GIGABYTE GTX 1660 & GTX 1660 Ti GAMING OC GPUs Review - Testing Methodology
Πριν αρχίσετε να διαβάζετε το παρόν review, καλό θα ήταν να ρίξετε μια ματιά στον τρόπο που μετρήσαμε το προς αξιολόγηση προϊόν, και το σκεπτικό που κρύβεται πίσω από το συμπέρασμά μας.
Το σύστημα δοκιμών που χρησιμοποιήσαμε:
Test Bench | |
CPU | Intel Core i7 6700K @ 4200MHz |
Motherboard | GIGABYTE Z270X Gaming K5 |
RAM | G.Skill TridentZ 16GB CL16 2x8GB 3200MHz |
Cooling | Cooler Master ML240R HwBox Edition |
Storage | WD Blue SATA M.2 (Games - Benchmarks Library) OCZ Vertex 460 240GB (OS) |
PSU | Cooler Master V1000 |
Driver | GeForce 419.67 |
Windows 10 Build | 1809 |
Gaming Performance
Με κύριο στόχο να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερες δυνατότητες μιας κάρτας γραφικών, επικεντρωθήκαμε σε μερικά δημοφιλή παιχνίδια, 3D Benchmarks και ένα General Purpose GPU (GPGPU) Benchmark. Οι κάρτες τίθενται στα βέλτιστα εργοστασιακά clocks αποφεύγοντας ρυθμίσεις όπως το Quiet mode, και οι μετρήσεις ξεκινούν. Τα παιχνίδια που διαλέξαμε ήταν τα εξής:
- Far Cry New Dawn - DX11 (in game benchmark - Fraps)
- DOOM (2016) - OpenGL (In game mission - Fraps)
- Tom Clancy's The Division - DX11 (In game benchmark - Fraps)
- Tom Clancy's The Division 2 - DX12 (In game benchmark - MSI Afterburner, 60 δευτερόλεπτα)
- Grand Theft Auto V - DX11 (In game benchmark - Fraps)
- Hitman (2016) - DX12 (In game benchmark - avg FPS)
- Overwatch - DX11 (Training level - Fraps)
- F1 2018 - DX11 (In game Benchmark, Australia, heavy rain, one lap - Fraps)
- Battlefield V - DX12 (Tiger map, τα πρώτα 60 δευτερόλεπτα, καταγράψαμε με το MSI Afterburner)
Από τα παιχνίδια αυτά εξάγουμε τα Framerate και Frame Times που συγκεντρώσαμε μέσω της καταγραφής του FRAPS σε διάστημα 60 δευτερολέπτων. Οι ρυθμίσεις που εξετάζουμε σε κάθε τίτλο είναι 1080 με MSAAx4 όπου είναι εφικτό και Ultra settings, 1440p (MSAAx2) με Ultra ρυθμίσεις και 2160p χωρίς antialiasing ή με FXAA και πάλι με Ultra ρυθμίσεις βασιζόμενοι στα preset των τίτλων και κλειστό το VSync. Μοναδική εξαίρεση είναι το Battlefield V όπου η ανάλυση Full HD μετράται με High settings.
Synthetics Performance
Η ομάδα των Synthetic Benchmarks αποτελείται από τα εξής:
- 3DMark 11 Performance Preset
- 3DMark Firestrike
- 3DMark Time Spy
- Unigine Heaven
- Unigine Valley
- AIDA64 GPGPU Performance
Cooling
Έπειτα από 20 λεπτά Unigine Heaven loops σε ultra ρυθμίσεις, μετράμε μέσω του MSI Afterburner την μέγιστη θερμοκρασιακή τιμή που σημειώθηκε στον πυρήνα της κάρτας. Έχοντας καταγράψει την θερμοκρασία δωματίου, αφαιρούμε αυτήν την τιμή από την θερμοκρασία που λάβαμε από την κάρτα γραφικών μας. Συνεπώς, η φόρμουλα υπολογισμού που προκύπτει είναι η εξής:
Από το οποίο ο δείκτης Δ θα αποτελεί το μέτρο σύγκρισης για την GPU μας.
nvidia, gaming, gigabyte, performance, graphics cards, gpu, review, midrange, gddr6, Turing , GTX 1660 Ti, GTX 1660 , tu116, 6 gb