NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition Review - The Core: GP102-350
Κατασκευαστικά ο GP102 πυρήνας είναι ο ίδιος σχεδόν με την TITAN XP, έχοντας 12 δις τρανζίστορ, 28 Streaming Multiprocessors κάθε ένας από τους οποίους ελέγχει συνολικά 128 CUDA Cores, Έτσι φτάνουμε στον αριθμό των 3584 CUDA Cores, ενώ το core config συμπληρώνουν τα 224 TMUs και τα 88 ROPs.
Ο GP102-350 που βρίσκεται στο εσωτερικό της κάρτας των δοκιμών.
Core Diagram
Ίσως έχετε ήδη αντιληφθεί πως ο αριθμός των ROPs είναι ελαφρώς χαμηλότερος από της TITAN X P, κάτι που δε θα επηρεάσει αρνητικά τις επιδόσεις, και αντικατοπτρίζει τις αλλαγές που έχουν γίνει και από software πλευράς για να παρουσιάσουν ακόμη υψηλότερες επιδόσεις.
Για να αυξηθούν κι άλλο οι επιδόσεις, η NVIDIA τοποθέτησε στη GTX 1080 Ti νέας γενιάς GDDR5X μνήμες που τρέχουν στα 11Gbps, την υψηλότερη συχνότητα που έχει καταγραφεί σε single ended IO σήμα. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η εταιρία έχει συνεργαστεί με τη βιομηχανία για τη σχεδίαση και βελτίωση του προτύπου με προηγμένες τεχνικές equalization ώστε να μειώσει τον θόρυβο και το jitter κατά τη λειτουργία, κάτι που μπορεί να ενταθεί σε υψηλές συχνότητες λειτουργίας.
Τα 352-bit εύρους που έχουν οι συνολικά 11 memory controllers έχουν γίνει πιο αποδοτικά, και έτσι το effective bandwidth της GPU φτάνει μέχρι και τα 484 GB/s. Η κάρτα όμως ενσωματώνει και άλλες τεχνικές που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την ενίσχυση του raw bandwidth δίνοντας στον πυρήνα ακόμα μεγαλύτερο effective bandwidth από πριν. Μια από αυτές είναι το Tiled Caching, στο οποίο τα «πήγαινε – έλα» στις μνήμες γίνονται πιο αποδοτικά, σπάζοντας πρακτικά τη σκηνή σε κομμάτια.
Επιπλέον προστίθενται νέα χαρακτηριστικά στη βιβλιοθήκη GameWorks που πλέον λειτουργεί με DirectX 12 και οι developers μπορού να αξιοποιήσουν καλύτερα όλη τη GPU με επιπλέον οπτικές λεπτομέρειες.
Αυτές οι νέες λεπτομέρειες ονομάζονται FleX και Flow και στοχεύουν στη βελτίωση των επιδόσεων σε επίπεδα simulation έτσι ώστε πολλά από τα στοιχεία που έχουν γίνει render νωρίτερα, offline, να χειρίζονται σε πραγματικό χρόνο από τη κάρτα γραφικών. Το FleX είναι μια particle-based τεχνική για γραφικά πραγματικού χρόνου και πλέον θα βρίσκεται στο GameWorks και σε παιχνίδια και εφαρμογές στο μέλλον.
Το VRWorks είναι αυτό παράλληλα συμβατό πλέον με το DirectX 12 και η NVIDIA βεβαιώνει πως δουλεύει σε άμεση συνεργασία με τους devs στον χώρο του VR για πιο εντυπωσιακές εφαρμογές και καλύτερες επιδόσεις στο συμβατό hardware.
nvidia, graphics cards, gpu, review, gtx 1080 ti, pascal, gp102, παρουσίαση
junior-21-
wow απλα!
στις 34αρες ειναι οτι πρεπει!
domino effect στα μτχ παλι
Πολυ ωραια παρουσιαση παιδια
εντυπωση μου εκανε η πολυ χαμηλη καταναλωση για τα κυβικά της
αντε να δουμε και τις custom εκδοσεις!
HyperionX
Αντε καλές μου custom...ξεμυτιστε
Θα σκοτώνει στα 2ghz
MetallicGR
26 minutes ago, junior-21- said:εντυπωση μου εκανε η πολυ χαμηλη καταναλωση για τα κυβικά της
Oops
Trabakoulas
Πωωω!!! ρε φίλε κτήνος!!!
Ήρθε η ώρα να βρεί η γυναίκα 2η δουλειά!
ChameZX
Θέλω πολύ να δω οι Vega πως ακριβώς θα συναγωνιστούν κάτι τέτοιο, πως θα σταθούν άραγε διπλά σε αυτό το κτήνος?
Τα νούμερα είναι περίεργα απίστευτα!!! Έχουμε ξεφύγει, φτάνει πχια! χαχαχα
Trabakoulas
Δεν νομιζω οτι θα υπάρξει απάντηση στη Ti, πολύ δύσκολο.
venisk
Σε 1.5 χρόνο όμως που θα χει βγάλει σωστούς drivers η amd για την vega και θα πατάει την 1080ti να δώ τι θα λές ..............
Trabakoulas
Βγάζει drivers η AMD? Εγώ γιατί χρησιμοποιώ Windows default display driver?
Βασικά προβλέπω να φτάνουν σε επιδόσεις την 1080 αλλά με το τίμημα των pre overclocked καρτών με μεγάλες θερμοκρασίες και λίγο overclockability όπως έχει ξανα γίνει και στο παρελθόν. Την 1080Ti για να την δουνε πρέπει να χρησιμοποιησουν το διαστημικό τηλεσκόπιο Habble.
billpeppas
Δεν είναι καθόλου απίθανο η Vega να είναι = 1080 Ti.
Από την άλλη ούτε αυτό το λες και πολύ καλό νέο γιατί αν π.χ. η nVIDIA στείλει την Volta για release τον Οκτώβρη/Νοέμβρη θα έχουμε πάλι τιμές στο Θεό και η AMD πάλι θα γίνει θεατής.