GIGABYTE GeForce RTX 2080 GAMING OC 8G Review - Testing Methodology
Πριν αρχίσετε να διαβάζετε το παρόν review, καλό θα ήταν να ρίξετε μια ματιά στον τρόπο που μετρήσαμε το προς αξιολόγηση προϊόν, και το σκεπτικό που κρύβεται πίσω από την τελική βαθμολογία που του απονεμήθηκε.
To σύστημα δοκιμών που χρησιμοποιήσαμε:
Test Bench | |
CPU | Intel Core i7 6700K @ 4200MHz |
Motherboard | GIGABYTE Z270X Gaming K5 |
RAM | G.Skill TridentZ @2666MHz 16GB CL16 2x8GB |
Cooling | Cooler Master ML240R HwBox Edition |
Storage | WD Blue SATA (Games - Benchmarks Library) OCZ Vertex 460 240GB (OS) |
PSU | Cooler Master V1200 Platinum |
Driver | GeForce 411.63 |
Gaming Performance
Με κύριο στόχο να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερες δυνατότητες μιας κάρτας γραφικών, επικεντρωθήκαμε σε μερικά δημοφιλή παιχνίδια, 3D Benchmarks και ένα General Purpose GPU (GPGPU) Benchmark. Οι κάρτες τίθενται στα βέλτιστα εργοστασιακά clocks αποφεύγοντας ρυθμίσεις όπως το Quiet mode, και οι μετρήσεις ξεκινούν. Τα παιχνίδια που διαλέξαμε ήταν τα εξής:
- DOOM (2016) - OpenGL (In game mission - Fraps)
- Tom Clancy's The Division - DX11 (In game benchmark - Fraps)
- Grand Theft Auto V - DX11 (In game benchmark - Fraps)
- Hitman (2016) - DX12 (In game benchmark - avg FPS only)
- Overwatch - DX11 (Training level - Fraps)
- F1 2018 - DX11 (In game Benchmark, Australia, heavy rain, one lap - Fraps)
Από τα παιχνίδια αυτά εξάγουμε τα Framerate και Frame Times που συγκεντρώσαμε μέσω της καταγραφής του FRAPS σε διάστημα 60 δευτερολέπτων. Εάν δεν υπάρχει υποστήριξη για καταγραφή μέσω του FRAPS, τότε χρησιμοποιούμε τα αποτελέσματα του ενσωματωμένου benchmark. Οι ρυθμίσεις που εξετάζουμε σε κάθε τίτλο είναι 1080 με AAx4 και Ultra settings, 1440p AAx2 με Ultra ρυθμίσεις και 2160p χωρίς AA ή με FXAA και πάλι με Ultra ρυθμίσεις βασιζόμενοι στα preset που έχουν οι τίτλοι.
Synthetics Performance
Η ομάδα των Synthetic Benchmarks αποτελείται από τα εξής:
- 3DMark 11 Performance Preset
- 3DMark Firestrike
- Unigine Heaven
- Unigine Valley
- AIDA64 GPGPU Performance
Cooling
Έπειτα από 20 λεπτά Unigine Heaven loops σε 1080p mode, μετράμε μέσω του MSI Afterburner την μέγιστη θερμοκρασιακή τιμή που σημειώθηκε στον πυρήνα της κάρτας. Έχοντας καταγράψει την θερμοκρασία δωματίου, αφαιρούμε αυτήν την τιμή από την θερμοκρασία που λάβαμε από την κάρτα γραφικών μας. Συνεπώς, η φόρμουλα υπολογισμού που προκύπτει είναι η εξής:
Από το οποίο ο δείκτης Δ θα αποτελεί το μέτρο σύγκρισης για την GPU μας.
nvidia, gaming, gigabyte, performance, graphics cards, gpu, review, micron, PCB , παρουσίαση, gddr6, charts, Turing , rtx 2080, tu104, gaming oc
conroe
εντυπωσιακο το ray tracing στα ντεμος αλλα μπορει να παει απατο, οπως το physx, αν το αφησει κλειδωμενo. γενικα πολυ δυναμη η καρτα ενω θα παρει και εχτρα αποδοση απο το dlss. παντως αρχικα εχει 4-5 τιλους πολυ δυνατους για τις νεες τεχνολογιες. θα δουμε στο μελλον αν θα υποστηριχθει αναλογα απο τους devs ή θα βγει καποια νεα πιο οπεν τεχνολογια.
MetallicGR
Για το ray tracing υπάρχει σίγουρα.
conroe
σε επιπεδο hw?
stavros
Ψιλο-απογοήτευση, όχι τόσο ως προς τις επιδόσεις (νομίζω κάπως έτσι είναι οι διαφορές σε κάθε γενιά), αλλά ως προς τη τιμή της. Πολύ ακριβή σήμερα και πολύ περισσότερο σε σχέση με τις 1080ti οι οποίες είναι πολύ κοντά σε performance στους σημερινούς τίτλους παιχνιδιών, εκτός αν υπάρχει απόσβεση μέσω της χαμηλότερης κατανάλωσης. Το μεγάλο στοίχημα είναι η υιοθέτηση της RTX πλατφόρμας από τους developers και πολύ περισσότερο του DLSS, το οποίο αφενός φαίνεται πως είναι ανώτερο από τις προηγούμενες Antialiasing μεθόδους, εφετέρου θα δώσει μεγάλη ώθηση στο gaming performance.
Όσον αφορά στο ray tracing στους competitive on line τίτλους, τύπου Battlefield V multiplayer mode θα είναι off, to maximize frames and have any short of advantage I can get in the multiplayer on line video games, you know what I mean
Από το καινούργιο έτος θα ανέβουν οι "μετοχές" της.
Υ.Γ. Το θέμα είναι μην γίνει πάλι κανένα μπραφ με τα crypto coins.
Edit: ωραίο το review και το video.
MetallicGR
7 minutes ago, conroe said:σε επιπεδο hw?
Ε όχι βέβαια. ? Είναι 'ψηλά' στο pipeline σε σχέση με αυτό της NVIDIA που βλέπει τέρμα κάτω στο metal, αλλά δουλεύει παντού, είναι εξίσου έξυπνο και εννοείται ότι θα έχει performance hit, πιστεύω μεγαλύτερο στις κάρτες της NVIDIA.
conroe
On 10/1/2018 at 12:18 PM, stavros said:
Υ.Γ. Το θέμα είναι μην γίνει πάλι κανένα μπραφ με τα crypto coins.
με τους τενσορ να το περιμενουμε αυτο.
On 10/1/2018 at 12:25 PM, MetallicGR said:
Ε όχι βέβαια. ? Είναι 'ψηλά' στο pipeline σε σχέση με αυτό της NVIDIA που βλέπει τέρμα κάτω στο metal, αλλά δουλεύει παντού, είναι εξίσου έξυπνο και εννοείται ότι θα έχει performance hit, πιστεύω μεγαλύτερο στις κάρτες της NVIDIA.
για το dxr της microsoft λες?
asder
κρατάμε ὄτι φορτίzουμε τό κινητό ἀπό την type-c