• Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 8GB GPU Review

    Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 8GB GPU Review

  • AORUS CV27Q & FI27Q-P 165Hz Gaming Monitors Review

    AORUS CV27Q & FI27Q-P 165Hz Gaming Monitors Review

  • GIGABYTE RTX 20 Series SUPER GAMING OC GPUs Review

    GIGABYTE RTX 20 Series SUPER GAMING OC GPUs Review

  • Deepcool Assassin III CPU Cooler Review

    Deepcool Assassin III CPU Cooler Review

  • Deepcool Macube 550 Case & Fryzen Cooler Review

    Deepcool Macube 550 Case & Fryzen Cooler Review

  •  Επίσημη πτώση τιμής για την NVIDIA GeForce RTX 2060

    Επίσημη πτώση τιμής για την NVIDIA GeForce RTX 2060

  •  Μετρήσεις της AMD Radeon RX 5600 XT GPU διαρρέουν

    Μετρήσεις της AMD Radeon RX 5600 XT GPU διαρρέουν

  •  Η NVIDIA ίσως αποκαλύψει την Ampere GPU τον Μάρτιο

    Η NVIDIA ίσως αποκαλύψει την Ampere GPU τον Μάρτιο

  •  Overclocker εγκατέστησε 1TB RAM σε μια X299 μητρική

    Overclocker εγκατέστησε 1TB RAM σε μια X299 μητρική

  •  BIOS βελτιώνει το Overclocking στους Intel Cascade Lake X CPUs

    BIOS βελτιώνει το Overclocking στους Intel Cascade Lake X CPUs

  •  Το socket sTRX4 της AMD ήρθε για να μείνει

    Το socket sTRX4 της AMD ήρθε για να μείνει

  • Φήμες για τον HEDT επεξεργαστή Intel Core i9-10990XE

    Φήμες για τον HEDT επεξεργαστή Intel Core i9-10990XE

  •  Στις 7 Φεβρουαρίου κυκλοφορεί ο νέος AMD Ryzen Threadripper 3990X

    Στις 7 Φεβρουαρίου κυκλοφορεί ο νέος AMD Ryzen Threadripper 3990X

  •  Φήμη: Η Intel καθυστερεί το λανσάρισμα των 10th Gen Core

    Φήμη: Η Intel καθυστερεί το λανσάρισμα των 10th Gen Core

  •  Featured Build: Evil Master by pccustom

    Featured Build: Evil Master by pccustom

  •  Featured Build: Thermaltake by Ben Q

    Featured Build: Thermaltake by Ben Q

  •  Featured Build: Project Toreador by Praetex Design

    Featured Build: Project Toreador by Praetex Design

AORUS KD25F 240Hz Gaming Monitor Review

Περιεχόμενα Άρθρου

 

 

 

Software

Τα gaming καλούδια που προσδίδει σε αυτή την οθόνη η AORUS είναι το ίδιο αρκετά με την AD27QD.

 

AORUSKD25F1b

 

Το Dashboard είναι πρακτικά ένα επιπλέον μενού στο OSD της οθόνης και δείχνει πληροφορίες για το σύστημά μας ενώ συνδέεται άρδην με το OSD Sidekick, την Windows εφαρμογή που φέρνει το μενού της οθόνης και των περιφερειακών της εταιρίας σε ένα περιβάλλον εντός των Windows. Για να λειτουργήσει όμως αυτός ο συνδυασμός θα πρέπει να συνδέσουμε την οθόνη μας σε μια USΒ θύρα του PC μας. Μετά τη σύνδεση το Dashboard αντλεί πληροφορίες για το σύστημα και τις παρουσιάζει στην γωνία της οθόνης ενώ τις ανανεώνει ανά περίπου δύο δευτερόλεπτα. Οι πληροφορίες αυτές μπορεί να είναι τα DPI του mouse μας, οι θερμοκρασίες του επεξεργαστή και της κάρτας γραφικών μας, αλλά και οι συχνότητες λειτουργίας τους – κάτι εξαιρετικά χρήσιμο ειδικά όταν δε μπορούμε να έχουμε παράλληλα και κάποιο πρόγραμμα τρίτου όπως το MSI Afterburner. Και αυτό λόγω των anti-cheat ρουτινών σε αρκετά παιχνίδια και του τρόπου που το Afterburner ‘κοιτάζει’ τη μνήμη του εκτελέσιμου αρχείου την ώρα που τρέχει το game.

 

AORUSKD25F39

 

AORUSKD25F39

 

Το active noise cancellation της οθόνης λειτουργεί όπως και στη περίπτωση της AD27QD, ως ένα φίλτρο δηλαδή αναίρεσης ανεπιθύμητων θορύβων από το περιβάλλον για καθαρότερη επικοινωνία με τους συμπαίκτες μας.

1

 

Το 'κανονικό OSD' της οθόνης μπορούμε να το χειριστούμε είτε από το OSD Sidekick είτε πατώντας το κεντρικό κουμπί της οθόνης. Εκεί έχουμε αρκετές από τις επιλογές της AD27QD όπως την επιλογή των έτοιμων προφίλ σαν το ‘AORUS’ ενώ μπορούμε να τα τροποποιήσουμε κατά βούληση για να τα φέρουμε στα μέτρα μας. Επιπλέον μπορούμε να ελέγξουμε το overdrive των pixels για την εξάλειψη του ghosting, κάτι που συνήθως εισάγει άλλου είδους artifacts στην εικόνα μας όπως για παράδειγμα λευκά ή κίτρινα περιγράμματα παράγοντας πιο sharp (οξύ) αποτέλεσμα ιδίως σε χρώματα με μεγάλη αντίθεση μεταξύ τους.

 

AORUSKD25F39

 

AORUSKD25F39

 

AORUSKD25F39

 

AORUSKD25F39

 

AORUSKD25F39

 

AORUSKD25F39

 

AORUSKD25F39

 

AORUSKD25F39

 

AORUSKD25F39

 

 

OSD Sidekick

 

1

 

1

 

1

 

1

1

 

Ένα εξίσου σημαντικό στοιχείο της οθόνης που την κάνει πρακτικά ‘πολυεργαλείο’ για μερικούς είναι η δυνατότητα picture by picture και picture in picture, features που βρίσκουμε και σε άλλα monitors αυτής της κατηγορίας και μας επιτρέπουν να κάνουμε δύο πράγματα που βοηθούν στο multitasking. Το Picture in Picture (PiP) το οποίο μας επιτρέπει να βάλουμε μια δεύτερη πηγή σε ένα μικρότερο πλαίσιο εντός της βασικής οθόνης μας και το Picture by Picture (PbP) το οποίο πρακτικά χωρίζει την οθόνη μας σε δύο τμήματα και απεικονίζει σήμα από δύο πηγές ταυτόχρονα. Η ανάλυση του Full HD όμως είναι ήδη μικρή και έτσι οι δύο πηγές θα πρέπει αντίστοιχα να τρέχουν σε χαμηλή ανάλυση που δεν είναι πάντοτε η καλύτερη εμπειρία χρήσης.

 

pip pbp

 

Σειρά έχει το Aim Stabilizer, ένα feature που είναι αρκετά εμφανές στη γρήγορη κίνηση και επί της ουσίας διαγράφει καλύτερα τις κινήσεις των αντικειμένων στην οθόνη και έτσι η AORUS ισχυρίζεται ότι μπορούμε να στοχεύσουμε τους αντιπάλους μας ευκολότερα. Στη πράξη το συγκεκριμένο είναι σχετικά κοντά με το να τρέχουμε το panel σε μικρότερη ταχύτητα όπως τα 60Hz. Όμως έχει διάφορα πλεονεκτήματα αφού εξακολουθούμε και αντιλαμβανόμαστε την κίνηση ταχύτερα από ότι σε ένα panel 60Hz, διευκολύνοντας έτσι τη στόχευση των αντιπάλων μας, ειδικά εάν μιλάμε για απαιτητικούς FPS τίτλους.

 

aim stabilizer

 

Επιστρέφοντας στο software της AORUS εδώ βρίσκουμε και μερικά ακόμα πιο ενδιαφέροντα και άκρως gaming features όπως το GameAssist που περιλαμβάνει Crosshair για μεγαλύτερη ευστοχία σε hardcore game modes ενώ σημειώνεται ότι μπορούμε κυριολεκτικά να ζωγραφίσουμε τα δικά μας μέσα από το OSD Sidekick, όμως τα σχέδια εξαρτώνται από το πόσο καλοί είμαστε… στη ζωγραφική. Μετά έχουμε το Timer για να υπολογίζουμε σωστά τον χρόνο που καταφθάνει το airdrop ή το πότε είναι έτοιμο το skill μας σε παιχνίδια τύπου MoBa. Έπειτα έχουμε το Alignment, μια λειτουργία που μας βοηθά να ‘στοιχίσουμε’ πολλά AORUS monitors μεταξύ τους κυρίως με μικρορυθμίσεις αναλόγως του σημείου που τις έχουμε ακουμπήσει επάνω στο γραφείο μας.

 

 

AORUSKD25F39

AORUSKD25F39

AORUSKD25F39

 

 

 

Εμπειρία

Η εμπειρία μας τώρα με την KD25F ήταν αντιπροσωπευτική ενός καλοφτιαγμένου και προσεγμένου gaming monitor.

 

Σημειώνεται ότι λόγω έλλειψης του απαραίτητου εξοπλισμού για περαιτέρω μετρήσεις μπορούμε να μεταφέρουμε μόνο τις εμπειρίες που είχαμε με την οθόνη κατά την χρήση σε ποικίλο περιεχόμενο.

 

Προσωπικά μου είναι ελαφρώς πιο δύσκολο να συνηθίσω μια μικρή σε διαστάσεις οθόνη, όταν η βασική μου είναι μια ultrawide διπλάσιων ιντσών και ανάλυσης (τουλάχιστον στον οριζόντιο άξονα), όμως ο ρυθμός ανανέωσης των 240Hz ομολογώ ότι δείχνει υπέροχος – αν και ‘ζαλιστικός’. Η οπτική διαφορά από τα 144Hz στα 240Hz είναι πρακτικά μηδενική, ωστόσο το μόνο σίγουρο είναι πως έχουμε αισθητά χαμηλότερο input latency και εκεί είναι που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό η AORUS με τη χρήση της λέξης ‘Tactical’. Η ρύθμιση της βάσης είναι ένα σημαντικό στοιχείο που συναντάμε στην οθόνη και ομολογώ ότι ήταν το ίδιο εύκολο και στην AD27QD που προσέφερε μεταξύ άλλων και ‘pivoting’, μια δυνατότητα για περιστροφή του monitor κατά 90 μοίρες.

 

Η εργονομία της KD25F είναι ένα στοιχείο που τη κάνει σίγουρα να ξεχωρίζει από άλλες υλοποιήσεις του χώρου ενώ η χρήση ενός στιβαρού συστήματος για τη ρύθμιση του ύψους με ρουλεμάν προσθέτει πόντους στη συνολική εικόνα της και την βάζει ανάμεσα στις καλύτερες οθόνες της αγοράς σε αυτόν τον τομέα.

 

AORUSKD25F1b

 

Από πλευράς εικόνας ήδη από το άκουσμα της λέξης TN στα χαρακτηριστικά, είχαμε προετοιμαστεί για τις μικρές γωνίες θέασης, ιδίως από κάτω, κάνοντας έτσι τη θέαση υλικού όπως ταινιών από λιγότερο βολική θέση δύσκολη μέχρι και μη ευχάριστη. Όμως επειδή η οθόνη προορίζεται αυστηρά για (competitive) gamers με δυνατά setups έχουμε ήδη αποκλείσει αυτό το ενδεχόμενο χρήσης. Από πλευράς χρωμάτων και φωτεινότητας η οθόνη παραδίδει καλά αποτελέσματα στο πρώτο και αρκετά ικανοποιητικά στο δεύτερο κομμάτι, με τα 400cd/m2 να γεμίζουν όμορφα με καθαρό φως τα μάτια μας. Σε ένα τελείως λευκό background βλέπουμε αρκετά ομαλή διάχυση του φωτός και το κεντρικό σημείο είναι αυτό που σύμφωνα με τη θεωρία αγγίζει την ονομαστική, ενώ ενδέχεται να έχει 10 με 20% απόκλιση στις άκρες της οθόνης. Σίγουρα στα αποτελέσματα θα βοηθούσε και η ύπαρξη ενός ειδικού εργαλείου μέτρησης τόσο της φωτεινότητας όσο και των χρωμάτων, ωστόσο μέσα από αυτή τη σελίδα της παρουσίασης προσπαθούμε να περάσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία για την οθόνη της AORUS.

 

 

AORUSKD25F1b

 

AORUSKD25F29

 

AORUSKD25F29

 

 

 

 

 

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on