Cyberpunk 2077 PC Performance Overview v1.06
Ένα από τα πιο δημοφιλή και πολυαναμενόμενα παιχνίδια των τελευταίων ετών είναι σίγουρα το Cyberpunk 2077 και ένας από τους λόγους για την επιτυχία του είναι το μοναδικό σενάριο, όπως και το μελλοντικό σκηνικό που διαδραματίζεται σε ένα φανταστικό 2077, όπου ο ανθρώπινος πολιτισμός βρίσκεται στα πρόθυρα της κατάρρευσης από την διαρκή ανάγκη για παραμετροποίηση του σώματός τους προς βελτίωση των δυνατοτήτων. Εμείς, ‘μπαίνουμε στα παπούτσια’ του ή της V, μιας και το φύλο εξαρτάται αποκλειστικά από το τί θα επιλέξουμε στην πρώτη μας επαφή με το παιχνίδι.
Ο τίτλος διαθέτει μια μεγάλη λίστα από εφέ και παρά το γεγονός ότι αναπτύσσεται εδώ και περίπου 8 χρόνια, ο κόσμος του αφήνει μια μοναδική μαγεία όταν κοιτάζουμε από τα μάτια του ήρωά μας. Παρά την πολυετή ανάπτυξη ο τίτλος έχει ενσωματώσει πολλές μοντέρνες τεχνολογίες και χαρακτηριστικά που καλλωπίζουν το οπτικό κομμάτι για το PC, όπως το DirectX 12 Ultimate API της Microsoft κάτι που σημαίνει ότι βλέπουμε μεταξύ άλλων και το ray tracing να έρχεται αρχικά για τις NVIDIA GPUs, προτού το δούμε και στις συμβατές της AMD με μελλοντικό update. Το σημαντικό, είναι πως εδώ δεν βρίσκουμε μόνο ray traced reflections αλλά και lighting (+ global illumination) όπως και ambient occlusion που σημαίνει ότι ο φόρτος εργασίας θα είναι αρκετά μεγάλος για την GPU μας. Το DLSS είναι και αυτό στην λίστα των στοιχείων που συναντάμε στο Cyberpunk και είναι μονάχα διαθέσιμο για τις NVIDIA κάρτες γραφικών (Turing & Ampere) προσφέροντας αρκετά μεγαλύτερα framerates χάρη στην AI τεχνολογία του. Η αντίστοιχη τεχνολογία της AMD, ονόματι AMD Super Resolution θα εμφανιστεί μέσα στο 2021 και πολλές πηγές αναφέρουν το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Άτσαλο λανσάρισμα
Παρά την επιτυχημένη κυκλοφορία του από πλευράς πωλήσεων, το Cyberpunk 2077 έχει κερδίσει πολλά ανάμεικτα reviews ιδίως στις ‘last gen’ κονσόλες όπως το PlayStation 4 και το Xbox One, εκεί όπου παρατηρήθηκαν τα πιο πολλά προβλήματα που σχετίζονται με τις επιδόσεις του παιχνιδιού και κυρίως με τα δεδομένα που βρίσκονται αποθηκευμένα στον HDD της κονσόλας, εκεί όπου η αργή φόρτωσή τους παράγει ελλιπή textures και χαμηλές επιδόσεις. Επιπλέον, σε αυτά τα προβλήματα τοποθετούνται και στα bugs του παιχνιδιού που σχετίζονται με τα mechanics και άλλα στοιχεία που θα επηρεάσουν το πως παίζουμε το game. Ένα απλό glitch μπορεί να μας ωθήσει σε ένα ‘load from last checkpoint’ μιας και ο χαρακτήρας μας θα δε θα μπορεί να βγάλει το όπλο από τη θήκη του, ή δε θα μπορεί να στοχεύσει με αυτό.
Η PC έκδοση δείχνει να βρίσκεται σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τα όσα ακούγονται για τις υπόλοιπες εκδόσεις των κονσολών – και σε ένα δυνατό PC δε θα συναντήσουμε προβλήματα επιδόσεων, παρά μόνο τα κοινά bugs που υπάρχουν παντού. Το παιχνίδι υποστηρίζει όλα τα PC χαρακτηριστικά όπως ευρείες οθόνες και υψηλές αναλύσεις μέχρι 8K, οπότε το hardware μας είναι το μοναδικό πράγμα που μπορεί να μας περιορίσει από το να τα εκμεταλλευτούμε στο 100%. Ανάμεσα στα presets διαλέξαμε το Ultra και ελπίζουμε να διατηρήσουμε τον τίτλο και στα τυπικά GPU benchmarks μας, ενώ όσο εμείς πραγματοποιήσαμε τις δοκιμές που θα δείτε εδώ, η CDPR εργάζεται στη διόρθωση μιας μακράς λίστας προβλημάτων, για να κάνει το παιχνίδι να τρέξε άψογα στο άμεσο διάστημα.
gaming, performance, rpg, Cyberpunk 2077 , ray tracing , rtx, DLSS , gpu performance, amd smt fix
tasos kats
μια μερα θα κάτσω να ανεβάσω σε μικρο βιντεακι να σκοτώνεις τους αντίπαλους και να μην πεθάνουν στην αποστολή Forward to Death
wandaking
Οτι καλυτερο σε ποιοτητα review :)