NVIDIA GeForce RTX 30 GPUs Review feat. Gigabyte - Final Thoughts
Υψηλές επιδόσεις, άνετο 4K gaming, σημαντικές βελτιώσεις στο DLSS και το RTX αλλά το ίσως βεβιασμένο λανσάρισμα και ο μικρός αριθμός διαθέσιμων καρτών γραφικών στην αγορά επηρεάζουν την εικόνα που μας αφήνει η νέα γενιά. Ο διπλασιασμός των υποσυστημάτων στο εσωτερικό κάθε SM θέτει την NVIDIA στην κορυφή των επιδόσεων αυτή τη στιγμή και ο ανταγωνισμός είναι έτοιμος να διακόψει τους πανυγηρισμούς ενόψει της εορταστικής περιόδου που έρχεται, με την κυκλοφορία των Radeon RX 6000 οι οποίες υπόσχονται εφάμιλλες επιδόσεις με τις τρεις GPUs του παρόντος review - κάτι που περιμένουμε αγωνιωδώς να συμβεί στο τέλος του Νοέμβρη μέχρι και την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου - και από αυτό αναμένουμε το αποτέλεσμα της εν λόγω κίνησης και στις δύο εταιρίες.
Οι βελτιώσεις στο εσωτερικό όπως και οι tensor cores που επιταχύνουν το DLSS κατά το gaming και διάφορα άλλα workloads σε επαγγελματικής φύσης εφαρμογές είναι καλοδεχούμενες και ενεργοποιούν το gaming σε αναλύσεις πέρα από το 4K, όπου οι συγκεκριμένες δείχνουν να τα καταφέρνουν άψογα. Η 3070 με μερικές παραχωρήσεις μπορεί και αυτή να τρέξει περιεχόμενο σε 4Κ ανάλυση, ενώ όσο κοιτάζουμε ψηλότερα στο lineup της NVIDIA, οι 3080 και 3090 αυξάνουν κι άλλο τη διαφορά και προσφέρουν παραπάνω από ικανοποιητικό performance για όσους ψάχνουν πραγματικά τις απόλυτες επιδόσεις. Οι μικρότερες αναλύσεις είναι καλό να αποφεύγονται και ήδη θα έχετε παρατηρήσει ότι αρκετές φορές αφαιρέσαμε τελείως την 3090 από τις μετρήσεις σε 1080p και σε όσα την αφήσαμε, είδαμε πολλές φορές αποτελέσματα κοντά στην 3080, λόγω χαμηλότερης χρήσης από τη μηχανή γραφικών των games μας. Σίγουρα έπονται patches για γνωστούς τίτλους, όπως και νέοι drivers από πλευράς NVIDIA με καλύτερο support για τις Ampere, όμως οι δύο κορυφαίες του lineup προτείνουμε να χρησιμοποιηθούν τουλάχιστον σε QHD monitors, ή με τη χρήση DSR σε κάποιο άλλο monitor όπως 1080p.
Με τη μικρή διαθεσιμότητα όμως η αγορά οποιασδήποτε κάρτας γραφικών του review είναι δύσκολη υπόθεση και παρά την διαβεβαίωση της NVIDIA, πως η RTX 3070 καθυστερεί σκόπιμα για να έρθει σε μεγαλύτερους αριθμούς στα καταστήματα, είδαμε αντίστοιχο σκηνικό όπως με την RTX 3080 περίπου ενάμιση μήνα πριν. Αυτό το side effect της διαθεσιμότητας των καρτών αναμένεται να συνεχιστεί και τους αμέσως επόμενους μήνες, με μερικές πηγές να σημειώνουν ότι ελλείψεις θα υπάρξουν και το πρώτο τρίμηνο του 2021. Πολύ θετικές οι υψηλές επιδόσεις, αλλά ποιο είναι το τίμημα σε όλη αυτή τη κυκλοφορία, πέρα φυσικά από τη μικρή διαθεσιμότητα; Ένα είναι η πιθανή ανάγκη για μερικούς να αναβαθμίσουν και το σύστημά τους για να εγκαταστήσουν τις εν λόγω κάρτες. Η NVIDIA στέλνει την 3070 στην αγορά με προτεινόμενη τιμή τα $499 και πολλές υλοποιήσεις φτάνουν και τα 650 με 700 δολάρια, για μια GPU με επιδόσεις 2080 Ti και αυτό προσελκύει αρκετούς, πόσο μάλλον η 3080 και η 3090 που ανοίγουν τη ψαλίδα των επιδόσεων κατά πολύ. Έτσι κάποιος που έχει στο σύστημά του κάποιον δεύτερης γενιάς Ryzen, ή κάποιον Skylake θα δει περιορισμένες επιδόσεις σε αναλύσεις όπως 1440p κάτι που θα συνεπάρει και το τροφοδοτικό, όπου οι προτάσεις της NVIDIA ξεκινούν από τα 650W για την 3070 και φτάνουν τα 750W για τις 3080 και 3090. Το βατόμετρο μας έδειξε 409W για ολόκληρο το σύστημα με την 3070 και η μονάδα των 650W ακούγεται λογική λύση, ενώ τα 750W απαντούν στα 549W που άντλησε από τη δική μας μονάδα της BeQuiet (850W Platinum) η 3090.
Κλείνοντας, λόγω των συνθηκών και της ιδιαίτερης περιόδου που διανύουμε η υπομονή για κάποιον που θέλει να πάρει μια τέτοια κάρτα στα χέρια του είναι απαραίτητη και μόνο έτσι θα μπορέσει να δει πιθανές αλλαγές στην απόφασή του.
Συγκεντρωτικές επιδόσεις στην ανάλυση Full HD, 1080p.
Οι συγκεντρωτικές επιδόσεις αφορούν τα παρακάτω παιχνίδια: Far Cry New Dawn, Division 1, Division 2, GTA V, Overwatch, Borderlands 3 και Ghost Recon Breakpoint.
Συγκεντρωτικές επιδόσεις στην ανάλυση QHD, 1440p.
Συγκεντρωτικές επιδόσεις στην ανάλυση UHD, 2160p
Price per FPS @ 1440p
Pros
- Αρκετά αυξημένες επιδόσεις σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά ιδίως στις μεγάλες αναλύσεις, όπως το QHD και το UHD.
- Το 4Κ γίνεται εφικτό σε όλους τους τίτλους και η σειρά των GPUs δε προτείνεται για monitors με ανάλυση μικρότερη από QHD.
- Χαρακτηριστικά όπως το DLSS αναβαθμίζονται αισθητά από την πρώτη γενιά, όπως και το δίδυμο RT Cores, Tensor Cores που γίνονται ταχύτεροι από τη προηγούμενη γενιά, με έμφαση στον παραλληλισμό.
Cons
- Μικρή διαθεσιμότητα όπου σε αντίθεση με άλλα λανσαρίσματα, έγινε εμφανής από την πρώτη ημέρα πωλήσεων με δεκάδες θέματα παγκοσμίως, τόσο στις Founders Edition όσο και στις custom υλοποιήσεις.
- Σε συνέχεια του προηγούμενου, οι τιμές όλων των υλοποιήσεων βρίσκονται στα ύψη λόγω της έλλειψης, οπότε το γράφημα του Price per Performance, τοποθετεί τις ακριβές GPUs κάτω στη λίστα.
- Υψηλότερες απαιτήσεις σε τροφοδοσία που ίσως θα σας βάλουν σε επιπλέον έξοδα όπως την αγορά μεγαλύτερου σε ισχύ τροφοδοτικού.
GIGABYTE RTX 3070 GAMING OC 8G
HWBox.gr
high end, gaming, performance, gpu, review, micron, graphics, παρουσίαση, δοκιμή, 2020, μετρήσεις, GeForce RTX 3080, GeForce RTX 3090, geforce rtx 3070
stavros
Μου κάνει εντύπωση πως καμία από τις κάρτες δεν έχει λάβει Rating - Award: Editor's choice 🙄
Το λέω έχοντας δεδομένο πως δόθηκαν στις:
- AORUS GeForce RTX 2080 Ti XTREME 11G
- Sapphire Radeon RX 5500 XT 4GB - 8GB
- Sapphire Radeon RX 5600 XT 6G Pulse
- etc.
ενώ στις κάρτες του παρόντος review έχουμε άλματα επιδόσεων και σε πολύ καλές τιμές.
Edit: η ποιότητα και η αξιοπιστία του review είναι δεδομένη 👌 και στο εξής δεν θα αναφέρομαι σε αυτήν 🙂
MetallicGR
Τα ratings έχουν μικρότερη σημασία πλέον. Το ότι πήρε editor's choice μια 2080 Ti και μια 5500XT δε σημαίνει ότι το παίρνει λόγω επιδόσεων και μόνο. Η 2080 Ti που δοκιμάσαμε υπήρχε σε 4 υλοποιήσεις - θυμάμαι - διαθέσιμη σε αρκετά μαγαζιά που μίλησα, το ίδιο και η 5500XT και ο λόγος για αυτό το "χρυσό ταμπελάκι" ήταν στο γεγονός ότι είχαμε μια αποδοτική και νέα αρχιτεκτονική μετά από πολλά χρόνια στην entry level κατηγορία με αξιοπρεπείς επιδόσεις - και όχι τις καλύτερες δυνατές. Θυμίζω ότι η AMD σε αυτή την αγορά πουλάει ακόμα κάρτες του 2012.
Το να βάλεις έναν αριθμό ή ένα badge κάπου δεν έχει να λέει, οπότε προτιμώ να δείξω στο κείμενο ή στο βίντεο το κατά πόσο αξίζει το κάθε προϊόν και να κρατήσω το badge ως έναν γρήγορο τρόπο για να δείξω εάν αξίζει την προσοχή του αγοραστή αυτό το προϊόν.
Επί της παρούσης, εάν δεν έγινε αρκετά ξεκάθαρο, flat η διαθεσιμότητα είναι σχεδόν 0 και για τις τρεις κάρτες με μικρές εξαιρέσεις να προκύπτουν με την 3070, ενώ η 3080 είναι η λογική αναβάθμιση για κάποιον που είχε 2070, 2070S, 2080 και θέλει να μένει ενημερωμένος με την τελευταία τεχνολογία. Όσοι έχουν παλιότερες κάρτες όπως την 1080, η 3070 είναι τέλεια αναβάθμιση, το ίδιο φυσικά και η 3080 για όσους το αντέχουν και τέλος, η 3090 είναι ένα niche προϊόν όπως όλες οι high end κάρτες τα τελευταία 10 σχεδόν χρόνια.
Όλα αυτά αναιρούνται όταν φτάνουμε στη διαθεσιμότητα, οπότε γι' αυτό και προτείνω υπομονή για κάποιον που θέλει να πάρει κάποια κάρτα, να περιμένει έστω μέχρι και τα μέσα Δεκέμβρη πριν κάτι οτιδήποτε.
akhs187
καλημέρα... γιατί κανένα Ελληνικό site δεν αναφέρετε στα προβλήματα που παρουσιάζουν?
Quote
Οι κάρτες γραφικών NVIDIA GeForce RTX 3080/3090 αντιμετωπίζουν προβλήματα Crash To Desktop (CTD)
Ενώ ήδη αντιμετωπίζουμε προβλήματα σχετικά με την διαθεσιμότητα στην Παγκόσμια αγορά, λόγο κακού marketing θεωρώ από την εταιρεία στο launch, τα προβλήματα δεν μένουν μόνο εκεί.
15 Σεπτεμβρίου: Η Colorful είναι ο πρώτος κατασκευαστής που ανέφερε τα προβλήματα αστάθειας (ανεπίσημα μέσω email):
17 Σεπτεμβρίου +: Οι πρώτοι πελάτες που αγόρασαν κάρτες σειράς RTX 30 αρχίζουν να αναφέρουν τα προβλήματα. Εξίσου γνωρίζουμε, κανένας κριτής δεν ανέφερε τα προβλήματα.
23 Σεπτεμβρίου: Το ComputerBase έκανε το πρώτο άρθρο για το Crash to Desktop. Την ίδια ημέρα, το VideoCardz.com κάνει την πρώτη αγγλική αναφορά.
25 Σεπτεμβρίου: Ο Igor Wallosek (igor’sLAB) δημοσιεύει την πρώτη ανάλυση του προβλήματος, υποδηλώνει ότι οι πυκνωτές ενδέχεται να είναι ο ένοχος.
26 Σεπτεμβρίου: Οι εταίροι του διοικητικού συμβουλίου κάνουν τις πρώτες επίσημες δηλώσεις,
Το πρόβλημα
Το ζήτημα σχετίζεται πιθανώς με τους πυκνωτές που είναι εγκατεστημένοι στο πίσω μέρος της GPU. Σε αυτήν τη γενιά (GeForce RTX 30), αυτό είναι πραγματικά πολύ εύκολο να το δούμε, καθώς οι περισσότεροι κατασκευαστές δεν κάλυψαν αυτήν την περιοχή με οπίσθια πλάκα. Υπάρχουν έξι απαραίτητοι πυκνωτές που είναι υπεύθυνοι για το φιλτράρισμα τάσεων NVVDD / MSVDD GPU. Όσο καλύτερο είναι το φιλτράρισμα, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να αντιμετωπίσει η κάρτα προβλήματα σε υψηλές συχνότητες (π.χ. overclocking από το εργοστάσιο).
Το πρόβλημα αναφέρθηκε για πρώτη φορά όταν οι προσαρμοσμένες πίνακες έφτασαν τις ταχύτητες ρολογιού 2,0 GHz + κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μια ξαφνική συντριβή σε προβλήματα επιφάνειας εργασίας χωρίς καμία προειδοποίηση. Όσο χειρότερο είναι το φιλτράρισμα τάσης και όσο υψηλότερη ήταν η ταχύτητα ρολογιού του προσαρμοσμένου σχεδιασμού, τόσο πιο πιθανό ήταν να αντιμετωπίσουν αυτό το πρόβλημα οι χρήστες.
Το ζήτημα σχετίζεται κυρίως (τουλάχιστον από αυτό που αναφέρεται τώρα) με την επιλογή των πυκνωτών. Οι AIBs πρέπει να ακολουθούν τις οδηγίες NVIDIA για να χρησιμοποιούν είτε POSCAP (Conductive Polymer Tantalum Solid Capacitors) - ή MLCCs (Multilayer Ceramic Chip Capacitor) Ένας συνδυασμός και των δύο είναι επίσης δυνατός και χρησιμοποιείται ενεργά σε πολλές κάρτες (συμπεριλαμβανομένης της Founders Edition).
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ισχυρίζεται ότι αυτά δεν είναι POSCAP (στην πραγματικότητα καμία από τις κάρτες RTX 30 δεν τις χρησιμοποιεί). Αυτά ονομάζονται SP-Caps
Οι μάρκες που επέλεξαν περισσότερα MLCC αντί για POSCAP βλέπουν λιγότερες αναφορές για ζητήματα αστάθειας. Ένας πλήρης κατάλογος όλων των καρτών, συμπεριλαμβανομένων των διατάξεων πυκνωτών, συγκεντρώθηκε από τον Nestledrink (συντονιστής NVIDIA Subreddit) σε αυτήν την ανάρτηση.
Ωστόσο, επειδή η κάρτα χρησιμοποιεί MLCC αντί για POSCAP, αυτό δεν σημαίνει ότι ο σχεδιασμός είναι κακός. Σε τελική ανάλυση, δεν γνωρίζουμε εάν το ζήτημα προκαλείται μόνο από τους ίδιους τους πυκνωτές.
Οι πλήρεις λίστες των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων δόθηκαν από έναν ηλεκτρολόγο μηχανικό Mirrormaster85 στο Reddit, ο οποίος ειδικεύεται στη σχεδίαση PCB.
QuoteNVIDIA
Όσον αφορά τα σχέδια πλακέτας συνεργατών, οι συνεργάτες μας προσαρμόζουν τακτικά τα σχέδιά τους και συνεργαζόμαστε στενά μαζί τους στη διαδικασία. Ο κατάλληλος αριθμός ομάδων POSCAP έναντι MLCC μπορεί να ποικίλει ανάλογα με το σχεδιασμό και δεν είναι απαραίτητα ενδεικτικός της ποιότητας.
EVGA
Πρόσφατα έγινε κάποια συζήτηση για τη σειρά EVGA GeForce RTX 3080
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μαζικής παραγωγής QC ανακαλύψαμε ότι μια πλήρης λύση 6 POSCAPs δεν μπορεί να περάσει τον έλεγχο πραγματικών εφαρμογών. Χρειάστηκε σχεδόν μια εβδομάδα προσπάθειας Ε & Α για να βρει την αιτία και να μειώσει τα POSCAP σε 4 και να προσθέσει 20 MLCC πριν από την αποστολή των πινάκων παραγωγής, γι 'αυτό καθυστέρησε η κυκλοφορία της σειράς EVGA GeForce RTX 3080 FTW3. Δεν είχαν αποσταλεί 6 POSCAP παραγωγή EVGA GeForce RTX 3080 FTW3.
Ωστόσο, λόγω της χρονικής κρίσης, ορισμένοι από τους κριτικούς στάλθηκαν σε μια έκδοση πριν από την παραγωγή με 6 POSCAP, συνεργαζόμαστε με αυτούς τους αναθεωρητές για να αντικαταστήσουμε τους πίνακες τους με εκδόσεις παραγωγής.
Η σειρά EVGA GeForce RTX 3080 XC3 με 5 POSCAPs + 10 MLCC συνδυάζεται με τις προδιαγραφές XC3 χωρίς προβλήματα.
Σημειώστε επίσης ότι έχουμε ενημερώσει τις εικόνες προϊόντων στο EVGA.com για να αντικατοπτρίζει τα στοιχεία παραγωγής που αποστέλλονται σε παίκτες και λάτρεις από την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας του προϊόντος. Μόλις λάβετε την κάρτα που μπορείτε να συγκρίνετε μόνοι σας, η EVGA βρίσκεται πίσω από τα προϊόντα της!
- Jacob Freeman, EVGA Forums
ASUS
Όλες οι κάρτες γραφικών ROG Strix και TUF Gaming GeForce RTX 3080 και 3090 χρησιμοποιούν μόνο πυκνωτές MLCC .
Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, ανακαλύψαμε τη βελτίωση που επιφέρει σε RTX 3090 και 3080 overrooming headroom, οπότε κάναμε αλλαγές προδιαγραφών πριν ξεκινήσουμε την αποστολή καρτών σε αναθεωρητές και πελάτες. Λάβετε υπόψη ότι ορισμένες από τις εικόνες προϊόντων που χρησιμοποιήθηκαν σε ιστότοπους etail και στις σελίδες προϊόντων μας ήταν από δείγματα πρώιμης ανάπτυξης, οπότε δεν είναι τελικές. Όλες οι εικόνες θα ενημερωθούν σύντομα.
Σας παρακαλώ, αντέξτε!
MSI
Η MSI γνώρισε αναφορές από πελάτες, αναθεωρητές και ολοκληρωτές συστημάτων ότι ενδέχεται να υπάρχει αστάθεια όταν τα ρολόγια πυρήνων καρτών γραφικών GeForce RTX 30 Series ξεπέρασαν ένα ορισμένο ποσό. Το πιο πρόσφατο πρόγραμμα οδήγησης GeForce (456.55) περιλαμβάνει διορθώσεις για το ζήτημα. Ως εκ τούτου, η MSI συνιστά στους ιδιοκτήτες των καρτών γραφικών GeForce RTX 30 Series να ενημερώνονται στην πιο πρόσφατη έκδοση προγράμματος οδήγησης, η οποία μπορεί να ληφθεί από τον ιστότοπο NVIDIA GeForce.
Η MSI υποστηρίζει τις σχεδιαστικές αποφάσεις της για τον κατάλογο καρτών γραφικών GeForce RTX 30 Series που αποτελείται από μοντέλα GAMING και μοντέλα VENTUS. Η MSI χρησιμοποιεί μια μικτή ομάδα πυκνωτών στα σχέδιά της για να επωφεληθεί από τα πλεονεκτήματα τόσο των SP-Caps όσο και των MLCC. Όλες οι κάρτες MSI GeForce RTX 30 Series που έχουν αποσταλεί από την αρχή της παραγωγής, οι οποίες περιλαμβάνουν δείγματα αναθεώρησης πολυμέσων, διαθέτουν τις διαμορφώσεις PCB όπως φαίνεται στις παρακάτω ενημερωμένες εικόνες. Η MSI θα ήθελε να εκφράσει την εκτίμησή της στους πελάτες, τους αναθεωρητές και τους ολοκληρωτές συστημάτων που ευαισθητοποίησαν το ζήτημα και στη NVIDIA για τη συνεργασία για την ταχεία επίλυση του προβλήματος.
QuoteZOTAC
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ GEFORCE RTX 3080
Αγαπητοί Αξιότιμοι Πελάτες,
Έχουμε δει πολλές αναφορές από χρήστες των γραφικών GeForce RTX 3080 (συμπεριλαμβανομένης της κάρτας γραφικών 3080 Trinity) να καταρρέουν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Έχει κυκλοφορήσει μια νέα έκδοση προγράμματος οδήγησης GeForce 456.55 και καλούμε όλους να επανεγκαταστήσουν τα προγράμματα οδήγησης της κάρτας γραφικών σας, καθώς πιστεύουμε ότι θα βελτιώσει τη σταθερότητα.
Θα θέλαμε να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες μας που είτε διαθέτουν κάρτα γραφικών ZOTAC GAMING GeForce RTX 30 Series είτε έχουν υποβάλει μια παραγγελία στον τοπικό σας λιανοπωλητή ή etailer Να να συνεχίσουν να έχουν εμπιστοσύνη σε εμάς και τα προϊόντα μας. Οι κάρτες γραφικών μας έχουν υποβληθεί σε αυστηρούς ελέγχους και ποιοτικούς ελέγχους στο σχεδιασμό και την κατασκευή για να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η εξαιρετική απόδοση. Στην ZOTAC, η ποιότητα των προϊόντων και η ικανοποίησή σας είναι πάντα πολύ σημαντικά για εμάς.
Επικοινωνήστε με το τοπικό κέντρο εξυπηρέτησης ή την ομάδα υποστήριξής μας σε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε περαιτέρω ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα μας.
Σας ευχαριστούμε για τη συνεχή υποστήριξή σας!
GALAX (αυτόματη μετάφραση από κινέζικα)
Σχετικά με τους πυκνωτές SP-CAP και τους πυκνωτές MLCC των προϊόντων GALAXY RTX 3080/3090
Αγαπητοί φίλοι παικτών:
Γεια σε όλους. Πρόσφατα, πολλοί χρήστες ήρθαν να ρωτήσουν σχετικά με τη συγκεκριμένη χρήση των πυκνωτών στο πίσω μέρος της σειράς GALAXY RTX 3080/3090. Μετά την επαλήθευση, σχετικά με το RTX 3080/3090 που κυκλοφόρησε από την GALAXY. Οι πυκνωτές που χρησιμοποιούνται στο πίσω μέρος του μοντέλου chip είναι οι εξής:
1. GALAXY RTX 3080 Heijiang / Metal Master προϊόν, ο αριθμός των πυκνωτών SP-CAP στο πίσω μέρος του τσιπ: 5, ο αριθμός των πυκνωτών MLCC: ένα σύνολο 10. Αυτή η έκδοση είναι προς πώληση και είναι η αρχική εμπορική έκδοση .
2. GALAXY RTX 3090 General / Metal Master προϊόν, ο αριθμός των πυκνωτών SP-CAP στο πίσω μέρος του τσιπ: 4, ο αριθμός των πυκνωτών MLCC: δύο ομάδες των 20. Αυτή η έκδοση είναι προς πώληση αυτή τη στιγμή και είναι η αρχική εμπορική έκδοση .
3. Δείγματα δοκιμαστικής παραγωγής GALAX RTX 3090 GAMER, επί του παρόντος μόνο 6 κομμάτια βρίσκονται στα χέρια των μέσων και της KOL. Η πρώτη παρτίδα αυτού του δείγματος χρησιμοποιεί 6 πυκνωτές SP-CAP. Μετά την επιβεβαίωση, τα προϊόντα GAMER που παράγονται και πωλούνται επίσημα θα χρησιμοποιηθούν για υλικά πυκνωτή. Κάντε βελτιώσεις βελτιστοποίησης. Σημείωση: Αυτό το προϊόν δεν πωλείται προς το παρόν.
Είμαι πολύ ευγνώμων στους παίκτες και τους φίλους μου για την υποστήριξη και την αγάπη τους για το GALAXY. Η GALAXY είναι επίσης συνεπής στην αναζήτηση ποιότητας προϊόντος. Είναι η ένδοξη αποστολή μας να σας παρέχουμε καλύτερο και δυνατότερο υλικό. Επιπλέον, η τρέχουσα πλήρη γκάμα προϊόντων της κάρτας γραφικών GALAXY υποστηρίζει τριετή εγγύηση και προσωπική υπηρεσία εγγύησης. Εάν έχετε άλλες αμφιβολίες ή ερωτήσεις, μη διστάσετε να μας αφήσετε ένα μήνυμα για συζήτηση, ευχαριστώ!
Πηγή
GAINWARD (αυτόματη μετάφραση από κινέζικα)
Ανακοίνωση σχετικά με τους πυκνωτές SP-CAP και τους πυκνωτές MLCC των προϊόντων καρτών γραφικών της σειράς Gainsun 30 Series
Αγαπητοί παίκτες καταναλωτών Gainward:
Χάρη στους φίλους που αγόρασαν και υποστήριξαν τον Gainward. Πρόσφατα, λάβαμε τη φωνή των ερευνών των παικτών της αγοράς. Πολλοί παίκτες ανησυχούν πολύ για τα προϊόντα της σειράς μας που μόλις κυκλοφόρησαν 30 σειρές. Όσον αφορά τη συγκεκριμένη χρήση των πυκνωτών στο πίσω μέρος του τσιπ, εξηγούμε την παρούσα κατάσταση:
Όλες οι κάρτες γραφικών RTX 3080 10GB που κυκλοφόρησε η Gainward χρησιμοποιούν επί του παρόντος 5 πυκνωτές SP-CAP στο πίσω μέρος του τσιπ και 10 πυκνωτές MLCC. Οι εκδόσεις που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά είναι όλες οι αρχικές εμπορικές εκδόσεις.
Όλες οι κάρτες γραφικών RTX 3090 που κυκλοφόρησε η Gainward χρησιμοποιούν επί του παρόντος 4 πυκνωτές SP-CAP στο πίσω μέρος του τσιπ και 20 πυκνωτές MLCC. Οι εκδόσεις που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά είναι όλες οι αρχικές εμπορικές εκδόσεις.
Ως μακροχρόνιος συνεργάτης της AV της Nvidia, η Gainward ακολουθούσε πάντα το πρότυπο προϊόντος για να σχεδιάσει και να παράγει πλήρως σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Nvidia. Επομένως, επί του παρόντος οι παίκτες ανησυχούν για το πρόβλημα των πυκνωτών και των αποτυχιών νέων προϊόντων στο Διαδίκτυο. Προς το παρόν, ο Gainward δεν έχει δημιουργήσει τέτοια σχόλια. .
Επιπλέον, όλα τα προϊόντα της κάρτας γραφικών Gainward υποστηρίζουν τριετή εγγύηση και προσωπική υπηρεσία εγγύησης. Ευχαριστούμε τους καταναλωτές και τους παίκτες για την υποστήριξη και την αγάπη σας για τον Gainward.
QuoteGIGABYTE
Σε απάντηση στις πρόσφατες αναφορές που εικάζουν ότι η χρήση πυκνωτών POSCAP στις κάρτες γραφικών GeForce RTX 3080/3090 θα μπορούσε να οδηγήσει σε προβλήματα σταθερότητας και διακοπής λειτουργίας, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε το ζήτημα με την ακόλουθη δήλωση:
1. Είναι ψευδές ότι οι πυκνωτές POSCAP θα μπορούσαν ανεξάρτητα να προκαλέσουν σφάλμα υλικού. Το εάν μια κάρτα γραφικών είναι σταθερή ή όχι απαιτεί μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση του συνολικού σχεδιασμού κυκλώματος και παροχής ισχύος, όχι μόνο τη διαφορά στους τύπους πυκνωτών. Τα POSCAP και τα MLCC έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και χρήσεις, επομένως δεν είναι αλήθεια να υποστηρίζεται ότι ένας τύπος πυκνωτή είναι καλύτερος από τον άλλο.
2. Οι κάρτες γραφικών GIGABYTE GeForce RTX 30 έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές NVIDIA και έχουν περάσει όλες τις απαιτούμενες δοκιμές, επομένως η ποιότητα του προϊόντος είναι εγγυημένη. Οι κάρτες γραφικών GIGABYTE GeForce RTX 3080/3090 GAMING OC και EAGLE OC χρησιμοποιούν πυκνωτές υψηλής ποιότητας, χαμηλού ESR 470uF SP-CAP, οι οποίοι πληρούν τις προδιαγραφές που ορίζει η NVIDIA και παρέχουν συνολική χωρητικότητα 2820u από την άποψη της ισχύος πυρήνα GPU, υψηλότερη από τον μέσο όρο της βιομηχανίας. Το κόστος των πυκνωτών SP-CAP δεν είναι χαμηλότερο από αυτό των MLCC. Η GIGABYTE εκτιμά ιδιαίτερα την ακεραιότητα του προϊόντος και σίγουρα δεν μειώνει το κόστος χρησιμοποιώντας φθηνά υλικά.
Η NVIDIA κυκλοφόρησε ένα πρόγραμμα οδήγησης (έκδοση 456.55) στις 29 Σεπτεμβρίου 2020 που βελτιώνει τη σταθερότητα. Συνιστάται στους χρήστες να κάνουν ενημέρωση στο πιο πρόσφατο πρόγραμμα οδήγησης για βελτιστοποιημένη απόδοση. Για χρήστες που αντιμετωπίζουν προβλήματα σχετικά με την ισχύ με τις κάρτες γραφικών της σειράς GIGABYTE GeForce RTX 30, η GIGABYTE θα παρέχει δωρεάν αντικατάσταση προϊόντος.
Η GIGABYTE βελτιώνει συνεχώς και βελτιστοποιεί την ποιότητα των προϊόντων, ειδικά όσον αφορά τα θερμικά σχέδια, για να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία παιχνιδιού στους καταναλωτές εδώ και δεκαετίες. Για την τελευταία σειρά της κάρτας γραφικών AORUS GeForce RTX 30, έχουμε επίσης δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην απόδοση ψύξης και έχουμε εισαγάγει κορυφαίες λύσεις στον κλάδο, όπως MAX-Covered Cooling, για να διασφαλίσουμε ότι η λειτουργία κάθε εξαρτήματος είναι σταθερή.
Μετάφραση από: videocardz
MetallicGR
Έψαξες καλά τα ελληνικά site;
https://www.hwbox.gr/news/vga/43523-gamers-rtx-3080-gpus.html
https://www.hwbox.gr/news/vga/43529-gpus-rtx-3080.html
https://www.hwbox.gr/news/vga/43539-clocks-nvidia-rtx-3080.html
Από εκεί και έπειτα δεν έχει αναφερθεί ξανά άλλο πρόβλημα σχετικό με κρασαρίσματα, παρά μόνο κατασκευαστικά θέματα που δεν έχουν να κάνουν με πυκνωτές όμως. Των μεγάλων εταιριών που αναφέρεις τις δηλώσεις τις έχουμε μεταφέρει σε άρθρα και έχουν υπάρξει και updates από κάποιες στην πορεία. Το βασικότερο 'φιξ' ήρθε για σχεδόν όλες (πλην κάποιων Zotac όπου η εταιρία έκανε κίνηση για RMA αλλά κατέβασε το post σαν κυνηγημένη) με την μείωση των core clocks και μεις κάναμε το review με τον 'διορθωμένο' driver που σημαίνει ότι καμία κάρτα δεν κράτησε core clock άνω των 2000MHz για πολλή ώρα, οπότε όλες τους ήταν σταθερότατες τις 2 εβδομάδες που τις είχα σε παρατεταμένα loads.
Η EVGA είπε μάλιστα ότι καθυστέρησε την κυκλοφορία γιατί δεν είχε εντελώς έτοιμες κάρτες και αυτό δεν πολυ-έπαιξε μιας και είναι πληροφορία εκ των έσω. Πάντως ναι, η αρχή ήταν σίγουρα περίεργη και το γεγονός ότι δεν υπήρχαν (και ούτε υπάρχουν σε αφθονία) πολλές κάρτες στην αγορά ίσως είναι για καλό.
stavros
Νομίζω πως όλα τα γνωστά εξειδικευμένα ελληνικά sites έχουν αναφερθεί στις "παιδικές αρρώστιες" της σειράς RTX 3000.
Edit: Αντιθέτως, θα έλεγα πως τα ξένα sites που έκαναν τα πρώτα reviews ήταν αυτά που δεν ανέφεραν κάτι, αλλά άρχισαν να αναφέρονται, με στόμφο μάλιστα (σε επίπεδο clickbate), αφού άρχισαν οι πρώτοι καταναλωτές να διαμαρτύρονται.