MSI RTX 2080 GAMING X TRIO Review - Testing Methodology
Πριν αρχίσετε να διαβάζετε το παρόν review, καλό θα ήταν να ρίξετε μια ματιά στον τρόπο που μετρήσαμε το προς αξιολόγηση προϊόν, και το σκεπτικό που κρύβεται πίσω από την τελική βαθμολογία που του απονεμήθηκε.
To σύστημα δοκιμών που χρησιμοποιήσαμε:
Test Bench | |
CPU | Intel Core i7 6700K @ 4200MHz |
Motherboard | GIGABYTE Z270X Gaming K5 |
RAM | G.Skill TridentZ @2666MHz 16GB CL16 2x8GB |
Cooling | Cooler Master ML240R HwBox Edition |
Storage | WD Blue SATA (Games - Benchmarks Library) OCZ Vertex 460 240GB (OS) |
PSU | Cooler Master V1200 Platinum |
Driver | GeForce 411.63 |
Gaming Performance
Με κύριο στόχο να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερες δυνατότητες μιας κάρτας γραφικών, επικεντρωθήκαμε σε μερικά δημοφιλή παιχνίδια, 3D Benchmarks και ένα General Purpose GPU (GPGPU) Benchmark. Οι κάρτες τίθενται στα βέλτιστα εργοστασιακά clocks αποφεύγοντας ρυθμίσεις όπως το Quiet mode, και οι μετρήσεις ξεκινούν. Τα παιχνίδια που διαλέξαμε ήταν τα εξής:
- DOOM (2016) - OpenGL (In game mission - Fraps)
- Tom Clancy's The Division - DX11 (In game benchmark - Fraps)
- Grand Theft Auto V - DX11 (In game benchmark - Fraps)
- Hitman (2016) - DX12 (In game benchmark - avg FPS only)
- Overwatch - DX11 (Training level - Fraps)
- F1 2018 - DX11 (In game Benchmark, Australia, heavy rain, one lap - Fraps)
Από τα παιχνίδια αυτά εξάγουμε τα Framerate και Frame Times που συγκεντρώσαμε μέσω της καταγραφής του FRAPS σε διάστημα 60 δευτερολέπτων. Εάν δεν υπάρχει υποστήριξη για καταγραφή μέσω του FRAPS, τότε χρησιμοποιούμε τα αποτελέσματα του ενσωματωμένου benchmark. Οι ρυθμίσεις που εξετάζουμε σε κάθε τίτλο είναι 1080 με AAx4 και Ultra settings, 1440p AAx2 με Ultra ρυθμίσεις και 2160p χωρίς AA ή με FXAA και πάλι με Ultra ρυθμίσεις βασιζόμενοι στα preset που έχουν οι τίτλοι.
Synthetics Performance
Η ομάδα των Synthetic Benchmarks αποτελείται από τα εξής:
- 3DMark 11 Performance Preset
- 3DMark Firestrike
- Unigine Heaven
- Unigine Valley
- AIDA64 GPGPU Performance
Cooling
Έπειτα από 20 λεπτά Unigine Heaven loops σε 1080p mode, μετράμε μέσω του MSI Afterburner την μέγιστη θερμοκρασιακή τιμή που σημειώθηκε στον πυρήνα της κάρτας. Έχοντας καταγράψει την θερμοκρασία δωματίου, αφαιρούμε αυτήν την τιμή από την θερμοκρασία που λάβαμε από την κάρτα γραφικών μας. Συνεπώς, η φόρμουλα υπολογισμού που προκύπτει είναι η εξής:
Από το οποίο ο δείκτης Δ θα αποτελεί το μέτρο σύγκρισης για την GPU μας.
nvidia, gaming, gigabyte, performance, graphics cards, msi, gpu, gaming x, review, micron, PCB , παρουσίαση, gddr6, charts, Turing , ray tracing , rtx 2080, tu104, trifrozr
FeelsBadMan
Επιτέλους αυτή τη χρονιά η MSI άφησε πίσω της το κόκκινο μαύρο, και διατήρησε τα πολύ καλά thermals που είχαν και τις προηγούμενες γενιές!
conroe
κορυφαια υλοποιηση για αλλη μια φορα απο την msi.
angelinajohn9182
it is effective
Dr.Paneas
Αγόρασα πρόσφατα μία 75αρα sony x90f (x900f) και παίζω παιχνίδια σε 4k και HDR (όσα έχουν). To πρόβλημά μου είναι ότι η GTX 1070 που έχω τώρα, τα βρίσκει σκούρα στα high/ultra settings σε τόσο ψηλή ανάλυση και σκέφτομαι σοβαρά για αναβάθμιση. Η 2080 αποτελεί μία καλή επιλογή, αλλά θα ήθελα την γνώμη σας.
Με βάση το γεγονός ότι 4k gaming + HDR είναι αρκετά early adoption, σκέφτομαι αν φέτος θα βγουν όλο και περισσότερες κάρτες που θα τρέχουν σε τέτοιες αναλύσεις. Από την άλλη, είναι αρκετά πιθανό να φύγει το 2019 και να εξακολουθούμε να έχουμε μόνο 1 ή 2 ναυαρχίδες που μπορούν και παίζουν σε 4k, οπότε δεν υπάρχει ανταγωνισμός σε τέτοιο επίπεδο -- συνεπώς οι τιμές δύσκολα να πέσουν.
Η γνώμη μου είναι ότι αν βρω αγοραστεί για την 1070 μου (fyi αν ενδιαφέρεστε στείλτε μου μήνυμα) κοντά στα 300-350 ευρώ, τότε θα τσιμπούσα πιο εύκολα την 2080.
FarmaS
το κακο με αυτες τις αναλυσεις ειναι οτι θα πρεπει να αναβαθμιζεις συνεχεια ορισμενα εξαρτηματα του υπολογιστη.. οπως πχ η καρτα
ετσι θα μπορεις να υποστιριζεις οσο καλυτερα γινεται το καθε καινουργιο παιχνιδι π θα βγαινει