AORUS GeForce GTX 1080 XTREME EDITION 8G Review

AORUS GeForce GTX 1080 Xtreme Edition 8G Review - The Core: GP104-350

Σελίδα 3 από 9: The Core: GP104-350

 

 

GeForce GTX 1080ti Top 1488314075

 

 

  

Πάμε στην ανάλυση των νέων τεχνολογιών της νέα κάρτας της NVIDIA. Η GeForce GTX 1080 βασίζεται στην αρχιτεκτονική Pascal και το κωδικό όνομα του ASIC είναι πλέον GP104 και κατασκευάζεται στα 16nm από την TSMC. 

 

 

 Αρχιτεκτονική

diagram

 

 

Το GP104 είναι ένα μικρότερο σε μέγεθος chip σε σχέση με την GTX980 (314 mm² σε σχέση με τα 398 mm² του GM204). Βέβαια τα 16 nm FinFET process του επιτρέπουν μέσα σε αυτό το μαζεμένο μέγεθος να χωρέσει 7.2 δισεκατομμύρια transistor και εκτός αυτού να ανεβάσει αρκετά τα stock clocks με χαμηλές τάσεις. Για να σας προλάβουμε, 8873 GFLOPs στις Boost συχνότητες, οπότε όχι, κάθε πονηρή σκέψη για χαλαρούς κύκλους δεν έχει βάση. Το GP104 της GeForce GTX 1080 περιέχει τέσσερις GPCs, είκοσι Pascal Streaming Multiprocessors, και οκτώ memory controllers. Στην GeForce GTX 1080, το κάθε GPC διαθέτει μία raster engine και πέντε SMs. Κάθε SM περιέχει 128 CUDA cores, register file προσωρινή μνήμη 256 KB, 96 KB κοινής μνήμης, 48 KB L1 cache, και οκτώ texture units. Και επειδή το ξέρουμε ότι βαρεθήκατε από τα τεχνικά, κρατήστε μόνο τα εξής: 2560 CUDA cores και 160 texture units. Base Clock 1607 MHz και GPU Boost Clock 1733 MHz για τον πυρήνα (στη Founders Edition) καθώς και ουσιαστικά 10 Gbps για τις νέες GDDR5X μνήμες της Micron, που αποδίδουν τα μέγιστα με μόλις 1.35 V.



Enhanced Memory Compression

nVidia GeForce GTX 1080 Founders Edition Review: The new King



Επιπλέον, στο κομμάτι των μνημών η Pascal φέρνει το Enhanced Memory Compression που με έξυπνες τεχνικές μειώνει ακόμα περισσότερο την ανάγκη για bandwidth στην νέα κάρτα. Η nVidia υποστηρίζει ότι οι νέες τεχνικές συμπίεσης μειώνουν περίπου κατά 20% τις απαιτήσεις σε bandwidth, πράγμα που σε συνδυασμό με τις νέες GDDR5X δίνουν στην GTX 1080 ένα προβάδισμα 1,7x σε bandwidth σε σχέση με την GTX 980.

Επιπλέον ο νέος πυρήνας φέρει νέες Asynchronous Compute τεχνικές που επιτρέπουν στην GPU να παίζει πιο έξυπνα και δυναμικά τα compute και graphics workload της ενώ έχουν γίνει βελτιώσεις και στις δυνατότητες για Graphics Preemption σε επίπεδο pixel και Compute Preemption σε επίπεδο thread, έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι νεκροί χρόνοι παραμονής σε ουρές. Και οι δύο τεχνικές έχουν πρακτικά αρκετές προεκτάσεις στις VR εφαρμογές.



Simultaneous Multi-Projection Engine

nVidia GeForce GTX 1080 Founders Edition Review: The new King



Μια από τις τεχνολογίες που συναντάμε στη νέα γενιά είναι το Simultaneous Multi-Projection (SMP) που επί της ουσίας, μέσω hardware acceleration η κάρτα δημιουργεί με μεγαλύτερη ευχέρεια πολλαπλές σκηνές από τις ίδιες γεωμετρίες. Έτσι, έχοντας στην διάθεσή της μέχρι και 16 προβολές της ίδιας σκηνής (με 2 κεντρικές προβολές η κάθε μία) η κάρτα είναι πολύ πιο αποδοτική οπουδήποτε απαιτείται διόρθωση της θέσης προλαμβάνοντας οποιαδήποτε παραμόρφωση έχει αρνητικές συνέπειες στο gameplay. Αυτό εφαρμόζεται τόσο πλαϊνές οθόνες σε Surround (με την τεχνολογία Perspective Surround) όσο και σε περιβάλλον VR. Στις επιδόσεις στο VR κομμάτι δε, βοηθάει και το χαρακτηριστικό Lens Matched Shading που αναδιοργανώνει έξυπνα τον τρόπο που η κάρτα γνωρίζει τα pixel που πραγματικά χρειάζονται για μια non-planar προβολή της σκηνής, έτσι ώστε οι νέες Pascal GPUs να γλυτώνουν αρκετούς κύκλους όταν ο χρήστης φοράει το headset του.



Enhanced SLI Interface

nVidia GeForce GTX 1080 Founders Edition Review: The new King



Με αρχή τις νέες Pascal η nVidia υποστηρίζει επίσημα μόνο διπλό SLI. Ναι, υπάρχει ακόμα τρόπος να τρέξετε τρεις ή τέσσερις κάρτες σε SLI για τα benchmarks σας, αλλά η εταιρία καθιστά σαφές ότι δεν θα αναπτύσσει πλέον τους drivers για τέτοια setups και με τις εταιρίες ανάπτυξης παιχνιδιών να είναι απρόθυμες να επωμισθούν τέτοιον άθλο, στην ουσία οι δύο κάρτες είναι το όριο. Εξάλλου με τον νέο τύπο γέφυρας SLI HB, και τα δύο SLI Fingers των (δύο) καρτών απαιτούνται για να έχετε τα βέλτιστα αποτελέσματα, επομένως ο περιορισμός στις δύο κάρτες είναι πλέον σχεδόν μηχανικός. Οι παλιότερες SLI Bridges δουλεύουν, αλλά περιορίζουν τις επιδόσεις. Με αυτές και ένα key που η nVidia θα σας δίνει μετά από register θα μπορείτε να πειραματιστείτε με 3/4-way, καθαρά για bench λόγους.

 



Fast Sync

nVidia GeForce GTX 1080 Founders Edition Review: The new King

 



H NVIDIA πλασάρει το Fast Sync ως μία latency-conscious εναλλακτική του V-SYNC. Έτσι με την αποσύνδεση του render και display κομματιού της διαδικασίας, η απεικόνιση γίνεται χωρίς tearing αλλά όλο το backend κομμάτι τρέχει σαν να είχαμε το V-SYNC στο off, γλιτώνοντας από αρκετό input latency τον χρήστη. Το αξιοσημείωτο στην υλοποίηση αυτή είναι ότι αρκεί μια ρύθμιση στο NVIDIA Control Panel για να παίξετε με Fast Sync και ότι με την χρήση επιπλέον buffer το τελικό input lag είναι οριακά χειρότερο από αυτό της V-SYNC off λειτουργίας.

 

nVidia GeForce GTX 1080 Founders Edition Review: The new King



Αυτά, μαζί με την αυξημένη υποστήριξη encode και decode 4Κ video καθώς και κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες σε σχέση με το VRWorks, το Ansel (μια ελεύθερη in game κάμερα, για δημιουργικά screenshot σε μεγάλες αναλύσεις) καθώς και την επιτάχυνση HDR περιεχομένου είναι μερικά από αυτά που αξίζει να κρατήσετε από το technical marketing υλικό της NVIDIA, εάν πέσει στα χέρια σας κάποια κάρτα γραφικών Pascal γενιάς..

 

 

 

 

Testing Methodology
Σελίδα

nvidia, gaming, gigabyte, performance, graphics cards, gtx 1080, gpu, review, aorus, pascal, gp104, παρουσίαση, charts, xtreme

asder

Members
2018-02-09T13:40:44Z

Νά το κι ειχαμε καιρό 

junior-21-

HWBoxed Overclocker
2018-02-09T14:14:48Z

επιτελους, καιρο ειχαμε να δουμε! :D

 

Ωραια παρουσιαση παιδες! Keep up! :T:

Διαβάστε περισσότερα στο Φόρουμ...