NVIDIA GeForce RTX 30 GPUs Review feat. Gigabyte - NVIDIA Ampere Architecture

Σελίδα 4 από 11: NVIDIA Ampere Architecture

 

 

Μπορεί τα specs των GPUs να δείχνουν εντυπωσιακά, όμως αυτό κινεί τα νήματα είναι η νέα Ampere αρχιτεκτονική και ο τρόπος που η NVIDIA πέτυχε την αύξηση των επιδόσεων είναι αξιοσημείωτη για να τη καλύψουμε στις επόμενες γραμμές. Οι RT Cores αναβαθμίζονται και φθάνουν αισίως στη 2η γενιά τους, ενώ οι Tensor Cores βρίσκονται ήδη στην 3η γενιά μιας και είχαν αποκαλυφθεί πολύ νωρίτερα και είναι ένα από τα τμήματα του πυρήνα που υπάρχει από τη γενιά των Volta, όμως να θυμίσουμε ότι δεν έφτασε ποτέ στα χέρια των απλών καταναλωτών. 

 

ga102 diagramΟ μεγαλύτερος GA102 πυρήνας της NVIDIA και οι 10752 CUDA cores του. Σημειώνεται ότι η RTX 3090 διαθέτει 10496 CUDA cores, οπότε αυτό αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο για μια ισχυρότερη κάρτα γραφικών στο μέλλον. 

 

Οι shading cores που ακούνε στο όνομα CUDA Cores αλλάζουν και αποκτούν διπλάσιο FP32 processing για διεργασίες 32-bit floating point, που αποτελούν το σημαντικότερο μέρος των σημερινών graphics workloads. Στην γενιά των Turing η NVIDIA αναφέρει πως σε κάθε SM ενσωμάτωνε δύο data paths (όπως και στην Ampere), όμως μόνο το ένα ήταν σχεδιασμένο να τρέχει FP32 μαθηματικούς υπολογισμούς, ενώ το άλλο αναλάμβανε integer, όμως η απόφαση έφερε την NVIDIA σε ένα σταυροδρόμι με μια εύκολη επιλογή: Το 2ο datapath θα τρέχει τόσο FP32 workloads όσο και INT32, ανάλογα με την εφαρμογή και οι επιδόσεις σε FP16 θα παραμείνουν ίδιες με αυτές της Turing γενιάς. Οπότε με τον διπλασιασμό των FP32 μονάδων τα κέρδη κατά το gaming θα είναι σημαντικά.

 

Inside an SM

 

Οι 2ης γενιάς RT Cores έχουν πλέον καλύτερο έλεγχο της ουράς δεδομένων ενώ ο παραλληλισμός σε σχέση με την Turing αυξάνουν δραματικά τις επιδόσεις με το RTX On. Οι μονάδες επεξεργασίας διπλασιάζονται και πλέον το shading γίνεται παράλληλα με τον υπολογισμό των ακτίνων στη σκηνή. Είναι δηλαδή μια Async compute μέθοδος επεξεργασίας, όπου σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, εδώ διαθέτει αποκλειστικές μονάδες για τη κάθε εργασία.

 

2nd gen rt core

 

RTCore Ampere vs Turing

 

Οι 3ης γενιάς Tensor cores υποστηρίζουν πλέον αρκετά νέα data types για ταχύτερη εκτέλεση και αυξημένη αποδοτικότητα από την γενιά των Turing και είναι αυτές οι μονάδες που οδηγούν το AI κομμάτι των GPUs. Το διπλάσιο επίσης throughput των Tensor Cores βοηθάει στο NVIDIA DLSS για ‘AI αναλύσεις’ έως 8K, μεταξύ πολλών ακόμη λειτουργιών. Αυτοί οι πυρήνες μπορούν να προγραμματιστούν από την εφαρμογή που πιθανόν έχουμε γράψει, επιταχύνοντας workloads που ενσωματώνουν γραμμική άλγεβρα, που είναι η βάση του σύγχρονου AI. Αυτοί οι πυρήνες είναι υπεύθυνοι για την επιτάχυνση του feature DLSS, το οποίο έχει ήδη φτάσει στη 2η γενιά του και χάρη στο neural network των καρτών, μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα και να εξάγει μια υψηλότερης ανάλυσης εικόνα, συγκρίσιμη με το αποτέλεσμα που λαμβάνουμε στην εγγενή ανάλυση. Είναι ένας τρόπος να τρέξουμε ένα παιχνίδι σε 4K τρέχοντάς το σε 1440p, για παράδειγμα, χωρίς να χάσουμε ευκρίνεια (σε πολλές περιπτώσεις χάνουμε πολύ μικρό ποσοστό ποιότητας), ενώ το σημαντικότερο, το framerate μας είναι υψηλότερο σε σύγκριση με το rendering σε πραγματική 4K ανάλυση.

 

 

ampere frames rt and tensor

 

Το τρίτης γενιάς NVLink μπαίνει στο προσκήνιο και συναντάται μόνο στην RTX 3090, όπου η NVIDIA σημειώνει το bandwidth των 112.5 GB/s μεταξύ δύο GPUs. Επιπλέον, τριπλές και τετραπλές κάρτες γραφικών δεν υποστηρίζονται σε αυτή τη γενιά, ωστόσο όσον αφορά πιο κρίσιμα workloads, κάποιες εφαρμογές ή/και benchmarks ενδέχεται να μπορούν να αξιοποιήσουν παραπάνω από μια GPUs για την επιτάχυνση υλικού. Μαζί με αυτό, το PCIe Gen 4 αυξάνει το bandwidth που μπορούν να μεταφέρουν οι κάρτες από και προς το PCI Express slot επιταχύνοντας τη μεταφορά δεδομένων και στο νέο πρότυπο RTX I/O για ταχύτατα loading times στα παιχνίδια, φορτώνοντας άμεσα τα assets χωρίς την χρήση του CPU που προσθέτει latency στη διαδικασία. 

Τα περιφερειακά υποσυστήματα που απαρτίζουν τις νέες Ampere κάρτες αναφέρονται και στις μνήμες όπου εδώ βλέπουμε την ύπαρξη των GDDR6X, στις RTX 3080 και RTX 3090 και μόνο. Αυτού του τύπου οι μνήμες αυξάνουν τις ταχύτητες μεταφοράς δεδομένων στα 19 Gbps (19.5Gbps στην RTX 3090), ενώ μέσω του 320-bit memory bus στην RTX 3080, το bandwidth διπλασιάζεται έναντι της RTX 2080 Super. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στο PAM4 signaling (Pulse-Amplitude Modulation 4) που επιτρέπει την αποστολή δύο bit σε κάθε clock edge και με το ειδικό encoding scheme το σήμα διαιρείται σε τέσσερα ξεχωριστά σήματα, καθένα από αυτά αποτελούμενο από 2-bit δεδομένων. Αυτή η έξυπνη τεχνική αυξάνει το bandwidth των μνημών στα 936GB/s στη μεγάλη GPU, μια αύξηση 52% σε σχέση με τον πυρήνα TU102 της RTX 2080 Ti. Η RTX 3070 εξακολουθεί και χρησιμοποιεί τον κλασικό τύπο GDDR6 που τρέχει στα 14Gbps για όλα τα μοντέλα με δυνατότητα υπερχρονισμού σε μικρά επίπεδα προς αύξηση των επιδόσεων. 

 

gddr6x signaling

Το RTX IO είναι σίγουρα ένα σημαντικό feature που δεν κάνει ακόμα αισθητή τη παρουσία του, όμως θα παίξει σημαντικό ρόλο στο gaming και στα μελλοντικά παιχνίδια που θα το υποστηρίξουν. Η NVIDIA βασιζόμενη στο DirectStorage API της Microsoft φέρνει ταχύτατους χρόνους φόρτωσης και στόχος της τεχνολογίας είναι η ενσωμάτωση και στις Turing κάρτες γραφικών, ενώ πρόκειται για μια τεχνική που στέκεται 'επάνω' στο DirectX 12 API που σημαίνει ότι διαθέτει κάποιες NVIDIA only μεθόδους για να επιτύχει το καλύτερο αποτέλεσμα. Το DirectStorage της Microsoft, ένα από τα APIs που θα δούμε στις νέες κονσόλες Xbox Series S/X και στις επερχόμενες GPUs της AMD και στόχος του είναι να αποδεσμεύσει αρκετά τον επεξεργαστή (CPU) από το επιπλέον φορτίο μιλώντας πιο άμεσα στη μνήμη της κάρτας γραφικών για δεδομένα που ανακαλούνται συχνά από το μέσο αποθήκευσης, είτε αυτό είναι SSD, είτε HDD. Με το συνεχώς αυξανόμενο μέγεθος των αρχείων στα παιχνίδια, τα σχετικά requests είναι πολυάριθμα και δημιουργούν πρόβλημα στους επεξεργαστές, κάτι που θέλουν να αποφύγουν οι game developers, όχι μόνο στο PC αλλά κυρίως στις κονσόλες, όπου η ιπποδύναμη είναι σαφέστερα - ακόμη και σήμερα - μικρότερη σε σχέση με ένα high end PC. Το feature προσφέρει lossless αποσυμπίεση των δεδομένων στη GPU ελαφραίνοντας έως και 20 φορές το φορτίο που θα είχε σε διαφορετική περίπτωση ο επεξεργαστής.

 

rtxio

 

Φεύγοντας αρκετά από τα της αρχιτεκτονικής, η NVIDIA αυξάνει τα gaming features στην Ampere με την είσοδο του NVIDIA Reflex, μιας τεχνικής για μείωση του input latency που εφαρμόζεται κυρίως σε competitive τίτλους, όπου το κάθε καρέ και το κάθε millisecond μετράνε. Επί της ουσίας το Reflex μειώνει δραματικά το latency συνδυάζοντας τις επιδόσεις της GPU μαζί με game optimizations για το εκάστοτε game. Για την πιο σωστή μέτρηση αυτού του latency η NVIDIA απέστειλε σε αρκετούς reviewers και το ειδικό latency analyzer, ένα 3D printed εργαλείο το οποίο μετράει αρκετά σωστά το διάστημα από το κλικ μέχρι την εμφάνιση της αντίδρασης στην οθόνη, για πιο ακριβή συμπεράσματα. 

 

reflex brief

 

NVIDIA Broadcast. Το συγκεκριμένο είναι μια σουίτα βελτιώσεων για τον streamer, αλλά και για όσους χρειάζονται μια ιδανική λύση για να βελτιώσουν την εικόνα και τον ήχο τους σε conferences, όπως επιτάσσει η εποχή της πανδημίας. Με τη βοήθεια του RTX, το Broadcast παρεμβαίνει στην webcam και το μικρόφωνό μας προσφέροντας τη δυνατότητα αλλαγής ή αφαίρεσης του background, της αλλαγής του με μια εικόνα της επιλογής μας, ενώ μπορεί να παρέμβει και στο μικρόφωνο, μειώνοντας δραματικά τους εξωτερικούς θορύβους του περιβάλλοντος. Όλες αυτές τις βελτιώσεις τις πραγματοποιεί αξιοποιώντας τους Tensor cores που υπάρχουν στις RTX κάρτες γραφικών χωρίς να υπάρχει επιπλέον load στην ουρά του rendering, για την πιο αποδοτική χρήση της GPU. Τέλος, η δυνατότητα εγκατάστασης Studio drivers υπάρχει και σε αυτή τη γενιά και έτσι μπορούμε να έχουμε ειδικά optimizations για δημοφιλείς εφαρμογές αρκετά γρήγορα και μερικές από αυτές περιλαμβάνουν: Rendering, Video editing και πολλές ακόμη που εντάσσονται στον χώρο του creativity. 

 

 

 

 

 

Testing Methodology
Σελίδα

high end, gaming, performance, gpu, review, micron, graphics, παρουσίαση, δοκιμή, 2020, μετρήσεις, GeForce RTX 3080, GeForce RTX 3090, geforce rtx 3070

stavros

Members
2020-11-08T11:18:04Z

Μου κάνει εντύπωση πως καμία από τις κάρτες δεν έχει λάβει Rating - Award: Editor's choice 🙄

 

Το λέω έχοντας δεδομένο πως δόθηκαν στις:

  • AORUS GeForce RTX 2080 Ti XTREME 11G
  • Sapphire Radeon RX 5500 XT 4GB - 8GB
  • Sapphire Radeon RX 5600 XT 6G Pulse
  • etc.

ενώ στις κάρτες του παρόντος review έχουμε άλματα επιδόσεων και σε πολύ καλές τιμές.

 

Edit: η ποιότητα και η αξιοπιστία του review είναι δεδομένη 👌 και στο εξής δεν θα αναφέρομαι σε αυτήν 🙂

MetallicGR

Members
2020-11-09T07:06:13Z

Τα ratings έχουν μικρότερη σημασία πλέον. Το ότι πήρε editor's choice μια 2080 Ti και μια 5500XT δε σημαίνει ότι το παίρνει λόγω επιδόσεων και μόνο. Η 2080 Ti που δοκιμάσαμε υπήρχε σε 4 υλοποιήσεις - θυμάμαι - διαθέσιμη σε αρκετά μαγαζιά που μίλησα, το ίδιο και η 5500XT και ο λόγος για αυτό το "χρυσό ταμπελάκι" ήταν στο γεγονός ότι είχαμε μια αποδοτική και νέα αρχιτεκτονική μετά από πολλά χρόνια στην entry level κατηγορία με αξιοπρεπείς επιδόσεις - και όχι τις καλύτερες δυνατές. Θυμίζω ότι η AMD σε αυτή την αγορά πουλάει ακόμα κάρτες του 2012.

 

Το να βάλεις έναν αριθμό ή ένα badge κάπου δεν έχει να λέει, οπότε προτιμώ να δείξω στο κείμενο ή στο βίντεο το κατά πόσο αξίζει το κάθε προϊόν και να κρατήσω το badge ως έναν γρήγορο τρόπο για να δείξω εάν αξίζει την προσοχή του αγοραστή αυτό το προϊόν.

 

Επί της παρούσης, εάν δεν έγινε αρκετά ξεκάθαρο, flat η διαθεσιμότητα είναι σχεδόν 0 και για τις τρεις κάρτες με μικρές εξαιρέσεις να προκύπτουν με την 3070, ενώ η 3080 είναι η λογική αναβάθμιση για κάποιον που είχε 2070, 2070S, 2080 και θέλει να μένει ενημερωμένος με την τελευταία τεχνολογία. Όσοι έχουν παλιότερες κάρτες όπως την 1080, η 3070 είναι τέλεια αναβάθμιση, το ίδιο φυσικά και η 3080 για όσους το αντέχουν και τέλος, η 3090 είναι ένα niche προϊόν όπως όλες οι high end κάρτες τα τελευταία 10 σχεδόν χρόνια.

 

Όλα αυτά αναιρούνται όταν φτάνουμε στη διαθεσιμότητα, οπότε γι' αυτό και προτείνω υπομονή για κάποιον που θέλει να πάρει κάποια κάρτα, να περιμένει έστω μέχρι και τα μέσα Δεκέμβρη πριν κάτι οτιδήποτε.

akhs187

Members
2020-11-17T04:28:23Z

καλημέρα... γιατί κανένα Ελληνικό site δεν αναφέρετε στα προβλήματα που παρουσιάζουν?

Quote

 

Οι κάρτες γραφικών NVIDIA GeForce RTX 3080/3090 αντιμετωπίζουν προβλήματα Crash To Desktop (CTD)

Ενώ ήδη αντιμετωπίζουμε προβλήματα σχετικά με την διαθεσιμότητα στην Παγκόσμια αγορά, λόγο κακού marketing θεωρώ από την εταιρεία στο launch, τα προβλήματα δεν μένουν μόνο εκεί.

15 Σεπτεμβρίου: Η Colorful είναι ο πρώτος κατασκευαστής που ανέφερε τα προβλήματα αστάθειας (ανεπίσημα μέσω email):

17 Σεπτεμβρίου +: Οι πρώτοι πελάτες που αγόρασαν κάρτες σειράς RTX 30 αρχίζουν να αναφέρουν τα προβλήματα. Εξίσου γνωρίζουμε, κανένας κριτής δεν ανέφερε τα προβλήματα.

23 Σεπτεμβρίου: Το ComputerBase έκανε το πρώτο άρθρο για το Crash to Desktop. Την ίδια ημέρα, το VideoCardz.com κάνει την πρώτη αγγλική αναφορά.

25 Σεπτεμβρίου: Ο Igor Wallosek (igor’sLAB) δημοσιεύει την πρώτη ανάλυση του προβλήματος, υποδηλώνει ότι οι πυκνωτές ενδέχεται να είναι ο ένοχος.

26 Σεπτεμβρίου: Οι εταίροι του διοικητικού συμβουλίου κάνουν τις πρώτες επίσημες δηλώσεις,

Το πρόβλημα

Το ζήτημα σχετίζεται πιθανώς με τους πυκνωτές που είναι εγκατεστημένοι στο πίσω μέρος της GPU. Σε αυτήν τη γενιά (GeForce RTX 30), αυτό είναι πραγματικά πολύ εύκολο να το δούμε, καθώς οι περισσότεροι κατασκευαστές δεν κάλυψαν αυτήν την περιοχή με οπίσθια πλάκα. Υπάρχουν έξι απαραίτητοι πυκνωτές που είναι υπεύθυνοι για το φιλτράρισμα τάσεων NVVDD / MSVDD GPU. Όσο καλύτερο είναι το φιλτράρισμα, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να αντιμετωπίσει η κάρτα προβλήματα σε υψηλές συχνότητες (π.χ. overclocking από το εργοστάσιο).

 

Το πρόβλημα αναφέρθηκε για πρώτη φορά όταν οι προσαρμοσμένες πίνακες έφτασαν τις ταχύτητες ρολογιού 2,0 GHz + κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μια ξαφνική συντριβή σε προβλήματα επιφάνειας εργασίας χωρίς καμία προειδοποίηση. Όσο χειρότερο είναι το φιλτράρισμα τάσης και όσο υψηλότερη ήταν η ταχύτητα ρολογιού του προσαρμοσμένου σχεδιασμού, τόσο πιο πιθανό ήταν να αντιμετωπίσουν αυτό το πρόβλημα οι χρήστες.

 

Το ζήτημα σχετίζεται κυρίως (τουλάχιστον από αυτό που αναφέρεται τώρα) με την επιλογή των πυκνωτών. Οι AIBs πρέπει να ακολουθούν τις οδηγίες NVIDIA για να χρησιμοποιούν είτε POSCAP (Conductive Polymer Tantalum Solid Capacitors) - ή MLCCs (Multilayer Ceramic Chip Capacitor) Ένας συνδυασμός και των δύο είναι επίσης δυνατός και χρησιμοποιείται ενεργά σε πολλές κάρτες (συμπεριλαμβανομένης της Founders Edition).

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ισχυρίζεται ότι αυτά δεν είναι POSCAP (στην πραγματικότητα καμία από τις κάρτες RTX 30 δεν τις χρησιμοποιεί). Αυτά ονομάζονται SP-Caps

Οι μάρκες που επέλεξαν περισσότερα MLCC αντί για POSCAP βλέπουν λιγότερες αναφορές για ζητήματα αστάθειας. Ένας πλήρης κατάλογος όλων των καρτών, συμπεριλαμβανομένων των διατάξεων πυκνωτών, συγκεντρώθηκε από τον Nestledrink (συντονιστής NVIDIA Subreddit) σε αυτήν την ανάρτηση.

 

Ωστόσο, επειδή η κάρτα χρησιμοποιεί MLCC αντί για POSCAP, αυτό δεν σημαίνει ότι ο σχεδιασμός είναι κακός. Σε τελική ανάλυση, δεν γνωρίζουμε εάν το ζήτημα προκαλείται μόνο από τους ίδιους τους πυκνωτές.

 

Οι πλήρεις λίστες των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων δόθηκαν από έναν ηλεκτρολόγο μηχανικό Mirrormaster85 στο Reddit, ο οποίος ειδικεύεται στη σχεδίαση PCB.

 

 

Quote

NVIDIA

 

 

Όσον αφορά τα σχέδια πλακέτας συνεργατών, οι συνεργάτες μας προσαρμόζουν τακτικά τα σχέδιά τους και συνεργαζόμαστε στενά μαζί τους στη διαδικασία. Ο κατάλληλος αριθμός ομάδων POSCAP έναντι MLCC μπορεί να ποικίλει ανάλογα με το σχεδιασμό και δεν είναι απαραίτητα ενδεικτικός της ποιότητας.

 

 

 EVGA

 

Πρόσφατα έγινε κάποια συζήτηση για τη σειρά EVGA GeForce RTX 3080

 

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μαζικής παραγωγής QC ανακαλύψαμε ότι μια πλήρης λύση 6 POSCAPs δεν μπορεί να περάσει τον έλεγχο πραγματικών εφαρμογών. Χρειάστηκε σχεδόν μια εβδομάδα προσπάθειας Ε & Α για να βρει την αιτία και να μειώσει τα POSCAP σε 4 και να προσθέσει 20 MLCC πριν από την αποστολή των πινάκων παραγωγής, γι 'αυτό καθυστέρησε η κυκλοφορία της σειράς EVGA GeForce RTX 3080 FTW3. Δεν είχαν αποσταλεί 6 POSCAP παραγωγή EVGA GeForce RTX 3080 FTW3.

 

Ωστόσο, λόγω της χρονικής κρίσης, ορισμένοι από τους κριτικούς στάλθηκαν σε μια έκδοση πριν από την παραγωγή με 6 POSCAP, συνεργαζόμαστε με αυτούς τους αναθεωρητές για να αντικαταστήσουμε τους πίνακες τους με εκδόσεις παραγωγής.

Η σειρά EVGA GeForce RTX 3080 XC3 με 5 POSCAPs + 10 MLCC συνδυάζεται με τις προδιαγραφές XC3 χωρίς προβλήματα.

 

Σημειώστε επίσης ότι έχουμε ενημερώσει τις εικόνες προϊόντων στο EVGA.com για να αντικατοπτρίζει τα στοιχεία παραγωγής που αποστέλλονται σε παίκτες και λάτρεις από την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας του προϊόντος. Μόλις λάβετε την κάρτα που μπορείτε να συγκρίνετε μόνοι σας, η EVGA βρίσκεται πίσω από τα προϊόντα της!

- Jacob Freeman, EVGA Forums

 

 

 ASUS

 

Όλες οι κάρτες γραφικών ROG Strix και TUF Gaming GeForce RTX 3080 και 3090 χρησιμοποιούν μόνο πυκνωτές MLCC .

Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, ανακαλύψαμε τη βελτίωση που επιφέρει σε RTX 3090 και 3080 overrooming headroom, οπότε κάναμε αλλαγές προδιαγραφών πριν ξεκινήσουμε την αποστολή καρτών σε αναθεωρητές και πελάτες. Λάβετε υπόψη ότι ορισμένες από τις εικόνες προϊόντων που χρησιμοποιήθηκαν σε ιστότοπους etail και στις σελίδες προϊόντων μας ήταν από δείγματα πρώιμης ανάπτυξης, οπότε δεν είναι τελικές. Όλες οι εικόνες θα ενημερωθούν σύντομα.

Σας παρακαλώ, αντέξτε!

 

 

 MSI

 

Η MSI γνώρισε αναφορές από πελάτες, αναθεωρητές και ολοκληρωτές συστημάτων ότι ενδέχεται να υπάρχει αστάθεια όταν τα ρολόγια πυρήνων καρτών γραφικών GeForce RTX 30 Series ξεπέρασαν ένα ορισμένο ποσό. Το πιο πρόσφατο πρόγραμμα οδήγησης GeForce (456.55) περιλαμβάνει διορθώσεις για το ζήτημα. Ως εκ τούτου, η MSI συνιστά στους ιδιοκτήτες των καρτών γραφικών GeForce RTX 30 Series να ενημερώνονται στην πιο πρόσφατη έκδοση προγράμματος οδήγησης, η οποία μπορεί να ληφθεί από τον ιστότοπο NVIDIA GeForce.

 

Η MSI υποστηρίζει τις σχεδιαστικές αποφάσεις της για τον κατάλογο καρτών γραφικών GeForce RTX 30 Series που αποτελείται από μοντέλα GAMING και μοντέλα VENTUS. Η MSI χρησιμοποιεί μια μικτή ομάδα πυκνωτών στα σχέδιά της για να επωφεληθεί από τα πλεονεκτήματα τόσο των SP-Caps όσο και των MLCC. Όλες οι κάρτες MSI GeForce RTX 30 Series που έχουν αποσταλεί από την αρχή της παραγωγής, οι οποίες περιλαμβάνουν δείγματα αναθεώρησης πολυμέσων, διαθέτουν τις διαμορφώσεις PCB όπως φαίνεται στις παρακάτω ενημερωμένες εικόνες. Η MSI θα ήθελε να εκφράσει την εκτίμησή της στους πελάτες, τους αναθεωρητές και τους ολοκληρωτές συστημάτων που ευαισθητοποίησαν το ζήτημα και στη NVIDIA για τη συνεργασία για την ταχεία επίλυση του προβλήματος.

 

Quote

ZOTAC

 

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ GEFORCE RTX 3080

 

Αγαπητοί Αξιότιμοι Πελάτες,

 

Έχουμε δει πολλές αναφορές από χρήστες των γραφικών GeForce RTX 3080 (συμπεριλαμβανομένης της κάρτας γραφικών 3080 Trinity) να καταρρέουν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Έχει κυκλοφορήσει μια νέα έκδοση προγράμματος οδήγησης GeForce 456.55 και καλούμε όλους να επανεγκαταστήσουν τα προγράμματα οδήγησης της κάρτας γραφικών σας, καθώς πιστεύουμε ότι θα βελτιώσει τη σταθερότητα.

 

Θα θέλαμε να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες μας που είτε διαθέτουν κάρτα γραφικών ZOTAC GAMING GeForce RTX 30 Series είτε έχουν υποβάλει μια παραγγελία στον τοπικό σας λιανοπωλητή ή etailer Να να συνεχίσουν να έχουν εμπιστοσύνη σε εμάς και τα προϊόντα μας. Οι κάρτες γραφικών μας έχουν υποβληθεί σε αυστηρούς ελέγχους και ποιοτικούς ελέγχους στο σχεδιασμό και την κατασκευή για να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η εξαιρετική απόδοση. Στην ZOTAC, η ποιότητα των προϊόντων και η ικανοποίησή σας είναι πάντα πολύ σημαντικά για εμάς.

 

Επικοινωνήστε με το τοπικό κέντρο εξυπηρέτησης ή την ομάδα υποστήριξής μας σε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε περαιτέρω ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα μας.

 

Σας ευχαριστούμε για τη συνεχή υποστήριξή σας!

 

 

 GALAX (αυτόματη μετάφραση από κινέζικα)

 

Σχετικά με τους πυκνωτές SP-CAP και τους πυκνωτές MLCC των προϊόντων GALAXY RTX 3080/3090

 

Αγαπητοί φίλοι παικτών:

 

Γεια σε όλους. Πρόσφατα, πολλοί χρήστες ήρθαν να ρωτήσουν σχετικά με τη συγκεκριμένη χρήση των πυκνωτών στο πίσω μέρος της σειράς GALAXY RTX 3080/3090. Μετά την επαλήθευση, σχετικά με το RTX 3080/3090 που κυκλοφόρησε από την GALAXY. Οι πυκνωτές που χρησιμοποιούνται στο πίσω μέρος του μοντέλου chip είναι οι εξής:

 

1. GALAXY RTX 3080 Heijiang / Metal Master προϊόν, ο αριθμός των πυκνωτών SP-CAP στο πίσω μέρος του τσιπ: 5, ο αριθμός των πυκνωτών MLCC: ένα σύνολο 10. Αυτή η έκδοση είναι προς πώληση και είναι η αρχική εμπορική έκδοση .

 

2. GALAXY RTX 3090 General / Metal Master προϊόν, ο αριθμός των πυκνωτών SP-CAP στο πίσω μέρος του τσιπ: 4, ο αριθμός των πυκνωτών MLCC: δύο ομάδες των 20. Αυτή η έκδοση είναι προς πώληση αυτή τη στιγμή και είναι η αρχική εμπορική έκδοση .

 

3. Δείγματα δοκιμαστικής παραγωγής GALAX RTX 3090 GAMER, επί του παρόντος μόνο 6 κομμάτια βρίσκονται στα χέρια των μέσων και της KOL. Η πρώτη παρτίδα αυτού του δείγματος χρησιμοποιεί 6 πυκνωτές SP-CAP. Μετά την επιβεβαίωση, τα προϊόντα GAMER που παράγονται και πωλούνται επίσημα θα χρησιμοποιηθούν για υλικά πυκνωτή. Κάντε βελτιώσεις βελτιστοποίησης. Σημείωση: Αυτό το προϊόν δεν πωλείται προς το παρόν.

 

Είμαι πολύ ευγνώμων στους παίκτες και τους φίλους μου για την υποστήριξη και την αγάπη τους για το GALAXY. Η GALAXY είναι επίσης συνεπής στην αναζήτηση ποιότητας προϊόντος. Είναι η ένδοξη αποστολή μας να σας παρέχουμε καλύτερο και δυνατότερο υλικό. Επιπλέον, η τρέχουσα πλήρη γκάμα προϊόντων της κάρτας γραφικών GALAXY υποστηρίζει τριετή εγγύηση και προσωπική υπηρεσία εγγύησης. Εάν έχετε άλλες αμφιβολίες ή ερωτήσεις, μη διστάσετε να μας αφήσετε ένα μήνυμα για συζήτηση, ευχαριστώ!

Πηγή

 

 

 GAINWARD (αυτόματη μετάφραση από κινέζικα)

 

Ανακοίνωση σχετικά με τους πυκνωτές SP-CAP και τους πυκνωτές MLCC των προϊόντων καρτών γραφικών της σειράς Gainsun 30 Series

 

Αγαπητοί παίκτες καταναλωτών Gainward:

 

Χάρη στους φίλους που αγόρασαν και υποστήριξαν τον Gainward. Πρόσφατα, λάβαμε τη φωνή των ερευνών των παικτών της αγοράς. Πολλοί παίκτες ανησυχούν πολύ για τα προϊόντα της σειράς μας που μόλις κυκλοφόρησαν 30 σειρές. Όσον αφορά τη συγκεκριμένη χρήση των πυκνωτών στο πίσω μέρος του τσιπ, εξηγούμε την παρούσα κατάσταση:

 

Όλες οι κάρτες γραφικών RTX 3080 10GB που κυκλοφόρησε η Gainward χρησιμοποιούν επί του παρόντος 5 πυκνωτές SP-CAP στο πίσω μέρος του τσιπ και 10 πυκνωτές MLCC. Οι εκδόσεις που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά είναι όλες οι αρχικές εμπορικές εκδόσεις.

 

Όλες οι κάρτες γραφικών RTX 3090 που κυκλοφόρησε η Gainward χρησιμοποιούν επί του παρόντος 4 πυκνωτές SP-CAP στο πίσω μέρος του τσιπ και 20 πυκνωτές MLCC. Οι εκδόσεις που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά είναι όλες οι αρχικές εμπορικές εκδόσεις.

 

Ως μακροχρόνιος συνεργάτης της AV της Nvidia, η Gainward ακολουθούσε πάντα το πρότυπο προϊόντος για να σχεδιάσει και να παράγει πλήρως σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Nvidia. Επομένως, επί του παρόντος οι παίκτες ανησυχούν για το πρόβλημα των πυκνωτών και των αποτυχιών νέων προϊόντων στο Διαδίκτυο. Προς το παρόν, ο Gainward δεν έχει δημιουργήσει τέτοια σχόλια. .

 

Επιπλέον, όλα τα προϊόντα της κάρτας γραφικών Gainward υποστηρίζουν τριετή εγγύηση και προσωπική υπηρεσία εγγύησης. Ευχαριστούμε τους καταναλωτές και τους παίκτες για την υποστήριξη και την αγάπη σας για τον Gainward.

 

Quote

GIGABYTE

Σε απάντηση στις πρόσφατες αναφορές που εικάζουν ότι η χρήση πυκνωτών POSCAP στις κάρτες γραφικών GeForce RTX 3080/3090 θα μπορούσε να οδηγήσει σε προβλήματα σταθερότητας και διακοπής λειτουργίας, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε το ζήτημα με την ακόλουθη δήλωση:

1. Είναι ψευδές ότι οι πυκνωτές POSCAP θα μπορούσαν ανεξάρτητα να προκαλέσουν σφάλμα υλικού. Το εάν μια κάρτα γραφικών είναι σταθερή ή όχι απαιτεί μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση του συνολικού σχεδιασμού κυκλώματος και παροχής ισχύος, όχι μόνο τη διαφορά στους τύπους πυκνωτών. Τα POSCAP και τα MLCC έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και χρήσεις, επομένως δεν είναι αλήθεια να υποστηρίζεται ότι ένας τύπος πυκνωτή είναι καλύτερος από τον άλλο.

2. Οι κάρτες γραφικών GIGABYTE GeForce RTX 30 έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές NVIDIA και έχουν περάσει όλες τις απαιτούμενες δοκιμές, επομένως η ποιότητα του προϊόντος είναι εγγυημένη. Οι κάρτες γραφικών GIGABYTE GeForce RTX 3080/3090 GAMING OC και EAGLE OC χρησιμοποιούν πυκνωτές υψηλής ποιότητας, χαμηλού ESR 470uF SP-CAP, οι οποίοι πληρούν τις προδιαγραφές που ορίζει η NVIDIA και παρέχουν συνολική χωρητικότητα 2820u από την άποψη της ισχύος πυρήνα GPU, υψηλότερη από τον μέσο όρο της βιομηχανίας. Το κόστος των πυκνωτών SP-CAP δεν είναι χαμηλότερο από αυτό των MLCC. Η GIGABYTE εκτιμά ιδιαίτερα την ακεραιότητα του προϊόντος και σίγουρα δεν μειώνει το κόστος χρησιμοποιώντας φθηνά υλικά.

Η NVIDIA κυκλοφόρησε ένα πρόγραμμα οδήγησης (έκδοση 456.55) στις 29 Σεπτεμβρίου 2020 που βελτιώνει τη σταθερότητα. Συνιστάται στους χρήστες να κάνουν ενημέρωση στο πιο πρόσφατο πρόγραμμα οδήγησης για βελτιστοποιημένη απόδοση. Για χρήστες που αντιμετωπίζουν προβλήματα σχετικά με την ισχύ με τις κάρτες γραφικών της σειράς GIGABYTE GeForce RTX 30, η GIGABYTE θα παρέχει δωρεάν αντικατάσταση προϊόντος.

Η GIGABYTE βελτιώνει συνεχώς και βελτιστοποιεί την ποιότητα των προϊόντων, ειδικά όσον αφορά τα θερμικά σχέδια, για να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία παιχνιδιού στους καταναλωτές εδώ και δεκαετίες. Για την τελευταία σειρά της κάρτας γραφικών AORUS GeForce RTX 30, έχουμε επίσης δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην απόδοση ψύξης και έχουμε εισαγάγει κορυφαίες λύσεις στον κλάδο, όπως MAX-Covered Cooling, για να διασφαλίσουμε ότι η λειτουργία κάθε εξαρτήματος είναι σταθερή.

 

 

Μετάφραση από: videocardz

MetallicGR

Members
2020-11-17T06:30:13Z

Έψαξες καλά τα ελληνικά site;

https://www.hwbox.gr/news/vga/43523-gamers-rtx-3080-gpus.html

https://www.hwbox.gr/news/vga/43529-gpus-rtx-3080.html

https://www.hwbox.gr/news/vga/43539-clocks-nvidia-rtx-3080.html

 

Από εκεί και έπειτα δεν έχει αναφερθεί ξανά άλλο πρόβλημα σχετικό με κρασαρίσματα, παρά μόνο κατασκευαστικά θέματα που δεν έχουν να κάνουν με πυκνωτές όμως. Των μεγάλων εταιριών που αναφέρεις τις δηλώσεις τις έχουμε μεταφέρει σε άρθρα και έχουν υπάρξει και updates από κάποιες στην πορεία. Το βασικότερο 'φιξ' ήρθε για σχεδόν όλες (πλην κάποιων Zotac όπου η εταιρία έκανε κίνηση για RMA αλλά κατέβασε το post σαν κυνηγημένη) με την μείωση των core clocks και μεις κάναμε το review με τον 'διορθωμένο' driver που σημαίνει ότι καμία κάρτα δεν κράτησε core clock άνω των 2000MHz για πολλή ώρα, οπότε όλες τους ήταν σταθερότατες τις 2 εβδομάδες που τις είχα σε παρατεταμένα loads.

 

Η EVGA είπε μάλιστα ότι καθυστέρησε την κυκλοφορία γιατί δεν είχε εντελώς έτοιμες κάρτες και αυτό δεν πολυ-έπαιξε μιας και είναι πληροφορία εκ των έσω. Πάντως ναι, η αρχή ήταν σίγουρα περίεργη και το γεγονός ότι δεν υπήρχαν (και ούτε υπάρχουν σε αφθονία) πολλές κάρτες στην αγορά ίσως είναι για καλό.

stavros

Members
2020-11-17T11:00:59Z

Νομίζω πως όλα τα γνωστά εξειδικευμένα ελληνικά sites έχουν αναφερθεί στις "παιδικές αρρώστιες" της σειράς RTX 3000.

 

Edit: Αντιθέτως, θα έλεγα πως τα ξένα sites που έκαναν τα πρώτα reviews ήταν αυτά που δεν ανέφεραν κάτι, αλλά άρχισαν να αναφέρονται, με στόμφο μάλιστα (σε επίπεδο clickbate), αφού άρχισαν οι πρώτοι καταναλωτές να διαμαρτύρονται.

Διαβάστε περισσότερα στο Φόρουμ...