MSI GTX 1080 Gaming X 8G Review: Improving the GTX 1080 - Performance: 1080, 1440, 2160p
Tomb Raider
Developer: | Crystal Dynamics Eidos Montreal |
Graphics Engine: | Crystal Engine |
Graphics API: | DX11 |
Release Year: | 2013 |
1920 x 1080
Βελτιωμένοι drivers αλλά και υψηλότεροι χρονισμοί, αρκούν για να φέρουν MSI GTX 1080 Gaming X 8G με μεγάλη διαφορά στην πρώτη θέση. Ελέω όμως εξαιρετικά υψηλών FPS, θα αρκεστούμε στο να πούμε πως η κάρτα κάνει εξαιρετικά καλά την δουλειά της.
2560 x 1440
Ανεβάζοντας την ανάλυση η λύση της MSI προσφέρει πιο... "προσγειωμένες" διαφορές - με την διαφορά στον χρονισμό του πυρήνα να της δίνει και πάλι το προβάδισμα.
3840 x 2160
Στην 4Κ ανάλυση η διαφορά με την "εργοστασιακή" Founders Edition πέφτει ακόμα περισσότερο - δείχνοντας όμως πως η διαφορά στον χρονισμό του πυρήνα αρκεί για να ξεπεράσει ακόμα και την διπύρηνη Radeon Pro Duo!
Bioshock Infinite
Developer: | Irrational Games |
Graphics Engine: | Unreal Engine 3 |
Graphics API: | DX11 |
Release Year: | 2013 |
1920 x 1080
Με τον έναν η τον άλλο τρόπο, η MSI GTX 1080 Gaming X 8G βρίσκεται στην κορυφή των επιδόσεων των single-GPU καρτών. H διαφορά της ωστόσο από την Founders Edition δικαιολογείται πλήρως από τους διαφορετικούς χρονισμούς των δυο καρτών.
2560 x 1440
Η πρωτοπορία στις μονοπύρηνες κάρτες είναι σταθερή, με την GTX 1080 να χάνει μόνο από τις διπύρηνες στην 2Κ ανάλυση...
3840 x 2160
... κάτι που συνεχίζεται στην 4Κ ανάλυση. Εκεί η λύση της MSI μας έδειξε πως ο υψηλότερα χρονισμένος πυρήνας αρκεί για να κλείσει η διαφορά από τις 2 GTX 970 σε SLI.
Assassins Creed: Unity
Developer: | Ubisoft Montreal |
Graphics Engine: | AnvilNext |
Graphics API: | DX11 |
Release Year: | 2014 |
1920 x 1080
Πιο μικρές οι διαφορές στο Assassins Creed Unity. Εδώ η GTX 1080 βρίσκεται "σφήνα" ανάμεσα στις διπύρηνες υλοποιήσεις από άποψης επιδόσεων, ωστόσο πάλι παραμένει η καλύτερη μονοπύρηνη κάρτα των δοκιμών. Στα 1080p η διαφορά με την Founders Edition φτάνει τα 8 FPS...
2560 x 1440
...για να κλείσει ακόμα περισσότερο στην 2Κ ανάλυση.
3840 x 2160
Στην 4Κ ανάλυση όμως βλέπουμε πως η λύση της MSI αποδίδει παρόμοια με την Founders Edition. Δεν αρκούν πάντα τα ρολόγια για να εμφανιστούν οι διαφορές.
Crysis 3
Developer: | Crytek Frankfurt/Crytek UK |
Graphics Engine: | CryEngine 3 |
Graphics API: | DX11 |
Release Year: | 2013 |
1920 x 1080
Το μοτίβο αρχίζει να γίνεται πλέον ξεκάθαρο, καθώς παρατηρούμε πως η GTX 1080 έχει την δύναμη όσο 2 GTX 970 σε SLI. Στην προκειμένη περίπτωση, μόνο δυο πυρήνες μπορούν να παραδώσουν τα καλύτερα αποτελέσματα, καθώς η μηχανή του Crysis 3 προσφέρει εξαιρετικό scaling. Από την άλλη, βλέπουμε πως όσο πιο "βαρύ" το τεστ, τόσο οι διαφορές στους χρονισμούς δεν αρκούν για να αναδείξουν τις διαφορές, καθώς τα Boost Clocks περιορίζονται από το ενεργειακό προφίλ της κάρτας.
2560 x 1440
Ελάχιστες οι διαφορές στην 2Κ ανάλυση...
3840 x 2160
... ενώ παρόμοια είναι η κατάσταση στην 4Κ ανάλυση, εκεί όπου reference και aftermarket λύσεις αποδίδουν ακριβώς το ίδιο.
Metro: Last Light
Developer: | 4A Games |
Graphics Engine: | 4A Engine |
Graphics API: | DX11 |
Release Year: | 2013 |
To Metro: Last Light λαμβάνει χώρα ένα χρόνο μετά τα γεγονότα του Metro 2033, μετά το κανονικό τέλος όπου ο Artyom αποφάσισε να προχωρήσει με την πυραυλική επίθεση ενάντια στις Dark One. Οι Rangers έχουν έκτοτε καταλάβει την στρατιωτική εγκατάσταση D6, ένα τεράστιο προπολεμικό καταφύγιο με μίλια των σηράγγων που δεν έχουν ακόμη διερευνηθεί πλήρως, με τον Artyom να είναι πλέον επίσημος Ranger. Μετά από ένα χρόνο, ο Artyom εξακολουθεί να είναι στοιχειωμένος από την εκτόξευση των πυραύλων που προκάλεσε την εξαφάνιση των "Σκοτεινών" ενώ εκείνοι αποζητούσαν μόνο την ειρήνη. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να υποφέρει από εφιάλτες. Παρά τις καλύτερες προσπάθειές τους, η φήμη της D6 έχει εξαπλωθεί γύρω από το μετρό, με τις φήμες ότι το καταφύγιο μπορεί να περιέχει αρκετές προμήθειες για να διατηρήσει το Metro επ 'αόριστον. Οι εντάσεις αυξάνονται καθώς οι αντίπαλες παρατάξεις ετοιμάζονται για πόλεμο με την ελπίδα να αδράξουν την αποθήκη και το περιεχόμενό της για τον εαυτό τους.
1920 x 1080
2560 x 1440
3840 x 2160
Η κατάσταση παραμένει η ίδια στην εξίσου βαριά μηχανή γραφικών του Metro Last Light. Συγκεκριμένα, τόσο η MSI GTX 1080 Gaming X 8G όσο και η Founders Edition δεν προσφέρουν διαφορά στις επιδόσεις. Είναι όμως εκεί η ουσία...;
Grid 2
Developer: | Codemasters |
Graphics Engine: | EGO 3.0 |
Graphics API: | DX11 |
Release Year: | 2013 |
1920 x 1080
2560 x 1440
3840 x 2160
Επανάληψη των αποτελεσμάτων που βλέπουμε σε σχετικά ελαφριά workloads, εκεί που η λύση της MSI δείχνει να έχει μερικά FPS παραπάνω να προσφέρει.
Far Cry 4
Developer: | Ubisoft Montreal |
Graphics Engine: | Dunia Engine 2 |
Graphics API: | DX11 |
Release Year: | 2014 |
1920 x 1080
2560 x 1440
3840 x 2160
Παρόμοια και στο Far Cry 4, όπου η λύση της MSI αποτυγχάνει να δείξει πόσα πολλά παραπάνω έχει να προσφέρει.
Call of Duty: Advanced Warfare
Developer: | Activision |
Graphics Engine: | In-House |
Graphics API: | DX11 |
Release Year: | 2013 |
1920 x 1080
2560 x 1440
3840 x 2160
Το "εύκολο" workload του Call of Duty ευνοεί τους ταχύτερους χρονισμούς της λύσης της MSI.
Alien: Isolation
Developer: | Sega |
Graphics Engine: | In-house |
Graphics API: | DX11 |
Release Year: | 2014 |
1920 x 1080
2560 x 1440
3840 x 2160
Καμία ανατροπή και στο Alien: Isolation, με την λύση της MSI να δείχνει πως έχει να προσφέρει μερικά FPS παραπάνω, αναλόγως τον τίτλο.
Project Cars
Developer: | Slightly Mad Studios |
Graphics Engine: | MadnessEngine |
Graphics API: | DX11 |
Release Year: | 2015 |
1920 x 1080
2560 x 1440
3840 x 2160
Ο racing simulation τίτλος των δοκιμών μας φαίνεται πως δείχνει τις πραγματικές δυνατότητες της κάρτας όταν οι καταστάσεις το απαιτούν.
Dying Light
Developer: | Techland |
Graphics Engine: | Chrome Engine 6 |
Graphics API: | DX11 |
Release Year: | 2015 |
1920 x 1080
2560 x 1440
3840 x 2160
Όμοια και στο τελευταίο παιχνίδι των δοκιμών μας, οι διαφορές μεταξύ reference και MSI GTX 1080 Gaming X 8G είναι ελάχιστες.
venisk
Δεν την παλεύει με το oc αλλά είναι τόσο όμορφη που της το συγχωρώ!! Την τιμή της όμως δεν την συγχωρώ...770 με 1000...
klapeto
Τιμές TITAN. Έχει ξαναγίνει στο παρελθόν τέτοιο φούσκωμα;
venisk
Τιμές TITAN. Έχει ξαναγίνει στο παρελθόν τέτοιο φούσκωμα;
Η titan είχε κοντά στα 1300 ευρώ, ενα happy medium pc διαφορά με τις άλλες Μόνο στην Ελλάδα βλέπουμε τέτοιες τιμές, αν την πάρω προς το τέλος του καλοκαιριού και δεν έχουν αλλάξει τις τιμές τους εδώ μόνο Γερμανία και ας μας βάζουν μνημόνια και μετά που θα σβήσει ο ήλιος!
caution
Εκεί που λέει "MSRP" ας γράφουν ποιηματάκια από εδώ και πέρα, δεν έχει νόημα πια.
Κάρταρος, με σχεδόν overkill ψύκτρα για το headroom της, αλλά τιμή που για εμένα είναι σαν να μην υπάρχει το προϊόν.
Και το review δεν υπάρχει
Herc
Ωραιο το review, απογοητευση η καρτα.Reference με accelero η καλυτερη επιλογη.
venisk
Reference με accelero η καλυτερη επιλογη.
Εξαιρετική σκέψη
SerV0rgul
Δυνατή καρτουλα αν και περίμενα υψηλότερα νούμερα στα games σε σχέση με την FE αν υπολογίσουμε το δυνατό OC που δέχεται. Παρόλα αυτά εκεί που κερδίζει σίγουρα κάποιος που κοιτάει αυτή την υλοποίηση είναι η χαμηλότερη θερμοκρασία τα επίπεδα θορύβου και η ποιότητα κατασκευής. Για μένα η αγορά μιας reference κάρτας είναι για να κουμπωσεις πάνω ένα waterblock έτσι ώστε να παίξεις άφοβα με τα ρολόγια. Πέρα από αυτό δε πιστεύω ότι κάποιος θα πρέπει να κοιτάξει σοβαρά την founders υλοποίηση.
Κάτι που μου έκανε εντύπωση , η προηγούμενη γενιά twinfrozr δε χρησιμοποιουσε double ball bearing fans;
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
venisk
Για μένα η αγορά μιας reference κάρτας είναι για να κουμπωσεις πάνω ένα waterblock έτσι ώστε να παίξεις άφοβα με τα ρολόγια
Εκτός από αυτό ο σημαντικότερος λόγος για να πάρεις reference είναι να έχεις ένα μικρό κουτί χωρίς καλό airflow
La_MoRt
Ωραίο review παιδιά μπράβο!! Το ότι δεν είναι καλή στο OC εμένα δε μου λέει κάτι σημασία έχει ότι για 1080 που είναι το μεγαλύτερο ποσοστό gamres και 1440 η κάρτα πετάει.
Όσο για το 4Κ ούτως ή άλλως με OC ή χωρίς πάλι θα ήθελε sli για να σταθεί κομπλέ σε αυτή την ανάλυση. Από ομορφιά πάντως νομίζω πως όντως η MSI έχει κάνει πολύ καλή δουλειά.
venisk
Όσο για το 4Κ ούτως ή άλλως με OC ή χωρίς πάλι θα ήθελε sli για να σταθεί κομπλέ σε αυτή την ανάλυση. Από ομορφιά πάντως νομίζω πως όντως η MSI έχει κάνει πολύ καλή δουλειά.
Διαφωνώ φίλε, 4160 x 2160 στο bf4 με την 980ti έχω πάνω από 55fps με τα πάντα τέρμα! Στο μόνο που ζορίζεται η κάρτα είναι στο total war όμως παίζει κανονικά γύρω στα 40fps στις μάχες...αν κάποιος την πάρει για 1080p μπορεί να γράψει δίπλα στην λέξη overkill στο λεξικό το όνομά του!
La_MoRt
Ναι αλλά μπαίνεις στη διαδικασία να συζητάμε για κάποια παιχνίδια όχι για όλα. Για να είσαι απόλυτα σταθερός για όλους τους τίτλους που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή εγώ νομίζω πως το SLI το χρειάζεσαι. Αν έχεις και άλλα παραδείγματα για τη κάρτα σου με άλλα παιχνίδια θα ήθελα να τα ακούσω με ενδιαφέρει.
venisk
Λάθος κάνεις φίλε, με μια κάρτα θα παίξουν όλα τα παιχνίδια, με το sli για να παίξουν σωστά απαιτεί χρόνο και drivers που να υποστηρίζουν το game, χάνεις δλδ και χρόνο και χρήματα γιατί δεν παίρνεις το 100% της απόδοσης του και πρέπει να αποδεχθείς από την αρχή ότι κάποια games δεν θα το εκμεταλλευτούν ποτέ ή απλά δεν θα παίξει σωστά, +κατανάλωση +θερμοκρασία +θόρυβος..επίσης επειδή πέρασα και από cf και από sli τίποτα από τα 2 δεν ευχαριστεί τα μάτια όσο μια κάρτα και ας έχεις λιγότερα fps.
Προσωπική μου άποψη μετά από πάρα πολλές κάρτες γραφικών είναι μια και κορυφαία για την ανάλυση που παίζεις.
To tomb raider ήταν το τελευταίο παιχνίδι που έπαιξα εκτός των άλλων 2 αλλά πριν βγει το dx12 update με 35fps μέσο όρο.