Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 8GB GPU Review - Testing Methodology
Πριν αρχίσετε να διαβάζετε το παρόν review, καλό θα ήταν να ρίξετε μια ματιά στον τρόπο που μετρήσαμε το προς αξιολόγηση προϊόν, και το σκεπτικό που κρύβεται πίσω από το συμπέρασμά μας.
Το σύστημα δοκιμών που χρησιμοποιήσαμε: 2019 Rev 2.
Test Bench | |
CPU | AMD Ryzen 7 3700X XFR @4300MHz +-25MHz (all core) - Temps max 70C |
Motherboard | GIGABYTE X570 AORUS Master F10 |
RAM | G.Skill TridentZ Royal 16GB CL16 2x8GB 3600MHz |
Cooling | Cooler Master ML240R HwBox Edition |
Storage | WD Blue SATA M.2 (Games - Benchmarks Library) GIGABYTE AORUS Gen 4 2TB (OS) |
PSU | Cooler Master V1000 |
Driver | Adrenalin 19.12.2 Press Driver |
Windows 10 Build | 1909 |
Σημειώσεις | Στις κάρτες γραφικών που δοκιμάζουμε αναγράφουμε και την έκδοση του driver για να έχετε μια καλύτερη εικόνα της περιόδου που δοκιμάστηκε. |
Gaming Performance
Με κύριο στόχο να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερες δυνατότητες μιας κάρτας γραφικών, επικεντρωθήκαμε σε μερικά δημοφιλή παιχνίδια, 3D Benchmarks και ένα General Purpose GPU (GPGPU) Benchmark. Οι κάρτες τίθενται στα βέλτιστα εργοστασιακά clocks αποφεύγοντας ρυθμίσεις όπως το Quiet mode, και οι μετρήσεις ξεκινούν. Τα παιχνίδια που διαλέξαμε ήταν τα εξής:
- Far Cry New Dawn - DX11 (in game benchmark - Fraps για 60 δευτερόλεπτα)
- Tom Clancy's The Division - DX11 (In game benchmark - Fraps για 60 δευτερόλεπτα)
- Tom Clancy's The Division 2 - DX12 (In game benchmark - MSI Afterburner, 60 δευτερόλεπτα)
- Grand Theft Auto V - DX11 (In game benchmark - Fraps για 60 δευτερόλεπτα)
- Overwatch - DX11 (Training level - Fraps για 60 δευτερόλεπτα)
- F1 2019 - DX12 (In game Benchmark, Australia, heavy rain, one lap - MSI Afterburner μέχρι να επιστρέψει το αυτοκίνητο στη γραμμή εκκίνησης - τερματισμού)
- Battlefield V - DX12 (Tiger map, τα πρώτα 60 δευτερόλεπτα, καταγράψαμε με το MSI Afterburner τα πρώτα 60 δευτερόλεπτα)
- Red Dead Redemption 2 - VULKAN (in game benchmark - MSI Afterburner για τα 1% low FPS και κρατάμε το Average από το παιχνίδι. Μετράμε όλο το sequence με το MSI Afterburner)
- Borderlands 3 - DX11 (In game benchmark - FRAPS για 60 δευτερόλεπτα)
- Ghost Recon Breakpoint - DX11 (In game benchmark - FRAPS για 60 δευτερόλεπτα)
Από τα παιχνίδια αυτά εξάγουμε τα Framerate και Frame Times που συγκεντρώσαμε μέσω της καταγραφής σε διάστημα 60 δευτερολέπτων. Οι ρυθμίσεις που εξετάζουμε σε κάθε τίτλο είναι x1080 με MSAAx4 όπου είναι εφικτό και Ultra settings από το preset του εκάστοτε game. 1440p (MSAAx2) με Ultra ρυθμίσεις και 2160p χωρίς antialiasing ή με FXAA εάν ο τίτλος είναι σχετικά ελαφρύς με τη GPU μας και πάλι με Ultra ρυθμίσεις βασιζόμενοι στα preset των τίτλων. Όλες οι δοκιμές γίνονται με κλειστό το VSync. Μοναδική εξαίρεση είναι το Battlefield V όπου η ανάλυση Full HD μετράται με High settings.
Synthetics Performance
Η ομάδα των Synthetic Benchmarks αποτελείται από τα εξής:
- 3DMark Firestrike
- 3DMark Firestrike Extreme
- 3DMark Firestrike Ultra
- 3DMark Time Spy
- 3DMark Time Spy Extreme
- AIDA64 GPGPU Performance
Cooling
Έπειτα από 20 λεπτά Unigine Heaven loops σε ultra ρυθμίσεις (1080p για μεγαλύτερο framerate), μετράμε μέσω του MSI Afterburner την μέγιστη θερμοκρασιακή τιμή που σημειώθηκε στον πυρήνα της κάρτας. Έχοντας καταγράψει την θερμοκρασία δωματίου, αφαιρούμε αυτήν την τιμή από την θερμοκρασία που λάβαμε από την κάρτα γραφικών μας. Συνεπώς, η φόρμουλα υπολογισμού που προκύπτει είναι η εξής:
Από το οποίο ο δείκτης Δ θα αποτελεί το μέτρο σύγκρισης για την GPU μας.
gaming, performance, gpu, review, micron, graphics, παρουσίαση, sapphire, midrange, gddr6, δοκιμή, Full HD, 1080p gaming , 2019, 7nm tsmc, rdna, 5500 xt, radeon rx 5500 xt, 8gb vs 4gb, μετρήσεις
stavros
? για το review και τις GPU, και "δροσερές"! Αλλά δε βλέπω το λόγω να μη δώσει κάποιος 10 ευρώ παραπάνω να πάρει την καλύτερη 1660 ή να κάνει την υπέρβαση των 30 ευρώ παραπάνω για την πολύ καλύτερη 1660 super.