τη μητρική C621 AORUS Xtreme

    Η GIGABYTE μας δείχνει τη μητρική C621 AORUS Xtreme

  • Στα 1000€ θα πωλείται η μητρική Z390 AORUS XTREME Waterforce

    Στα 1000€ θα πωλείται η μητρική Z390 AORUS XTREME Waterforce

  •  AMD: Το πυρίτιο έχει ακόμα μέλλον στον χώρο των CPUs

    AMD: Το πυρίτιο έχει ακόμα μέλλον στον χώρο των CPUs

  •  Μια νέα stacked σχεδίαση chip αποκάλυψε η AMD

    Μια νέα stacked σχεδίαση chip αποκάλυψε η AMD

  •  Νέο security exploit βρέθηκε σε Intel CPUs, οι AMD δεν επηρεάζονται

    Νέο security exploit βρέθηκε σε Intel CPUs, οι AMD δεν επηρεάζονται

  •  Featured Build: Lian Li O11 White Build

    Featured Build: Lian Li O11 White Build

  •  Featured Build: Thermaltake Core P3 Snowwy

    Featured Build: Thermaltake Core P3 Snowwy

  •  Featured Build: Corsair 570X RGB Winery

    Featured Build: Corsair 570X RGB Winery

Variable shaders θα φέρει στο προσκήνιο και η AMD

Νέα πατέντα αποκαλύπτει μια τεχνική που χρησιμοποιείται από την NVIDIA και παράλληλα από αρκετές smartphone GPUs.

Το tile based rendering είναι αναμφίβολα ένα από τα μεγαλύτερα 'μυστικά' της NVIDIA στις τελευταίες γενιές καρτών γραφικών και ξεκίνησε από την Maxwell. Η τεχνική αυτή βοηθά μεταξύ άλλων στην αποδοτικότητα της GPU που σημαίνει ότι μπορεί να πραγματοποιήσει μια σειρά από διεργασίες διατηρώντας την συνολικά κατανάλωση σε αρκετά χαμηλά επίπεδα. Αυτό συνεχίστηκε και με τη γενιά των Pascal ενώ υπάρχει φυσικά και στην Turing, όμως η τεχνική προέρχεται από τον mobile κόσμο και τις χαμηλής κατανάλωσης GPUs που βρίσκουμε στα κινητά μας.

Η AMD φαίνεται πως βρίσκεται και αυτή στην αναζήτηση μιας αντίστοιχης τεχνικής για τις Radeon GPUs της όμως αρχικά για την αγορά των κονσολών, εκεί που όπως δείχνουν οι πωλήσεις υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και ταυτόχρονα υψηλότερες πωλήσεις. Αυτή η τεχνική φαίνεται πως θα ενσωματωθεί στις επόμενες αρχιτεκτονικές της όπως την φημολογούμενη Navi και έτσι ίσως περάσει στις GPUs για την πλατφόρμα του PC, όταν αυτές κυκλοφορήσουν. Με το variable rate shading η GPU θα πραγματοποιεί υψηλότερης ποιότητας rendering στα σημεία (tiles) που υπάρχει περισσότερη κίνηση ή 'ενδιαφέρον' μειώνοντας έτσι τον χρόνο που απαιτείται για την επεξεργασία του κάθε καρέ, βελτιώνοντας έτσι τις επιδόσεις επιτρέποντας έτσι την εκτέλεση παιχνιδιών σε αναλύσεις όπως 4Κ.

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.jpgtwitter.jpginsta.jpgyt.png

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on