Far Cry New Dawn Performance Overview - Antialiasing filters
Ως antialiasing, ορίζουμε το φίλτρο που προστίθεται μετά το rendering της σκηνής και βοηθά στην εξομάλυνση των ακρών στα αντικείμενα. Παλιότερα είχαμε δημιουργήσει ένα άρθρο σχετικά με τους περισσότερους τύπου που κυκλοφορούν, στο οποίο μπορείτε να ρίξετε μια ματιά εδώ. Όσον αφορά το φιλτράρισμα των σκηνών έχουμε το SMAA ή αλλιώς το Subpixel Morphological Anti-Aliasing που εμφανίστηκε κάποια στιγμή το 2011 ως μια βελτιωμένη εκδοχή του MLAA και το TAA που είναι ένα Temporal Antialiasing. Μιας και πρόκειται για μια γρήγορη μέθοδο το SMAA θεωρείται ‘ελαφρύ’ για τις τωρινές midrange GPUs και παράγει μια εικόνα κοντά στα επίπεδα του MSAA x2 ή x4, με μικρότερο θόλωμα απ’ ότι άλλα ‘γρήγορα’ φίλτρα όπως για παράδειγμα το FXAA που δεν υπάρχει στο μενού του New Dawn, αλλά μπορούμε να το ενεργοποιήσουμε καθολικά από τον driver μιας NVIDIA κάρτας γραφικών. Ακόμα και με το φίλτρο ανοικτό υπάρχουν πολύ λίγες διαφορές σε σχέση με το antialiasing τελείως κλειστό όμως φαίνεται πως το SMAA επηρεάζει αρκετά την βλάστηση και την κάνει αρκετά πιο θολή από τα υπόλοιπα σημεία.
Το TAA αποτελεί ίσως την καλύτερη επιλογή για κάποιον που θέλει ομαλές άκρες στα αντικείμενα ακόμα και σε μεγάλο βάθος, αλλά βλέπουμε πως τα textures που βρίσκονται σε μακρινά αντικείμενα δείχνουν πιο θολά παρά την διατήρηση της ανάλυσης στα ίδια επίπεδα. Σε υψηλές αναλύσεις, εκεί όπου υπάρχει μεγάλος όγκος pixel για να δουλέψει ο αλγόριθμος βλέπουμε πως λειτουργεί άψογα και παραθέτει μια αξιοπρεπή εικόνα.
gaming, performance, windows 10, Intel Core i7, pc platform, AMD Ryzen, 2019, far cry new dawn