
AORUS GeForce RTX 2060 XTREME 6G Review - Testing Methodology
Πριν αρχίσετε να διαβάζετε το παρόν review, καλό θα ήταν να ρίξετε μια ματιά στον τρόπο που μετρήσαμε το προς αξιολόγηση προϊόν, και το σκεπτικό που κρύβεται πίσω από την τελική βαθμολογία που του απονεμήθηκε.
To σύστημα δοκιμών που χρησιμοποιήσαμε:
Test Bench | |
CPU | Intel Core i7 6700K @ 4200MHz |
Motherboard | GIGABYTE Z270X Gaming K5 |
RAM | G.Skill TridentZ 16GB CL16 2x8GB |
Cooling | Cooler Master ML240R HwBox Edition |
Storage | WD Blue SATA M.2 (Games - Benchmarks Library) OCZ Vertex 460 240GB (OS) |
PSU | Cooler Master V1000 |
Driver | GeForce 417.71 |
Windows 10 Build | 1809 |
Gaming Performance
Με κύριο στόχο να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερες δυνατότητες μιας κάρτας γραφικών, επικεντρωθήκαμε σε μερικά δημοφιλή παιχνίδια, 3D Benchmarks και ένα General Purpose GPU (GPGPU) Benchmark. Οι κάρτες τίθενται στα βέλτιστα εργοστασιακά clocks αποφεύγοντας ρυθμίσεις όπως το Quiet mode, και οι μετρήσεις ξεκινούν. Τα παιχνίδια που διαλέξαμε ήταν τα εξής:
- Far Cry Primal - DirectX 11 (in game benchmark - Fraps)
- DOOM (2016) - OpenGL (In game mission - Fraps)
- Tom Clancy's The Division - DX11 (In game benchmark - Fraps)
- Grand Theft Auto V - DX11 (In game benchmark - Fraps)
- Hitman (2016) - DX12 (In game benchmark - avg FPS)
- Overwatch - DX11 (Training level - Fraps)
- F1 2018 - DX11 (In game Benchmark, Australia, heavy rain, one lap - Fraps)
- Battlefield V - DX12 (Tiger map, τα πρώτα 60 δευτερόλεπτα, καταγράψαμε με MSI Afterburner)
Από τα παιχνίδια αυτά εξάγουμε τα Framerate και Frame Times που συγκεντρώσαμε μέσω της καταγραφής του FRAPS σε διάστημα 60 δευτερολέπτων. Εάν δεν υπάρχει υποστήριξη για καταγραφή μέσω του FRAPS, τότε χρησιμοποιούμε τα αποτελέσματα του ενσωματωμένου benchmark. Οι ρυθμίσεις που εξετάζουμε σε κάθε τίτλο είναι 1080 με AAx4 και Ultra settings, 1440p AAx2 με Ultra ρυθμίσεις και 2160p χωρίς AA ή με FXAA και πάλι με Ultra ρυθμίσεις βασιζόμενοι στα preset που έχουν οι τίτλοι.
Synthetics Performance
Η ομάδα των Synthetic Benchmarks αποτελείται από τα εξής:
- 3DMark 11 Performance Preset
- 3DMark Firestrike
- 3DMark Time Spy
- Unigine Heaven
- Unigine Valley
- AIDA64 GPGPU Performance
Cooling
Έπειτα από 20 λεπτά Unigine Heaven loops σε ultra ρυθμίσεις, μετράμε μέσω του MSI Afterburner την μέγιστη θερμοκρασιακή τιμή που σημειώθηκε στον πυρήνα της κάρτας. Έχοντας καταγράψει την θερμοκρασία δωματίου, αφαιρούμε αυτήν την τιμή από την θερμοκρασία που λάβαμε από την κάρτα γραφικών μας. Συνεπώς, η φόρμουλα υπολογισμού που προκύπτει είναι η εξής:
Από το οποίο ο δείκτης Δ θα αποτελεί το μέτρο σύγκρισης για την GPU μας.
nvidia, gaming, gigabyte, performance, graphics cards, gpu, review, aorus, micron, PCB , παρουσίαση, gddr6, charts, Turing , ray tracing , tu102, vga holder
asder

θεωρώ ξεπέτα να βάζεις το παλίο cooler σε high-end υλοποίηση. Καθαρά για να ξεφορτωθεί το στοκ το έκανε αυτό νομίζω σ ένα cooler που είχε αποδειχθεί και προβληματικό ( άκυρο της 980τι ητανε το ελατωματικο, οχι πως αυτό το βλέπω καλυτερο κι αυτό εύθραυστο φαινεται)