AMD Radeon RX 5700 & RX 5700 XT GPUs Review - Testing Methodology
Πριν αρχίσετε να διαβάζετε το παρόν review, καλό θα ήταν να ρίξετε μια ματιά στον τρόπο που μετρήσαμε το προς αξιολόγηση προϊόν, και το σκεπτικό που κρύβεται πίσω από το συμπέρασμά μας.
Το σύστημα δοκιμών που χρησιμοποιήσαμε:
Test Bench | |
CPU | Intel Core i7 9700K @ 4700MHz |
Motherboard | GIGABYTE AORUS Z390 Ultra |
RAM | G.Skill TridentZ 16GB CL16 2x8GB 3200MHz |
Cooling | Cooler Master ML240R HwBox Edition |
Storage | WD Blue SATA M.2 (Games - Benchmarks Library) OCZ Vertex 460 240GB (OS) |
PSU | Cooler Master V1000 |
Driver | GeForce 430.86 - Adreanalin 19.7.1 |
Windows 10 Build | 1903 |
Σημειώσεις | Τα αποτελέσματα που δίνονται από παλιότερα test setups, και μερικές φορές παλιότερες εκδόσεις driver. Ανά περιόδους αφαιρούμε όσα πιστεύουμε ότι δεν έχουν θέση στα αποτελέσματα κάνοντας πιο ευανάγνωστα τα charts. Επιπλέον, στις κάρτες γραφικών που δοκιμάζουμε αναγράφουμε και την έκδοση του driver για να έχετε μια καθαρότερη εικόνα της περιόδου που δοκιμάστηκε. |
Gaming Performance
Με κύριο στόχο να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερες δυνατότητες μιας κάρτας γραφικών, επικεντρωθήκαμε σε μερικά δημοφιλή παιχνίδια, 3D Benchmarks και ένα General Purpose GPU (GPGPU) Benchmark. Οι κάρτες τίθενται στα βέλτιστα εργοστασιακά clocks αποφεύγοντας ρυθμίσεις όπως το Quiet mode, και οι μετρήσεις ξεκινούν. Τα παιχνίδια που διαλέξαμε ήταν τα εξής:
- Far Cry New Dawn - DX11 (in game benchmark - Fraps)
- DOOM (2016) - OpenGL (In game mission - Fraps)
- Tom Clancy's The Division - DX11 (In game benchmark - Fraps)
- Tom Clancy's The Division 2 - DX12 (In game benchmark - MSI Afterburner, 60 δευτερόλεπτα)
- Grand Theft Auto V - DX11 (In game benchmark - Fraps)
- Hitman (2016) - DX12 (In game benchmark - avg FPS)
- Overwatch - DX11 (Training level - Fraps)
- F1 2018 - DX11 (In game Benchmark, Australia, heavy rain, one lap - Fraps)
- Battlefield V - DX12 (Tiger map, τα πρώτα 60 δευτερόλεπτα, καταγράψαμε με το MSI Afterburner)
Από τα παιχνίδια αυτά εξάγουμε τα Framerate και Frame Times που συγκεντρώσαμε μέσω της καταγραφής του FRAPS σε διάστημα 60 δευτερολέπτων. Οι ρυθμίσεις που εξετάζουμε σε κάθε τίτλο είναι 1080 με MSAAx4 όπου είναι εφικτό και Ultra settings από το preset του εκάστοτε game. 1440p (MSAAx2) με Ultra ρυθμίσεις και 2160p χωρίς antialiasing ή με FXAA και πάλι με Ultra ρυθμίσεις βασιζόμενοι στα preset των τίτλων και πάντοτε φυσικά με κλειστό το VSync. Μοναδική εξαίρεση είναι το Battlefield V όπου η ανάλυση Full HD μετράται με High settings.
Synthetics Performance
Η ομάδα των Synthetic Benchmarks αποτελείται από τα εξής:
- 3DMark 11 Performance Preset
- 3DMark Firestrike
- 3DMark Time Spy
- Unigine Heaven
- Unigine Valley
- AIDA64 GPGPU Performance
Cooling
Έπειτα από 20 λεπτά Unigine Heaven loops σε ultra ρυθμίσεις (1080p), μετράμε μέσω του MSI Afterburner την μέγιστη θερμοκρασιακή τιμή που σημειώθηκε στον πυρήνα της κάρτας. Έχοντας καταγράψει την θερμοκρασία δωματίου, αφαιρούμε αυτήν την τιμή από την θερμοκρασία που λάβαμε από την κάρτα γραφικών μας. Συνεπώς, η φόρμουλα υπολογισμού που προκύπτει είναι η εξής:
Από το οποίο ο δείκτης Δ θα αποτελεί το μέτρο σύγκρισης για την GPU μας.
amd, radeon, gaming, performance, graphics cards, gpu, review, graphics, tsmc, 7nm , παρουσίαση, gddr6, δοκιμή, rx 5700 , RX 5700 XT
klapeto
Πολύ κάλο review. Τα review samples σας τα έστειλε κατευθείαν η AMD;
stavros
Άντε να δούμε και καμιά custom, πολύ ζέστα
FeelsBadMan
21 hours ago, stavros said:Άντε να δούμε και καμιά custom, πολύ ζέστα
Να δούμε γιατί από ότι φαίνεται έχουν καλά περιθώρια για oc με την κατάλληλη ψύξη.
stavros
MetallicGR
On 7/11/2019 at 3:15 PM, klapeto said:Πολύ κάλο review. Τα review samples σας τα έστειλε κατευθείαν η AMD;
Για κάποιο λόγο νόμιζα ότι σου είχα απαντήσει. Ναι απευθείας από την AMD.