Site Skin
  • GIGABYTE X299 UD4 Review

    GIGABYTE X299 UD4 Review

  • MSI X370 Gaming Pro Carbon Review

    MSI X370 Gaming Pro Carbon Review

  • ASRock X299 Taichi Review

    ASRock X299 Taichi Review

  • GIGABYTE Aorus AX370-Gaming K5 & AB350N GAMING WIFI Review

    GIGABYTE Aorus AX370-Gaming K5 & AB350N GAMING WIFI Review

  • Intel Core i9 7900X CPU Review

    Intel Core i9 7900X CPU Review

  •  Αξιοποιώντας το PC σαν θερμάστρα...

    Αξιοποιώντας το PC σαν θερμάστρα...

  •  Το original DOOM σε Calculator της TI!

    Το original DOOM σε Calculator της TI!

  • Ετοιμαστείτε για τη νέα GoPro Hero 6 Black!

    Ετοιμαστείτε για τη νέα GoPro Hero 6 Black!

  • Επίσημος Οδηγός Overclocking GIGABYTE X299 Skylake-Χ

    Επίσημος Οδηγός Overclocking GIGABYTE X299 Skylake-Χ

  • Επίσημος Οδηγός Overclocking GIGABYTE X299 KabyLake-Χ

    Επίσημος Οδηγός Overclocking GIGABYTE X299 KabyLake-Χ

  • Official GIGABYTE AM4 Overclocking Guide

    Official GIGABYTE AM4 Overclocking Guide

  • Guide: AMD Ryzen 7 Overclocking v1.1

    Guide: AMD Ryzen 7 Overclocking v1.1

  • Guide: ASUS Z170 Overclocking

    Guide: ASUS Z170 Overclocking

  •  Featured Build: EVGA DG-87

    Featured Build: EVGA DG-87

  •  Featured Build: Nissan GT-R Mod PC

    Featured Build: Nissan GT-R Mod PC

  •  Featured Build: Verktoy Cu

    Featured Build: Verktoy Cu

  • Το iPhone X δε θα κυκλοφορήσει στην ώρα του

    Το iPhone X δε θα κυκλοφορήσει στην ώρα του

  •  Tesla & AMD σχεδιάζουν AI chip για αυτοκίνητα

    Tesla & AMD σχεδιάζουν AI chip για αυτοκίνητα

  •  Η Intel μας δείχνει ένα Cannon Lake Wafer 10nm!

    Η Intel μας δείχνει ένα Cannon Lake Wafer 10nm!

Το νέο Audi A8 φέρνει στο προσκήνιο το AI

Το αυτοκίνητο της Audi ενσωματώνει και σύστημα αυτόνομης οδήγησης όπου ο οδηγός μπορεί να βγάλει τα χέρια απ' το τιμόνι... μόνιμα!

Η Audi όπως και άλλες μεγάλες εταιρίες του χώρου δείχνουν μικρά σημάδια προόδου στον χώρο ενώ αντίθετα άλλες εταιρίες όπως η Tesla χαράζει μόνη της τον δρόμο της. Το νέο A8 θα γίνει το πρώτο όχημα μαζικής παραγωγής που θα προσφέρει Level 3 επίπεδο αυτονομίας, όπως έχει οριστεί με διεθνής κανόνες εδώ και αρκετό καιρό. Η αυτονομία 3ου επιπέδου πρακτικά επιτρέπει την αυτόνομη οδήγηση μέσω του συστήματος AI του A8 σε περίπτωση που βρίσκεστε στο κέντρο και σε ταχύτητες μικρότερες των 60 χλμ.

Στο εσωτερικό ζει ένα NVIDIA Tegra 3 τετραπύρηνο chip με 4G LTE και WiFi συνδεσιμότητα που υπάρχει πλέον και σε άλλα οχήματα όπως το S3 (2017) της ίδιας εταιρίας. Εκπρόσωποι της εταιρίας αναφέρουν πως υπάρχουν πολλά ακόμα στην ουρά για το μέλλον και αυτή τη στιγμή είναι αρκετά δύσκολο για την Audi να προχωρήσει σε μεγαλύτερη επίπεδο αυτονομίας στην οδήγηση, φτάνοντας για παράδειγμα στο επίπεδο 4.

Φωτό: Audi

A178300_large.0.jpg.54bd44ae858eb658204c0156ab666f52.jpg

A178318_large.jpg.45dd62989afdd8508be54e75a5d6f41d.jpg

A178307_large.jpg.a165d9e0331c7a20d4832bd33f0fa341.jpg

1-1080.1323163551.thumb.jpg.db7301ffcafde766565de463275b3a35.jpg

8-1080.2175629384.thumb.jpg.ab3ac233a4d2df1f4aff7902d253d232.jpg

40-1080.228222209.thumb.jpg.7d90dd7d11c85de337b8296ee61d470e.jpg

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social:  twitter.jpggplus.jpgfb.jpginsta.jpgyt.png

OC on first boot

  • Follow us on