Ο χώρος του consumer IT είναι συχνά θέατρο εταιριών που εμφανίζονται τόσο γρήγορα όσο και εξαφανίζονται. Εταιρίες με μικρή γκάμα προϊόντων, εταιρίες με "δύσκολα" δίκτυα retailers, εταιρίες που είδαμε μία μόνο φορά σε κάποια έκθεση και έχουμε ήδη ξεχάσει το όνομά τους ή και εταιρίες που απλά δεν ασχολούνται με την Ευρώπη. Διάττοντες αστέρες, σε έναν ουρανό με κάποια πραγματικά δυνατά ονόματα που μεσουρανούν εδώ και χρόνια. Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, η Cooler Master είναι μία από τις τελευταίες. Σχεδόν 20 χρόνια τώρα, κατασκευάζει cases, coolers, τροφοδοτικά και περιφερικά και διαθέτει την εξής ιδιαιτερότητα: Αφενός να κάνει αίσθηση και να αποκτά “οπαδούς” με τα flagship της, αλλά και αφετέρου, η συντριπτική πλειονότητα των προϊόντων της να κινείται σε τόσο καλά επίπεδα ποιότητας και απόδοσης, που δεν θα ήταν υπερβολή να σας πούμε ότι υπάρχουν αγοραστές που επιλέγουν με κλειστά μάτια, οτιδήποτε φέρει το λογότυπό της. Το τελευταίο, η συνέπεια ποιότητας & απόδοσης δηλαδή, σε όλη την γκάμα προϊόντων της, είναι ένα χαρακτηριστικό πολύ ποθητό για όλες τις εταιρίες, μιας και τροφοδοτεί brand loyalty συμπεριφορές οι οποίες φέρνουν στρωτούς και παχυλούς τζίρους. Η διατήρηση δε, του καλού ονόματος και στα προϊόντα “κάτω” από τα flagships είναι άκρως κρίσιμη, μιας και τα flagships αντιπροσωπεύουν πολύ μικρά ποσοστά των κύκλων εργασιών αυτών των εταιριών: τα πολλά χρήματα βρίσκονται στο middle και στο low end.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ